דף הבית בידור ופנאי עיצוב עיצוב טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה
עיצוב טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה
יעל 16/06/13 |  צפיות: 3264

טבעות אירוסין הן הקישוט המושלם לאצבעות הידייםאשר מגיעות בכל החומרים, הגדלים, העיצובים, והצורות שאתם יכולים לחשוב עליהם. לכל אחד יש טעם ייחודי ולפעמים קשה לקלוע בול למה שאתם אוהבים, לכם שחלמתם על התכשיטים המושלמים, ואתם נושמים עיצוב, כדאי לחשוב ברצינות על לימודי צורפות או תכשיטנות.

עיצוב טבעות אירוסין ותכשיטים, איך זה עובד?

צורפות היא מלאכה שעסקו בה עוד לפני מאות ואפילו אלפי שנים שעוסקת בעיבוד סוגים שונים של ברזל, מתכות, כסף, ארד וזהב כמובן. להיות צורף משמע להיות אומן, להכין מחומרים גולמיים דבר חדש ומקורי. לאורך ההסטוריה צורפים היו מכינים תכשיטים כמו טבעות אירוסין ושרשראות לבני האצולה שכללו שיבוץ אבני חן באותו תכשיט ועיצובים שמתאימים למעמד המלוכה. כיום נעשה שימוש בסוגים רבים של חומרים וניתן למצוא טבעות אירוסין שעשויות כמעט מכל דבר החל מפלסטיק וכלה במתכת שנקראת פליז. אומרים שעל פי התכשיטים שלנו אפשר לראות גם את האישיות שלנו, הבגדים שלנו והתכשיטים שלנו הם כמו מראה של האישיות שלנו ולכן לעסוק בעיצוב תכשיטי יוקרה והכנתם יהיה הגשמה עצמית, למי שחלם להקרין את עצמו דרך אמנות ועיסוק במלאכה כלשהי. בימים אלה כל אחד רוצה ללמוד מה שמתאים לו ורבים חוששים דווקא לפנות למגמות העיצוב מחשש שלא ימצאו עבודה טובה וששלא ירוויחו כסף טוב. דבר זה לא נכון, זה שאתם חולמים על טבעות אירוסין כשאתם יששנים ולא על הכלכלה לא אומר שתצליחו פחות, ישנם הרבה מוסדות בארץ וגם בעולם שנותנים את כל הכלים ללימודים איכותיים בעיצוב תכשיטים ולא כדאי לפספס את ההזדמנות להגשים את חלומכם.

אז איך לומדים לעצב טבעות אירוסין ותכשיטים?

החלטתם להתעניין בלימודי עיצוב תכשיטים וצורפות? ילמדו אתכם את הבסיס של עיצוב התכשיטים, תלמדו להשתמש בכל הכלים איתם תצרפו טבעות אירוסין , שרשראות, צמידים וכו'. ילמדו אתכם לפתח רעיונות שיש לכם ותדעו ליישם את מה שאתם חושבים בעבודת צורפות ובסופו של דבר תוכלו לפתח שפה אישית, מקוריות וייחודיות בעבודתכם. יעבדו איתכם על פיתוח החוש שכבר קיים אצלכם שהוא החוש היצירתי וגם תוכלו להתנסות בשטח בעיצוב וצורפות תכשיטים שאתם חשבתם ופיתחתם בעצמכם. בתחום לימוד עיצוב וצורפות תוכלו לבחור באיזה מסלול תרצו ללמוד, קיום ישם הרבה מוסדות לימוד ולכל אחד תתאים מסגרת אחרת, אם זה לימודים במכללה לחינוך גבוה שם תלמדו 4 שנים ולבסוף תצאו עם תואר בעיצוב תכשיטים, או תלמדו במכללה בין שנתיים ל3 שנים ותצאו עם הכשרה, או תוכלו ללמוד בקורסים מטעמים פרטיים שם תוכלו לבחור אם להתמקד בצורפות/ עיצוב/ חריזה ועוד. בחירת המוסד מאוד תלויה בסוג הבנאדם שאתם. ישנם אנשים שאוהבים את החופש ולכן יוכלו ללמוד באופן פרטי בקצב שלהם, לעומת זאת במוסד גבוה חלק מתכנית הלימודים היא גם כיצד ניתן להשתלב בתעשייה בעזרת התואר והכישורים שלכם, לכן כדאי לחשוב על כך בתשומת לב. בסופו של דבר תוכלו ללמוד כיצד לעבוד מול בתי יציקות ששונים, טכניקות של שיבוץ אבנים, חריטה בסוגי חומרים, הלחמות, חיבור מתכות ועוד. מי שלמד תכשיטנות וצורפות יוכל בסופו של דבר להשתלב במגוון רחב של אפשרויות לתעסוקה, כגון בתי מלאכה, מפעלי ייצור של תכשיטים או כמובן לעסוק בתור תכשיטנים עצמאיים ולפתוח בית מלאכה משל עצמכם.

לסיכום עיצוב טבעות אירוסין :

בשביל אנשים רגילים, תכשיטים הם סתם עוד קישוט, שלא דורשים הרבה מחשבה ותשומת לב. אך יש את האנשים המיוחדים האלה שמסתכלים על תכשיטים בתור אמנות, בתור דרך לבטא את עצמם ואת היצירתיות שלהם ואלה האנשים שצריכים ללמוד זאת. תמיד חלמתם לעצב לעצמכם טבעות אירוסין בדיוק כמו שרציתם, להשתמש בחומרים שלא מצאתם באף מקום ופשוט ליצור אמנות שבסופו של דבר תיהפך לטבעות אירוסין בסגנון הייחודי שלכם, שתוכלו למכור בכל העולם ולעבוד במה שאתם הכי אוהבים? כדאי לבדוק אופציה של לימודים בעיצוב תכשיטים וצורפות ותתחילו ליישם את הכישרון שיש בכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל
Best Diamond – פורטל תכשיטי היהלומים הגדול בישראל. כאן תוכל/י למצוא מבחר קולקציות ייחודיות של טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה של טובי היהלומנים בארץ.

 


מאמרים נוספים מאת יעל
 
עיצוב טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה
16/06/13 | עיצוב
טבעות אירוסין הן הקישוט המושלם לאצבעות הידייםאשר מגיעות בכל החומרים, הגדלים, העיצובים, והצורות שאתם יכולים לחשוב עליהם. לכל אחד יש טעם ייחודי ולפעמים קשה לקלוע בול למה שאתם אוהבים, לכם שחלמתם על התכשיטים המושלמים, ואתם נושמים עיצוב, כדאי לחשוב ברצינות על לימודי צורפות או תכשיטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI