דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות בוטיק וספא, פינוק מושלם
מלונות בוטיק וספא, פינוק מושלם
אבנר כהן 05/06/13 |  צפיות: 7287

אתם עובדים קשה כל השנה, לומדים, מטפלים בילדים ומתרוצצים, והחלטתם כי מגיעה לכם חופשה אמיתית משלכם, בלי ילדים, בלי לקום לעבודה, בלי לדאוג לארוחת הערב, בלי לכבס, רק אתם, הטלויזיה, שירות החדרים והמיטה המפנקת. רבים בוחרים במלונות בחו"ל כחופשה מועדפת, אך רבים אחרים בוחרים דווקא במלונות בוטיק בצפון בדרום או בתל אביב על מנת לנפוש ולהנות.

מלונות בוטיק מאפשרים לכם להרגיש חופשה באווירה מיוחדת מבלי לעזוב את הארץ. לרוב, מלונות בוטיק יכללו חדרים מפנקים, חדרי ספא בבית המלון, ג'קוזי פרטי, בריכה, מיטה ופלזמה, וכמובן שירות חדרים יעיל. מלונות בוטיק רבים מאפשרים גם תוספת של ארוחת בוקר מפנקת כיד המלך, ואף מוסיפים יין או שמפניה בשביל האווירה.

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים מלונות בוטיק?


אז החלטתם ללכת על חופשה במלונות בוטיק, ולהישאר בארץ. מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים הזמנה במלון על מנת שלא להתאכזב:
•    ראשית חשוב לבדוק כי התאריכים בהם אתם מעוניינים בחופשה אכן פנויים, ומה טווח המחירים שהמלון מציע בתקופה זו. לאלו מכם המעוניינים לחסוך כסף כדאי להקפיד על יציאה לחופשה בעונות פחות מתויירות, כמו בחורף, אז המחירים נמוכים יותר.
•    שנית, חשוב לבדוק מה מציע לכם החדר, באיזה סוג חדר אתם מעוניינים, וכמה יעלה לכם לשדרג לחדר מפנק. לרוב, החדרים יכללו ג'קוזי, אמבטיה, מיטה ופלזמה, כל מה שצריך בעבור חופשה רומנטית ומפנקת.
•    כדאי לבדוק אילו אטרקציות נוספות מציע המלון כמו: טיפולי ספא, ערסלי ישיבה, בריכה ועוד.
•    הקפידו לבדוק לפרטי פרטים מה כוללת חבילת האירוח שלכם, האם היא כוללת ארוחות, הנחות במסעדת המלון ועוד.
•    לבסוף, חשוב מאוד לבדוק אילו אטרקציות קיימות בסביבת המלון כמו: מקומות טיול, רכיבה על סוסים, קיאקים, אבובים, חנויות ועוד.

ספא בתא, שדרוג של החופשה

אלו מכם המעוניינים בשדרוג של החופשה יכולים לצרף גם טיפולי ספא. ספא בת"א מציע טיפולי ספא שונים, מתקנים להנאה, ארוחת בוקר מפנקת בליווי יין, והכל במרכז הארץ. באם ברצונכם חופשה מפנקת הכוללת מסאג'ים, עיסויים וטיפולי פנים מבלי הצורך ליסוע רחוק, ספא בת"א הוא האופציה הטובה ביותר בעבורכם.

רבים מחליטים להזמין טיפולים בספא בתא גם ללא בית מלון. היתרון של הספא הוא המיקום המרכזי שלו, מה שמאפשר לרבים להגיע ליום פינוק של כמה שעות, ולחזור לשגרת היום, מבלי להפסיד כמה ימי עבודה.

כיצד נבחר את הטיפולים המתאימים עבורנו?


ספא בת"א מציע מגוון רחב של טיפולים. החל בטיפולי פנים, עיסוי לפנים, קרמים ומסכות, דרך עיסוי לגוף בשמנים מסאג' באבנים חמות וטיפולי פילינג, וכלה בעיסוי בכפות הרגליים, שהיה בג'קוזי או בסאונה וטיפולים במלח או בבוץ. אם כך, איך תוכלו לדעת באיזה טיפולים כדאי לבחור? הנה מדריך קצר כיצד לבחור טיפולים בספא, ביחוד אם זו הפעם הראשונה שאתם מתנסים בחוויה זו.
•    המטרה לשמה אתם מגיעים לספא היא חשובה. אם ברצונכם לרפא כאבים או מחלות שונות, אופי הטיפולים יהיה שונה במהותו ובצורתו מטיפולים שנועדו לפינוק ויופי. הקפידו להשמיע באוזן האחראי לאיזו מטרה אתם מעוניינים להגיע, והוא יסייע לכם בבחירת הטיפולים.
•    באם ברצונכם לשלב טיפולים קוסמטיים יחד עם טיפולי הספר, תוכלו לבחור מבין מגוון החבילות המשלבות את שניהם.
•    ביחרו טיפולים באיזורים הגורמים לכם הנאה ופינוק. אל תבחרו טיפולים באזורים רגישים אשר יפחיתו מההנאה.
•    לבסוף, תוכלו לבחור באם אתם מעוניינים להשתמש בכל מתקני הספא, או לרכוש חבילת טיפולים מראש, ולהתמקד רק בהם. אלו המעוניינים בפינוק של יום שלם לרוב יהיו מעוניינים בשהות בכל המתקנים, ואילו אלו שבאים להרגע לכמה שעות יעדיפו טיפולים ספציפיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI