דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים טיפים ליום כיף מוצלח
טיפים ליום כיף מוצלח
FEATURE 24/02/13 |  צפיות: 2320

אם כבר החלטתם להוציא את העובדים המסורים שלכם מהשיגרה ולהכניס קצת כיף לאווירה - כדאי לעשות את זה כמו שצריך. הגיבוש בין העובדים הוא חשוב בהחלט לתפקוד שלהם במהלך השבוע ועל המורל - כל עסק שרוצה להצליח צריך לשקול בחיוב לערוך אירועי חברה מהנים.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את יום הגיבוש למוצלח ביותר:

הקונספט - אם רוב המשרד הוא אנשים מבוגרים יחסית, אולי לונה פארק זה לא ההחלטה הנכונה ליום הגיבוש. לכן תצטרכו לחשוב טוב לפני ההחלטה, מה הכי מתאים לעובדים שלכם? לא כדאי לפספס בהחלטה החשובה הזאת, בחירה לא נכונה תהרוס את היום כולו ותאבד מהמשמעות. אם אתם בעלי העסק ואינכם בטוחים על איזה קונספט ללכת - תוכלו לשאול את האדם שנראה לכם שמחובר יחסית עם כולם, או לערוך סקר עם כמה אפשרויות.

הזמן - חשוב לסגור את כל הפרטים כמה שיותר מוקדם ולא בדקה התשעים. מה בדיוק יהיה באירוע, באיזה תאריך ובאיזו שעה, איך מגיעים למקום ומה לגבי ארוחות. כדאי שהכול יהיה מוכן מראש על מנת שלא יהיו תקלות של הרגע האחרון, עקב אירגון לקוי. בנוסף, על מנת להיות מוכנים לכל שינוי שיכול לקרות - כדאי שתסיימו את האירגונים מוקדם, כך שתוכלו לחשוב על אלטרנטיבה במקרה שמשהו יתבטל.

בטיחות - כדאי לבדוק שהמקום שבו תערכו את יום הגיבוש דואג לבטיחות כלשהי או רפואה, במקרה הצורך. אתם לוקחים כאן אחריות על מספר גדול של אנשים, וכדאי שיהיה מענה לכל דבר שיכול לקרות. בנוסף, אם אתם מתכוונים לעשות שימוש באש - כמו למשל מדורה או על האש, כדאי לבדוק שהמקום מתאים ובטיחותי.

אוכל - בין כל הבדיקות המקדימות שעליכם לעשות, כדאי לבדוק מה העובדים נוהגים לאכול - האם יש שומרי כשרות, צמחונים או בעייתיים באוכל, כך שתוכלו לתת מענה לכולם ולא לגרום למישהו חוסר נעימות.

מומלץ מאוד שיום הגיבוש יכלול פעילות כלשהי שתערב את העובדים זה בזה - אטרקצייה מסויימת או טיול, על מנת שהם באמת יתגבשו אחד עם השני.

כך או כך, יום גיבוש בדרך כלל משפר את האווירה בעסק - גם אם היא מלכתחילה טובה. אחרי יום גיבוש יש לעובדים חוויות משותפות, ועוד נושא שיחה לדבר עליו. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 FEATURE

Feature מקום מושלם לאירועים קטנים ואירועים עסקיים



 


מאמרים נוספים מאת FEATURE
 
טיפים ליום כיף מוצלח
כמה חשוב לעשות יום כיף לעובדים שמשקיעים את כל תשומת הלב בעבודה... אבל יותר חשוב - אם כבר עושים את זה, לעשות את זה כמו שצריך. במאמר הבא יהיו כמה טיפים על מנת שיום הגיבוש יעבור חלק ובצורה מהנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI