דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר 6 כללים להפקת סרטים לאירועים
6 כללים להפקת סרטים לאירועים
מיכל ז 11/04/13 |  צפיות: 2719

אם אתם חפצים להכין סרטים לאירועים שלכם או של בני המשפחה שלכם, יש מספר נקודות חשובות שכדאי לכם לזכור:

למי הסרט מיועד?- התשובה לשאלה זו טמונה בשאלה מי חתן או כלת השמחה?. את הסרט צריך להכין בהתאם, הן מבחינת התוכן והן מבחינת העריכה והעיצוב. למשל, סרטים לבת מצווה יהיו שונים מסרטי חתונה- סרט לבחורה שחוגגת בת מצווה צריך להיות עדכני בכל מה שקשור למה שנערים ונערות בני גילה אוהבים, בעוד שסרט לזוג שהתחתן צריך להיות מעט קיטשי, הרי זו חתונה, משמע חגיגה שלמה של רומנטיקה ואהבה.

טעם אישי- צריך לזכור את הטעם האישי של מי שמכינים עבורו את הסרט. בדיוק כמו אלבום אורחים לכבוד החגיגה, גם סרטים לאירועים יכולים לקבל פנים שונות, וכל אחד יכול לפרש אותם אחרת, אך הפירוש היחיד שחשוב הוא הפירוש של מי שעבורו הוכן הסרט.

שיתוף פעולה- אם שניים או יותר מכם ביחד מפיקים סרטים לבר מצווה או בת מצווה, סרט לחתונה, סרט לברית וכדומה, חשוב שיהיה שיתוף פעולה ביניכם. כלומר, כל אחד מכם צריך לשים את האגו שלו בצד ולהתרכז אך ורק באדם שהסרט הוא בשבילו. כן, דברים יכולים לצאת משליטה גם כשטובת מי שמכינים עבורו את הסרט היא בעדיפות עליונה, אך יש לשים לב לדברים שיוצרים את הריב- האם אלה דברים חשובים או סתם 'קטנות'?

יכולות ביצועיות- אם אין לכם את היכולות שצריך על מנת ליצור סרטים לאירועים שירשימו באמת, אולי כדאי לכם לפנות אל חברת הפקות מקצועית שעוסקת גם בהכנת סרטים אישיים לאירועים שונים. בחברות כאלה לא רק שיש את היכולות, יש גם את הכלים המתאימים כדי להכין סרט איכותי. ואם כבר, תנו לחברה גם לטפל בכל עניין חומר הגלם, מה שאומר שעובדים מטעם החברה (תאורנים, צלמים וכולי) יגיעו לאירוע כדי לצלם הכל, ואת כל שאר העבודה יבצעו באולפנים שלהם.

לא להפתיע- היות ואנשים לא תמיד נראים במיטבם על גבי המסך, גם אם במציאות הם נראים אחלה, חשוב לא להכין סרט לאירוע של מישהו אחר ככה סתם בלי לספר על הכוונות, אלא ליידע אותו, כדי שהוא או היא יוכלו להתכונן ולהיראות הכי טוב שאפשר והכי טוב עבור הצילומים.

כמה מילים אחרונות- להכין סרטים לאירועים זו עבודה קשה, אם רוצים שהם יצאו טובים. ולכן, לא רצוי לעשות את העבודה לבד, אלא להשאיר הכל בידי חברת הפקה מקצועית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI