דף הבית ביטוח ביטוח רכב האם ביטוח רכב לנשים עולה פחות?
האם ביטוח רכב לנשים עולה פחות?
רונית79 25/06/13 |  צפיות: 3732

האם ביטוח רכב לנשים עולה פחות?

היום יש כל כך הרבה בדיחות על היכולות של הנשים בנהיגה שגם הן מתחילות לצחוק מזה, אבל אם נשים את הצחוקים בצד נוכל לראות שהעובדות מצביעות של מציאות שונה לגמרי: רק באחת מכל 5 תאונות דרכים מעורבת אישה. גם ביחס לתאונות הדריכים היותר קטלניות האחוז של מעורבות הנשים קטן יותר ונע רק על 10%. אז איך כל הגורמים האלו משפיעים על עלות של ביטוח רכב?

עוד תכונה מאוד חשובה אצל הנשים זה שהם נוהגות ללא אגו : בדרך כלל נהגים יותר עצבניים על הכביש, אין להם הרבה סבלנות במיוחד עם רכב עקף אותם או חותח להם את הדרך בצורה לא טובה הם עלולים לכעוס ולהגיע למהירויות גבוהות במיוחד עם הרכב. לעומת זאת נשים נשארות שלוות כך שגם זה מקטין את הסיכוי לתאונת דרכים.

על אותו עיקרון של אופי נשים ששותות אלכוהול לרוב לא נוהגות ברכב ולרוב הן גם נוהגות רק בשעות היום. גם זה נתון שמוריד את הסיכוי לתאונת דרכים ואת הסיכוי להפעיל את ביטוח הרכב.

מה מאפיין ביטוח רכב לנשים

חייבים לציין שהתכונות שמרכיבות את הפוליסה לרכב הם זהות לכל נהג. ביטוח חובה מחייב כל הנהגים בישראל וזה ביטוח שנועד לתת פיצויים עבוד פגיעות גוף במקרים של תאונת דרכים.לעומת זאת ביטוח מקיף נועד לבטח את הרכב בפני פגיעות פיזיות וביטוח צד ג' מבטח פגיעות פיזיות לצד השלישי.

מכיוון שנשים נוהגת יותר רגוע מגברים ואחזי המעורבות שלהם בתאונות דרכים יותר נמוכה, אפשר להוריד להן מעלות הביטוח ב 5-10% שאפשר לתרגם אותו להנחה של מאוש שקלים.

שירותים משלימים לביטוח רכב לנשים

למרות שאין הבדל בהגדרה של פוליסת רכב לנשים ולגבים, חברות ביטוח יכולות להציע שירותים נוספים לנשים שרוכשות את הביטוח רכב שלהם. השירותים האלו יכולים להיות כרטיסי הנחה לתדלוק, תלושים לרכישת מגוון של מוצרים שונים, העברת טסט השנתי , שירות של תיקון גלגל ועוד שירותים כאלו.

נשים שמעוניינת לרכוש ביטוח רכב מוזל או ביטוח שמכללים כמה שיותר שירותים משלימים, חייבות לעשות סקר שוק והשוואת מחירים רציני כי לכל חברת ביטוח יש את המסלולים שלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונית79


 


מאמרים נוספים מאת רונית79
 
האם ביטוח רכב לנשים עולה פחות?
25/06/13 | ביטוח רכב
האם ידעתם שלנשים ביטוח לרכב עולה יותר זול מאשר לגברים? כאן תוכלו למצוא כמה מהסיבות לכך
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI