דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר שמלת הכלה המושלמת
שמלת הכלה המושלמת
רחל רחמים 28/02/13 |  צפיות: 2981

אני מאמינה שכל כלה שדורכת אצלי בסטודיו, היא נסיכה. אני בטוחה שכל אחת תסכים איתה שערב החתונה בעיניה הוא כמו יום מהאגדות הקסומות, מסיפורי דיסני, יום בו הכול מלכותי ומרגש והן הנסיכות היפות.

ללא ספק טקס החתונה רשמי ומסמל פתיחת דף חדש - הקמת בית ותא משפחתי בישראל, אך מה קורה קודם לכן? האם גם ההכנות מלבלבות ושופעות קסם? לצערי, ברוב המקרים לא. נתקלתי באין ספור כלות שחוות את ההכנות תוך כדי לחצים, מריבות עם הבן זוג והמשפחה, ונאלצות להגיע למדידות בלי מצב רוח וסבלנות.

לא כך אמורה להיות חווית השמלה בעיניי. אני דוגלת במסע קסום אל השמלה המושלמת. מהרגע שהתחלת לחפש את השמלה, ועד הרגע בליל הכלולות שבו את מסירה את השמלה ומניחה אותה על קולב - אני רוצה שתרגישי כמו נסיכה בכל הרגעים האלו.

איך בוחרים את שמלת הכלה המושלמת?

נשים רבות מגיעות לסלוני כלות שונים ולא זוכות ליחס חם ואישי. לעיתים אף התחושה היא שמדובר בבית חרושת לכלות, והן רק אחת מכמה. לעומת זאת, דמייני לך סלון כלות רחב היקף ומרהיב ביופיו, מקום בו תוכלי להיפגש עם מעצבת השמלות על מנת שתתאים לך את השמלה החלומית, תשתף אותך בכל תהליכי התפירה, התיקונים, וההתאמות, ותכין עבורך את השמלה המושלמת שנועדה בשבילך.

כל נסיכה זקוקה לבנות הלוויה שלה.ולכן,מבחר העיצובים בסטודיו שלנו אינו רק לכלות המיועדות, אלא גם למלוות שלה  - החברות הטובות, אחיות ואמהות. בסטודיו כלה יפה תוכלו למצוא מגוון שמלות ערב מרהיבות, ובכך תוכלו למצוא את כל מה שצריךל לערב הגדול במקום אחד, בלי הצורך להתרוצץ מסלון הכלות לסטודיו שמלות ערב אחר - מסטודיו כלה יפה כולכן תצאנה לבושות ומחייכות. כדי להשלים את המסע ליצירת המראה המושלם, יחכו לך במתחם מצבי שיער ומאפרים מקצוענים שיוכלו להתאים לשמלה שבחרת את התסרוקת והאיפור.

לכן, אם את כלה לעתיד הנערכת ליום החלומות, תמו חיפושייך. סטודיו כלה יפה בניהולה של רחל רחמים והצוות השירותי והיצירתי, שילווה אותך מן הרגע הראשון, הוא המקום שיגשים את חלומך בדרך אל שמלת הכלה המושלמת.

כשהכלה יוצאת מהסלון כלות כשהיא מאושרת - רואים זאת ביופייה. היא נוצצת, זורחת, ובאמת נראית כמו נסיכה אמיתית.

קטלוג 2013


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחל רחמים


 


מאמרים נוספים מאת רחל רחמים
 
שמלת הכלה המושלמת
אני מאמינה שכל כלה שדורכת אצלי בסטודיו, היא נסיכה. אני בטוחה שכל אחת תסכים איתה שערב החתונה בעיניה הוא כמו יום מהאגדות הקסומות, מסיפורי דיסני, יום בו הכול מלכותי ומרגש והן הנסיכות היפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI