דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיולים בירושלים – טיול מאורגן לחוויה מעשירה
טיולים בירושלים – טיול מאורגן לחוויה מעשירה
מיכל ז 30/06/13 |  צפיות: 2803

טיולים בירושלים הם חוויה שלא כדאי להחמיץ. גם ישראלים וגם תיירים מארצות זרות שבאים לישראל, כדאי שיעשו עצירה בירושלים כדי לראות באופן אישי את העיר הקדושה לכל שלוש הדתות הגדולות.

הרבה תיירים מחו"ל עושים טיולים מאורגנים בירושלים ולא מטיילים בהם לבד, גם אם הם מתארחים אצל משפחה ישראלית, אבל בעיקר אם הם מגיעים לארץ מבלי שיש להם פה משפחה או חברים.

טיולים בירושלים בצורה הזו של טיולים מאורגנים הם חוויה מצוינת לא רק בגלל הנוחות שבדבר, אלא גם מבחינת ההספק ביחס לזמן, שבו אפשר להתרשם הרבה יותר מהעיר המיוחדת הזו.

באשר לנוחות, סיורים בירושלים דרך חברת תיירות ועם מדריך נותנים את כל מה שהתיירים צריכים- הסעות, ארוחות ומסלול. התיירים לא צריכים לטפל בדבר. מה שהם עושים בזמן הפנוי שלהם בערב, זה כבר תלוי בהם והם צריכים לתכנן הכל, אבל במסגרת הזמן עם הקבוצה, הכל כבר מסודר עבורם כחלק מהתשלום.

ובאשר להספק והחוויה, מספיקים הרבה יותר ואפשר להתרשם הרבה יותר. הרי רוב האנשים לא מצליחים לתכנן טיול בדרך הנכונה, ככה שיספיקו לראות ולעשות כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן. רוב האנשים "מורחים" את הזמן בשטויות, במקום להתעסק בתכלס. מבזבזים זמן על התמצאות בסביבה ועל עיסוק בדברים תפלים. בטיולים מאורגנים עם מדריכים, כל המסלול מתוכנן מראש תוך ניצול מרבי של הזמן, כולל זמן לאוכל.

כמו כן, בטיולים מאורגנים הולכים לראות את כל מה שחשוב לראות. לא רק חנויות מזכרות או שווקים, אלא את כל האתרים שהופכים את ירושלים לקדושה כל כך עבור הנצרות, האיסלאם והיהדות. בדרך כלל לתיירים מחו"ל שמגיעים לירושלים יש רצון עז יותר לראות את כל האתרים האלה, לעומת הישראלים שרק מחפשים קניות ובידור. כמובן שבידור ושופינג הם חלק חשוב בחוויה, אבל הייחודיות של ירושלים, מה שהופך אותה למוקד עלייה לרגל, הוא העתיקות, המסגדים ושאר האתרים, שיש מאחוריהם היסטוריה ארוכת שנים.

לסיכום, לטייל לבד זה הרבה זמן שמתבזבז על שטויות ולא מקבלים את מלוא החוויה שבטיול. בטיול מאורגן מספיקים יותר, לומדים יותר ונהנים יותר. וכל זה לא עולה כל כך הרבה, ובהחלט אפשר למצוא את הכסף לטיול מאורגן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI