דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים ארגון כנסים במחיר משתלם
ארגון כנסים במחיר משתלם
רן ביטון 17/02/09 |  צפיות: 1985

כנס אינו חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד, וודאי שלא כיום כאשר בפני המגזר העסקי אלטרנטיבות כה רבות.

גם אינכם מתמחים בכלכלה, אתם ודאי יודעים לגבי כלל ההיצע והביקוש -  ככל שדבר מבוקש יותר, עלותו גבוהה יותר. זה כמובן תקף גם לגבי ארגון כנס.

מתי נערוך את הכנס ?

החודשים המבוקשים ביותר עבור כנסים הם חודשי הסתיו, האביב ותחילת הקיץ (למרות שבתקופה זו נוטים יותר לערוך ימי גיבוש). העובדים והקולגות הנופשים חוזרים מן החופשות ומחו"ל, מזג האוויר יחסית נוח וכו'.

כדאי לקחת בחשבון שגם במקומות כאלה המציעים מחיר אחיד במשך כל השנה, סיכוי טוב יותר כי הבעלים יוכלו להתגמש ולהוריד את המחיר.

על אף שעבודת המשרד תצטרך להדחות ביום, כנסים המתקיימים בשעות הבוקר והצהריים הם כמובן משתלמים יותר מאשר כנסים המתקיימים בשעות הערב. רמת הריכוז בקרב רב האנשים היא גבוהה יותר דווקא בשעות המוקדמות.

באיזה יום יערך הכנס ?

מבין ימי השבוע, היום המבוקש ביותר לכל אירוע שהוא הוא יום חמישי, ובפרט בחברות שבהן העובדים אינם מגיעים למקום העבודה בימי שישי (רק 40% על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). בקרב לא מעט מהמקומות לאירועים עסקיים עלות כנס ביום חמישי, ובפרט בערב, עולה יותר מכל יום אחר ובעלי המקום דורשים גם מספר מינימום של משתתפים גבוה יותר מאשר בכל יום אחר.
ימי חמישי בערב וגם ימי ראשון בבוקר הם פקוקים במיוחד, כדאי לקחת בחשבון שייתכן וכתוצאה מכך יהיו עיכובים בהתחלה ובתוכנית.

קייטרינג ?

אספקט נוסף שיכול לעזור לכם לחסוך בתקציב לטובת הכנס נובע גם הוא מבחירת המקום. ככלל, מקום המוצע להשכרה ודורש בחירת קייטרינג בנפרד הוא תמיד יקר יותר ממקום שווה-ערך, שמחזיק קייטרינג משלו.

נסו למצוא מקום לערוך בו את הכנס שמציע גם את האוכל ממטבחו. אם המקום מוצא חן בעיניכם, בדקו את התפריט. אם האוכל לא נראה לכם או לא טעים דיו לטעמכם, חפשו מקום אחר. כיום לא חסרים מקומות בהם ניתן לערוך אירועים, ייחודיים ונעימים, כך שסביר להניח שבסוף תמצאו את מבוקשכם גם מבלי לשלם מחיר יקר יותר.

כמות המשתתפים

עוד דבר שיש לשים אליו לב: יש לכם 250 אורחים לכנס. תוך כדי תכנון וארגון מצאתם מקום אטרקטיבי ואשר מצא חן בעיניכם, אולם הוא מתאים ל-800 איש ככל הנראה, תצטרכו לשלם על מינימום של 400 משתתפים. נסו לחשוב כיצד לנצל זאת בחוכמה.

הפרטים הקטנים

לפני שאתם חותמים על העסקה מול המקום שימו לב לעוד מספר פרטים קטנים שעולים הרבה :

בחלק מן המקומות גובים תשלום נוסף עבור תאורה, הגברה, עזרים טכניים למרצים, במות, שולחן נואמים וכו'. בדקו איזה ציוד נדרש לכם בדיוק ובקשו להוסיף זאת להצעת המחיר.

אנו מאחלים לכם כנס מוצלח ונעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן ביטון

אתרי האינטרנט שיעזרו לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום ניתוחים פלסטיים חתונה גני אירועים טיסות זולות גם לימודים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רן ביטון
 
מארגנים חתונה
כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

מתכננים בר מצווה
במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

לסדר חתונה
במידה והתשובה חיובית, תוכלו כעת לקבוע פגישה ולהתרשם, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר לעבודה. בנוסף, בחלק מן המקרים, הגעה דרך לקוח לשעבר תוכל להשיג לכם הנחה נאה במחיר השירות - אין שום הבטחה, אבל אף אחד לא יאשים אתכם אם תנסו.

די ג'י לחתונות
תפקיד נוסף שצריך למלא כל תקליטן לחתונות הוא להמליץ לבני הזוג ולעזור להם לבחור את רשימת השירים החשובים – מוזיקה לקבלת פנים, שיר להליכה לחופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. אם התקליטן מדבר על כך כבר בפגישה הראשונה עמו, אתם נמצאים בידיים טובות

צלמים לחתונות ואירועים
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

חתונה עם מפיקים
מהסיבה הזאת יותר ויותר אנשים מחליטים בסופו של דבר להעביר את ארגון החתונה לידיהם של חברות הפקה מנוסות, במיוחד אם אתם רוצים משהו אחר כמו גן אירועים עם בריכה או חתונה אחרת.

מתכוננים לחתונה
על מנת להגשים את החלום אתם צריכים לעשות את זה נכון, סיבה נוספות היא העלויות, אז איך תעשו את זה? בואו לקרוא מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה מוצלחת במחיר טוב:

מפיקי חתונה
בהישג ידם של עשירים בלבד, אבל בהווה להזמין חברת הפקה זה בכלל לא חריג. נפטרים מהלחץ הכרוך בניהול עשרות נותני שירותים שונים, פשוט מעבירים את כל הסמכויות למי שכבר צבר נסיון בהפקת אירועים והולכים לישון בראש שקט.

גן או אולם
כמעט בלתי אפשרי להתעלות על התחושה הייחודית שגן איכותי נותן למוזמנים. ובמרחבים האדירים שמספק הגן,תוכלו להביא את כל העולם ואחותו בלי לדאוג מצפיפות יתר.

חתונה אזרחית
בארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית אבל המדינה מכירה בנישואין אזרחיים אם הם נערכו במדינה אחרת, לאחר החתונה תוכלו להגיש את הטפסים למשרד הפנים שיכיר בכם כזוג נשוי לכל דבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI