דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר בריכות פרטיות - לא רק לעשירים
בריכות פרטיות - לא רק לעשירים
טל יהוד 24/03/13 |  צפיות: 3653

סביר להניח שכאשר אתם שומעים את צמד המילים בריכה בחצר, עולה בראשכם תמונה של וילה רחבת ידיים של בני האלפיון העליון. האמת היא שזה לא ממש מדויק, כיום, לעומת העבר הלא מאד רחוק, עלות הקמת בריכה לחצר נמוכה בהרבה וזאת בשל פיתוחים טכנולוגיים ושיטות עבודה חדשניות, שמאפשרות ליצור בריכות ביתיות בזמן קצר יותר מאשר בעבר וגם במחירים סבירים.

בדרך לחלום

בשוק קיימים דגמים שונים של בריכות שחייה, שנעשים בשיטת שונות – משום כך חשוב לבחור חברה אמינה ומקצועית שמכירה את כל החידושים, כך שתוכל להמליץ לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם. חברות ראויות מציעות לכם לקבל שירות אדיב ומקצועי מבעלי מקצוע עם וותק של עשרים שנות עבודה בתחום הבריכות. בחברות האלו תקבלו את ההדרכה הנכונה ואת הליווי הצמוד בדרך להגשמת החלום של הקמת בריכה בחצר הבית.

מגוון דגמים ומגוון מחירים

מבחינת דגמים, השוק הוא מגוון ובהתאם לכך גם המחירים. כל לקוח יכול למצוא את הבריכה שתתאים לו על פי צרכיו, גודל השטח וכמובן התקציב. גורמים נוספים שמשפיעים על המחירים הם היצרן או הספק של הבריכה, החומר ממנו היא עשויה, וגם האיכות שלה.

עלויות

בחלוקה גסה ניתן לומר שמחירן של בריכות שחיה ביתיות נע בין 40 ל- 55 אלף ש"ח לבריכות שעשויות פיברגלס, בין 55 ל- 65 אלף ש"ח לבריכה מתועשת, ובין 130 ל- 150 אלף ש"ח לבריכה שעשויה בטון. בחברת טל בריכות תוכלו לבחור מבין מגוון שיטות הבניה והחומרים בשוק, תוך שימוש בשיטות הבניה המתקדמות ביותר, שעומדות בסטנדרט האמריקאי.

בריכות מתועשות

פיברגלס

בריכה מפיברגלס היא בעלות נמוכה באופן יחסי והיא מיוצרת בפס יצור, בנוסף - ניתן להפעילה במהירות לאחר ההתקנה, דבר שמהווה יתרון. החיסרון הוא שהיות והיא מיוצרת בפס יצור, בהקשר של בחירת הצורה והעיצוב האפשרויות הן מוגבלות לעומת סוגים אחרים של בריכות.

מתועשות

בריכות מתועשות נעשות על ידי שימוש בשיטת בנייה קלה ולכן משך הבנייה הוא קצר יחסית. מדובר בבריכות חזקות ועמידות במיוחד, הרצפה היא יציקה של בטון מזויין וחיפוי הפנים הוא על ידי יריעות פי.וי.סי או ויניל, המעטפת עשויה ממגוון של חומרים.

בטון

בריכה מבטון עשויה כולה מבטון מזויין ואופציות החיפויים הן מגוונות: ויניל, פי.וי.סי, קרמיקה, פסיפס ועוד. המראה הוא יוקרתי ועלות הבריכות גבוהה במיוחד, בנוסף - הן מצריכות תכנון אדריכלי מוקפד ומשך בנייתן הוא ארוך יותר לעומת הסוגים האחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל יהוד

חברת טל בריכות



 


מאמרים נוספים מאת טל יהוד
 
בריכות פרטיות - לא רק לעשירים
האם רק עשירים יכולים להרשות לעצמם בריכה פרטית בחצר הבית? במאמר הבא תגלו כמה דברים מפתיעים בקשר לכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI