דף הבית קניות וצרכנות צרכנות טרייד אין במחיר מחירון: יתרונות העסקה
טרייד אין במחיר מחירון: יתרונות העסקה
אירה פינסקר 04/03/13 |  צפיות: 3115

ענף הטרייד אין התפתח מאוד בשנים האחרונות, ומתחום מפוקפק הפך לפופולרי ומקובל. כיום אנשים רבים מבצעים שדרוג לרכב באמצעות עסקת חליפין: הם מגיעים לסוכנות עם רכבם הישן ועוזבים אותם ברכב חדש שזה עתה נקנה. טרייד אין במחיר מחירון הוא שירות חדש יחסית, אשר מבטיח ללקוחות מחיר הוגן על רכבם הישן.

היתרון הגדול של עסקת טרייד אין במחיר מחירון הוא הוודאות שלה.  את המחיר של הרכב החדש שהוא מעוניין לרכוש הצרכן יודע מראש, אבל במרבית המקרים מחיר הרכב הישן יכול להיות נושא למיקוח. בכל סוכנות יכול הצרכן המעוניין בטרייד אין לקבל הצעה אחרת לגבי הרכב הישן, מה שמחייב אותו לעשות מחקר שוק, ולקבל מספר הצעות או להתמקח עם נציגי הסוכנויות. עסקת החליפין הופכת להיות לסיפור ארוך למדי בתצורה הזאת; היא גוזלת זמן ומאמץ.

בעסקת טרייד אין במחיר מחירון גם הנתון הזה (של מחיר הרכב הישן) הופך לוודאי וידוע מראש: הצרכן יודע שהוא צפוי לקבל עליו מחיר הוגן ואובייקטיבי, שאינו נתון לשיקול דעתה של הסוכנות אלא נקבע על פי קריטריונים כלליים. במצב בו גם המחיר של הרכב החדש וגם העלות של הרכב הישן ידועים מראש, עסקת החליפין הופכת לעניין של דקות.

מעבר ליתרון של מהירות, ישנו לעסקת טרייד אין במחיר מחירון גם יתרון רגשי משמעותי. אנחנו רגילים לחשוב שסוכנויות הרכב עובדות עלינו ומנצלות את יתרון הגדול בעת המיקוח. אם עלינו להתמקח, סביר להניח שנסגור את העסקה מותשים, ותמיד נישאר עם המחשבה שיכולנו אולי להשיג יותר. בעסקת טרייד אין במחיר מחירון אין צורך להתמודד עם כל הסוגיות האלה: המחיר אותו נקבל על הרכב הישן הוא מחיר מוסכם והוגן.

לסיכום, לעסקת טרייד אין במחיר מחירון יתרונות משמעותיים מבחינת הנהג המצוי אשר מבקש לשדרג את רכבו הישן ולהחליף אותו ברכב חדש. החסכון המשמעותי בזמן ומאמץ המושקעים בסקר שוק, השוואת מחירים וניהול משא ומתן עם מספר סוכנויות הוא יתרון משמעותי מאוד, במיוחד עבור אנשים עסוקים ששואפים לביצוע מהיר ותכליתי של העסקה. בנוסף לכך, כל נתוני העסקה ניתנים לבדיקה מראש, מה שחוסך את הצורך במיקוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI