דף הבית אימון אישי אימון לכסף אימון עסקי
אימון עסקי
רחלי 05/06/13 |  צפיות: 4214

אימון עסקי

אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי, אימון עסקי מתמקד בגיבוש מטרות עיסקיות על מנת לשפר ביצועיים אישיים וכמו כן את ביצועיי העסק.

אימון עסקי יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים, עסקים גדולים וגם לאירגונים אשר מרגישים תקועים, נתקלים בקשיים או לאנשים אשר יש בידם רעיון עיסקי ואינם יודעים כיצד להביאו לכדי עסק ממשי.

במסגרת אימון עסקי תלמדו כיצד לנהל פרוייקטים תוך כדי תיכנון מדויק של השלבים והצעדים הנדרשים על מנת לבצע את הפרויקט, נוסף תגדירו לעצמכם מטרות ותלמדו כיצד לפעול ולהתנהל על מנת ליישמם בצורה האופטימאלית ביותר.

בנוסף אימון עסקי יעזור לכם ללמוד כיצד לנהל את הזמן בצורה אפקטיבית וכיצד להתנהל על פי מטרות ויעדים בתחום העבודה והקריירה, כך שקורס אימון עסקי יכול להתאים לכל בעל עסק המעוניין לנצל את הפוטנציאל העסקי שלו.

אימון עסקי יכול להתבצע במתכונת של פגישות אישיות- "אחד על אחד", בין בעל העסק לבין המדריך או במתכונת של קבוצות קטנות, כאשר לכל אחד יש יתרונות וחסרונות: כך למשל אימון עסקי-קבוצתי יכול להוות מנגנון תמיכה על ידי חברי הקבוצה, אך המיקוד יתחלק על פני כולם ולא יתאפשר מיקוד אישי, לעומת זאת אימון עסקי-אישי יתמקד במתאמן והפוקוס יהיה עליו, אך הוא יחמיץ את התמיכה הקבוצתית.

במהלך לימודי קואצ'ינג במכללת coach me תלמדו מהו מקור הכוח והמיקוד העיסקי שלכם, כיצד לאזן בין התחומים העסקיים בחייכם לבין התחומים האישיים וכמובן בנייה ויישום של תוכנית עבודה מסודרת אשר תבנו במהלך אימון עסקי ביחד עם המדריך.

בנוסף בעלי העסקים יכולים להיעזר במכללה לאימון coachme כדרך להעלות את המכירות והרווחים, לשפר את תהליכי העבודה, להרחיב את העסק, לנהל בצורה נכונה משברים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI