דף הבית קניות וצרכנות קניות סירות מתנפחות - חוויה מהנה לכל המשפחה
סירות מתנפחות - חוויה מהנה לכל המשפחה
אהוד תירוש 11/03/13 |  צפיות: 3070

ניתן לחשוב על שימושים רבים של סירות מתנפחות. רבים חושבים כי העיקר השימוש בהן היא שכשוך בים או בכנרת, אבל למעשה היא משמשת עוד רבים, החל מספורטאים ועד משיטי יאכטות.

קיימים כיום בשוק מבחר רחב של דגמים וסוגים שונים של סירות מתנפחות, בהתאם לצורך, לכמות השטים בה, טווח המחירים הרצוי, ועוד. לפני רכישת הסירה רצוי לדעת האם השימוש בה הולך להיות מקצועי או שימוש לשעות הפנאי, ובהתאם לכך לבחור את הדגם המתאים ביותר, בהתאם לתקציב.

מה חשוב לדעת על סירות מתנפחות?

ראשית, אם אינכם מעוניינים בסירה מתנפחת לשימוש מקצועי, דעו לכם שלסירה יש מקום רחב כחלק מבילויי החוף בקיץ, היא מעשירה את החוויה של שכשוך בחופי הים ומאפשרת שיוט רגוע ונעים לכל המשפחה. מבחינה מקצועית, משיטי יאכטות משתמשים בסירות המתנפחות לצרכים שונים, למשל לצאת לאתרי צלילה או לחופים מיוחדים בהם ניתן לשוט בסירות וליהנות מהנוף.

החומר שנחשב כאיכותי ביותר הוא ה-PVC, זהו חומר חזק ועשוי בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן, ישנן סירות הכוללת שתי שכבות של Polyurethane, שבתוכן נמצא בד חזק מאוד. כדאי להכיר, אפילו ברמה הבסיסית, את סוגי החומרים, על מנת להגיע לרכישה עם ידע מקדים אשר יעזור לכם לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם.

מה עוד חשוב לזכור לפני הרכישה? כדאי לשקול מראש לאיזה ציוד משלים אתם זקוקים, למשל חגורות הצלה ומשוטים, אם מדובר ברכישה לשם ספורט אתגרי. כמו כן, על מנת לשמור על הסירה מומלץ לרכוש עבורה פגוש, המעניקה הגנה כפולה לסירה, וגם חיבורי חבל, המאפשרים את משיכת הסירה משני צידיה.

איך בוחרים סירה מתנפחת?

אנו, ברוקי ספורט, מבינים כי מדובר ברכישה בעלת משמעות וכי לעיתים יש להשקיע מחשבה בתחום שאינו כל כך מוכר. לכן, אנו מעמידים בפניכם את נציגי השירות והמכירה שלנו, אשר ישמחו לתת מידע מקצועי ואמין ולסייע לכם ברכישה.

רוקי ספורט מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרי ספורט ואיכות חיים, החל מסירות מתנפחות ובריכות שחייה ביתיות, ועד הליכונים ומכשירי ספורט חשמליים. הינכם מוזמנים לשוטט באתר הבית שלנו ולהתרשם ממבחר מוצרינו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אהוד תירוש


 


מאמרים נוספים מאת אהוד תירוש
 
סירות מתנפחות - חוויה מהנה לכל המשפחה
11/03/13 | קניות
ניתן לחשוב על שימושים רבים של סירות מתנפחות. רבים חושבים כי העיקר השימוש בהן היא שכשוך בים או בכנרת, אבל למעשה היא משמשת עוד רבים, החל מספורטאים ועד משיטי יאכטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI