דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים בצפון למשפחות – חופשה מהנה וייחדת לכל המשפחה
צימרים בצפון למשפחות – חופשה מהנה וייחדת לכל המשפחה
צימרים בגליל העליון 27/01/13 |  צפיות: 3312

צימרים בצפון כבר מזמן אינם מיועדים לזוגות בלבד. אמנם זוגות רבים בוחרים לנפוש בצימרים ולבלות בחופשה רומנטית במיוחד, אך עם זאת, בשנים האחרונות גם בני משפחה רבים בוחרים לבלות את החופשה המשפחתית שלהם במסגרת נופש בצימר בצפון. לחופשה משפחתית בצימר יש יתרון גדול למשפחות הבוחרות להימנע מחופשה המונית ורועשת ולבחור דווקא בחופשה שקטה ונעימה.
באזור הצפון ניתן למצוא צימרים רבים המיועדים למשפחות וניתן ליהנות בהם מחופשה קסומה עם נופים מרהיבים ואווירה פסטורלית. צימרים בצפון למשפחות יכולים להיות ממגוון סגנונות ועיצובים, החל מצימרים אותנטיים מעץ ועד לצימרים מודרניים מאבן. כך תוכלו לבחור את הצימר האהוב עליכם בהתאם לטעם האישי ולסגנון המועדף עליכם.

סוגי צימרים בצפון למשפחות

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של צימרים המיועדים למשפחות. בבואכם לבחור את סוג הצימר המתאים לחופשה שלכם, יש לשקול היטב מהם הרצונות והעדפות האישיות שלכם.

סוג אחד של צימרים למשפחות הוא צימר הסטודיו הסטנדרטי. צימרים אלה בנויים מחלל אחד בלבד, המכיל ג'קוזי קטן, מטבח, פינת ישיבה עם טלוויזיה, מיטה זוגית ומיטות יחיד המיועדים עבור הילדים. קיים חיסרון מסוים בצימר מסוג זה עבור משפחות רבות שכן החלל אינו מרווח באופן שמספק משפחה שלמה ולעיתים לבני המשפחה לא יהיה נוח להתגורר באותו חלל בודד לאורך זמן.

סוג אחר של צימרים למשפחות הוא וילה לנופש. וילות נופש הן צימרים גדולים ומרווחים יותר המורכבים ממספר חדרי שינה, הן לילדים והן לבני הזוג. כמו כן, בסוג זה של צימרים ניתן ליהנות ממטבח גדול ומאובזר יותר וסלון מפואר יותר בו השהייה תהיה נוחה ונעימה יותר.

בריכה בצימר

מה יותר כייף מאשר בריכה ממש במתחם הצימר? ואכן, צימרים רבים בצפון כוללים גם בריכת שחייה צמודה. ישנם צימרים הכוללים בריכות פשוטות וזולות, וישנם צימרים בהם ניתן ליהנות מבריכות גדולות ומפוארות במיוחד. כאשר מדובר בחופשה משפחתית עם ילדים, חשיבות הימצאותה של בריכה בסביבת הצימר היא גדולה הרבה יותר, שכן הבריכה מהווה אטרקציה מושלמת ומפנקת עבור בני המשפחה הצעירים המבלים במקום. כך, בזמן כל המשפחה תוכל ליהנות ביחד מבילוי זמן איכות גם במשחקי בריכה מרעננים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 צימרים בגליל העליון

אחוזת שבעת הכוכבים | צימרים בצפון למשפחות

אחוזה מפנקת במיוחד במושב ספסופה. האחוזה כוללת 7 חדרים כשם הכוכבים שבשמיים: נפטון, מרקורי, וונוס, מאדים, יופיטר, שבתאי ונגה.

לפרטים נוספים:

050-2463322
http://www.sevenstars.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת צימרים בגליל העליון
 
הקריטריונים לנופש במסגרת משפחתית
27/06/13 | צימרים
כאשר יוצאים לנופש במסגרת משפחתית, צריך לבדוק מראש כי המקום בו אתם עתידים לשהות במהלך הנופש, אכן כולל את כל המתקנים הדרושים לכם, על מנת שהנופש יהיה מושלם באמת.

צימרים בצפון למשפחות שמחפשות חופשה איכותית
29/05/13 | צימרים
דמיינו את הסיטואציה הבאה: אי שם במרכז הארץ יושבים בני המשפחה ומתכננים את החג הקרב ובא. הוא דורש להזמין את כל השבט שלו, היא דורשת ללכת להורים שלה. הילדים מתעקשים להזמין את החבר הטוב שפגשו לפני שנה במחנה קיץ. הטונים עולים, אין חשק לארח וגם לא להתארח. לפתע מופרחת מילה אחת לחלל האוויר: "צימר". חיוך מתפשט על פני כולם, היא רצה לארוז, הוא מתקשר להזמין מקום, מודיעים להורים והולכים לישון בציפייה נרגשת. זוהי לא סצנה מסרט, זו מציאות שיכולה להיות גם שלכם.

צימרים יוקרתיים בצפון, גלגולה של בקתה
29/04/13 | צימרים
תהליך מעניין עברו הצימרים הצפוניים שלנו בשני העשורים האחרונים. אם נחזור לרגע בזמן, אי שם לשנות התשעים המוקדמות, נוכל לטייל עשרות קילומטרים ברחבי הגליל והגולן ולא לראות צימר אחד לרפואה. בתקופה הזו היו צימרים בודדים בלבד בנמצא וכולם קמו מתוך יוזמה של מספר משפחות חקלאיות שראו שעסקי הירקות בכי רע ושכדאי שימצאו לעצמם פרנסה אחרת.

צימרים למשפחות בצפון – לחוויה משפחתית מגבשת
27/01/13 | צימרים
הצפון מציע צימרים רבים לכל מטרה ולכל נופש. בין שלל הצימרים שניתן למצוא באזור הצפון, ניתן למצוא גם צימרים רבים המיועדים בעיקר למשפחות וכל שצריך לעשות הוא לבחור נכון מבין שלל הצימרים הקיימים באזור.

צימרים בצפון למשפחות – חופשה מהנה וייחדת לכל המשפחה
27/01/13 | צימרים
צימרים בצפון כבר מזמן אינם מיועדים לזוגות בלבד. אמנם זוגות רבים בוחרים לנפוש בצימרים ולבלות בחופשה רומנטית במיוחד, אך עם זאת, בשנים האחרונות גם בני משפחה רבים בוחרים לבלות את החופשה המשפחתית שלהם במסגרת נופש בצימר בצפון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI