דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אטרקציות לבר מצווה באמצעות ריקוד שיפתיע את המוזמנים
אטרקציות לבר מצווה באמצעות ריקוד שיפתיע את המוזמנים
אטרקציות לבר מצווה 20/01/13 |  צפיות: 2282

אם בעבר אירוע בר מצווה היה אירוע משעמם ושיגרתי למדיי, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות ובלתי נשכחות. אחת מן האטרקציות הללו הינה העלאת מופע ריקוד אשר יפתיע את המוזמנים. העלאת מופע ריקוד שכזה אינה דבר פשוט כי אם דורשת הפקה של ממש. על כן, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בהפקת ריקודי בר מצווה אשר תסייע לנער בבניית כוראוגרפיה מתאימה לו. סגנון הריקוד הנפוץ ביותר בקרב חוגגי בר המצווה הינו ברייקדאנס והיפ הופ. נשאלת השאלה: האם צריך ידע מוקדם לגבי הריקוד וניסיון מעשי ?

ריקוד בר מצווה- האם ניתן לרקוד גם ללא ניסיון בריקוד ?

באופן עקרוני אין כל צורך בידע מוקדם או בניסיון מעשי בריקודי היפ הופ וברייקדאנס כאשר בונים כוריאוגרפיה לריקוד בר מצווה. יחד עם זאת, חשוב לוודא כי החברה המתמחה בתחום אטרקציות לבר מצווה מעסיקה כוריאוגרפים מקצוענים אשר ידעו להדריך נכון את הנער ולבנות ריקוד המתאים לו וליכולות שלו.

אילו סוגי מופעים ניתן לבחור בריקוד בר מצווה

ריקוד סולו - ריקוד זה הינו ריקוד של החוגג עצמו ללא רקדנים נוספים. בריקוד זה כל העיניים נשואות אליו ולכן ברוב המקרים ילמדו אותו תנועות ייחודיות אשר יהפכו ריקוד זה לשואו של ממש.

מופע ריקודים - מופע לבר מצווה הינו מופע אותו רוקדים רקדני מקצועיים בשילוב עם נער בר המצווה. מופע זה הוא אטרקציה בלתי נשכחת עקב שילוב זה היוצר אפקט של וואו בקרב המוזמנים.

יתרונות בבחירת ריקוד כאטרקציית בר המצווה שלכם

אלמנט ההפתעה- מי מהאורחים האמין שאתם יכולים לרקוד היפ הופ או ברייקדאנס ? מופע זה ייזכר בעיני רבים כהפתעה הגדולה של הערב.

עבודה עם מקצוענים- לא כל אטרקציה כוללת עבודת הכנה עם מקצוענים מהתחום. הכנה לריקוד בר מצווה דורשת עבודה עם רקדנים מן השורה הראשונה- חוויה שלא עוברים בכל יום.

ולסיום, זכרו כי הדבר החשוב ביותר הוא להרגיש בנוח עם המדריך שלכם. לכן, מומלץ להיפגש עם סגל המדריכים ולנהל שיחה אישית קצרה עם המדריך שלכם על מנת לשבור את הקרח ולהרגיש בנוח כבר מתחילת תהליך הלמידה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אטרקציות לבר מצווה


 


מאמרים נוספים מאת אטרקציות לבר מצווה
 
אטרקציות לבר מצווה באמצעות ריקוד שיפתיע את המוזמנים
אם בעבר אירוע בר מצווה היה אירוע משעמם ושיגרתי למדיי, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות ובלתי נשכחות. אחת מן האטרקציות הללו הינה העלאת מופע ריקוד אשר יפתיע את המוזמנים. העלאת מופע ריקוד שכזה אינה דבר פשוט כי אם דורשת הפקה של ממש.

פתרונות יצירתיים להופעות בבר מצווה
כל הורה שמנסה לארגן לבנו מסיבת בר מצווה רואה כיצד כיום מוצע לו מגוון מרשים מאוד של הופעות לבר מצווה. אך חשוב לזכור שעם כל הכבוד לכמות המופעים שניתן לשלב באירוע בר מצווה הרי שהחשיבות הרבה היא להתייחס לאיכות המופעים. כך אפשר להבטיח שאותן אטרקציות לבר מצווה שמעוניינים לשלב בחגיגה של הבן הן באמת כאלה שיותירו רושם רב.

ברייקדנס באירוע - אטרקציה שתשבור את הקרח
אם אתה נמצא עכשיו בשלב שבו אתה עוזר לבן שלך לתכנן את בר המצווה שלו, אתם צריכים לחשוב על הרבה מאוד פרטים. בימינו, אירוע כמו בר מצווה הוא אירוע חשוב מאוד, ולכן ברור שהבן שלך רוצה להשקיע בו ולעשות את המסיבה הכי יפה שהוא עשה אי פעם. אחת מהדרכים שבעזרתן אפשר להפוך בר מצווה לאירוע שווה במיוחד, היא על ידי שימוש בכל מיני אטרקציות לבר מצווה.

3 סודות על ריקוד ברייקדאנס שלא ידעתם
מאז שנות ה-80 אנו מכירים את הריקוד הסוחף שנקרא ברייקדאנס. בשנים האחרונות אנו רואים כיצד רקדנים מיומנים שיפרו את התנועות שלהם ואת היכולות שלהם והם מציגים מופעי ברייקדאנס מדהימים כחלק מההיצע של אטרקציות לבת מצווה או לאירועים אחרים.

טיפים לבחירת ריקוד בת מצווה מנצח
רגעים מיוחדים הם כאלו שזוכרים אותם למשך זמן רב. אפשר לראות בקלות כיצד כלת בת המצווה יכולה ליהנות בצורה מיוחדת מאוד באירוע שלה אם הוריה דואגים לשלב אטרקציות לבת מצווה שיש להן ייחוד אמיתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI