דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מטבח יוקרה לבית החדש שלכם
מטבח יוקרה לבית החדש שלכם
מיכל ז 03/04/13 |  צפיות: 2623

אם אתם עוברים לבית חדש, עשו לעצמכם טובה ואל תקחו אתכם את המטבח הישן מהבית הישן. המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית, ולכן מגיע לו הטוב ביותר- מטבח יוקרה ולא פחות מזה.

אבל יש כל כך הרבה מטבחי יוקרה בשוק, ולא כל כך פשוט לבחור- הרבה צבעים, גימורים, עיצובים וכדומה, וכמובן הקריטריון היחיד שלא מבלבל אותנו- המחיר.

הנה כמה טיפים לבחירה נכונה של מטבחי יוקרה חדשים לבית, איתם הבחירה תהיה מהירה יותר, ואתם תוכלו להתחיל לבשל בבית החדש מהר יותר.

ובכן, לפני שמתחילים לעלעל בחוברות של חברות המטבחים השונות, קודם תחליטו מה התקציב- כמה אתם מוכנים להשקיע לטובת מטבח יוקרה לבית החדש שלכם. יותר חשוב, כמה אתם יכולים להשקיע. ברגע שהתקציב מוגדר, אפשר להתחיל לצמצם את הבחירה לכל המטבחים שנכנסים למסגרת.

אחרי התקציב, אפשר להתחיל לבחור את הסגנון. מטבח יוקרה יכול להגיע כמעט בכל עיצוב שתרצו, ובדרך כלל העיצוב מושפע ממיקום החברה שמייבאת אותו. לדוגמא, מטבח איטלקי יהיה עם מאפיינים שונים לעומת מטבח אמריקאי.

בטח תמצאו מטבחים בעלי עיצוב דומה והם ייראו כמעט אותו הדבר במבט ראשון, אבל שימו לב לפרטים הקטנים, ובמילים אחרות, הגימור. לצורך הדוגמא, מטבח איטלקי מסוים יכול להיות עם גימור עגול ומטבח איטלקי אחר יכול להיות עם גימור מרובע, חד יותר.

ועכשיו לאיכות, שהיא פרט חשוב מאוד. הבעיה עם איכות היא שמי שלא מייצר מטבחים או לא יודע איך מייצרים אותם, סביר להניח שלא יצליח להבדיל בין מטבח איכותי לבין מטבח פחות איכותי. לפעמים מסתירים את מה שלא איכותי עם חיפוי של חומר איכותי כלשהו. הדרך היחידה לדעת היא לבדוק לעומק את המפרט של המטבח.

ועוד כמה דברים קטנים: לא לשכוח לקחת מידות של המטבח כדי לראות שהוא נכנס לתוך הבית ושהאופן שבו הוא יהיה ממוקם מתאים לחלל המטבח בבית שלכם. למשל, האם המקום היחיד שהארונות העליונים מצליחים להיכנס בו הוא במקרה הנקודה שבה הם חוסמים חלון? תבדקו גם את אופן פתיחת הדלתות והמגירות ואיך הם נראים מבפנים, כמה מגירות יש וכמה ארונות וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI