דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר טפט - ישראל סקנדינביה
טפט - ישראל סקנדינביה
אורי פנג 21/01/13 |  צפיות: 4806

טפט

מעוניין לעצב את דירתך בצורה איכותית? כיום קיימים דרכים רבות לעיצוב הבית אך יחד עם זאת בשנים האחרונות חזר טרנד משמעותי לעיצוב פנים והוא טפט המיועד לדקורציה הביתית. הדבקת טפט לקירות הבית תורמת רבות לעיצוב שלהם ויוצרת בסיס איתן לפריטי עיצוב אחרים באותו סגנון. לאריג בשונה מהטפט יתרון נוסף בכך שהוא תורם גם לתמיכתו של הקיר מעבר לדקורציה.

טפט

קירות גבס

חברת ישראל סקנדינביה מתמחה באספקת אריגי פיברגלס עם מגוון רחב של סגנונות שונים. אריגי פיברגלס ממש כמו הטפט משתלבים נהדר עם קירות הדירה שלך ומתאימים גם למשרדים. מעבר לכך, מהווים האריגים פתרון טוב לבעיית סדקים בקיר. תמיכת אריגי הפיברגלס מורגשת משמעותית כאשר מדובר בהדבקתם על קירות גבס מפני שקירות גבס פגיעים יותר מקירות רגילים.

קירות גבס

חלק בלתי נפרד מקיר הבית

עם הזמן הופך אריג הפיברגלס לחלק בלתי נפרד מהקיר. הדבקת אריגי פיברגלס או טפט צריכה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע כיוון שרק כך ישמר האריג לאורך זמן על הקיר. יתרונם של קירות גבס הוא בכך שקל מאוד להזיזם ממקום למקום ובכך ניתן להוסיף חדר לחלל הבית או להשאיר חלל פתוח. חברת ישראל סקנדינביה בראש ובראשונה דואגת לצרכי לקוחותיה בהתקנת אריגי הפיברגלס ומעניקה להם יחס אישי.

חזרה לשנות ה 60 עם עיצובים מגוונים יותר

התקנת טפט או אריג לדירה שלך תשנה לחלוטין את סגנונו של החדר לפי בחירתך. למעשה טפט או אריג מהווים את הבסיס לשאר פריטי העיצוב מפני שהם משתרעים על כל הקיר בביתך. הטפט החל להיות טרנד כבר בשנות ה 60 של המאה העשרים וכיום טרנד זה חזר ובגדול. יותר ויותר אנשים מעוניינים בהדבקת טפט או אריג בדירתם לצורכי דקורציה ושמירה על קיר הדירה. אריגי פיברגלס מצויים בכל סגנון ועיצוב ומתאימים את עצמם לפי בחירתך לעיצוב הכללי של הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI