דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים המים בשירותים לא יורדים ? סתימה בכיור ? הבית עולה במים ?
המים בשירותים לא יורדים ? סתימה בכיור ? הבית עולה במים ?
רועי 08/07/13 |  צפיות: 3086

המים בשירותים לא יורדים ? סתימה בכיור ? הבית עולה במים ?

זה עבודה בשביל אינסטלאטור ?

בשבילי זה יש אינסטלטור בלוד מידע נוסף א.ח שירותי אינסטלציה וביוב ,

שלום שמי אבי אני אינסטלאטור אני בעל וותק של 18 שנה בתחום האינסטלציה ואני רוצה לתת במאמר זה כמה טיפים לשמירה על מערכת הביוב אצלכם בבית .

איך מגיעים למצב של סתימה ? – זה קורה כאשר שימוש לא נכון במערכת הביוב מתבצר עומס במערכת הביוב וכך נוצר סתימה

ממה זה קורה – סתימות נגרמות בעיקר מהשלכת שומנים אל מערכת הביוב , השלכת מגבונים  אל מערכת הביוב , השלכת נייר טואלט אל מערכת הביוב , הצטברות של שערות במערכת הביוב ,וכוו..

איך נמנעים ? מומלץ להקפיד על אי מתן זריקת פסולת לא חיונית אל מערכת הביוב אצלנו בנכס .  לא מגבונים , לא נייר טואלט , לא טמפונים , לא תחבושות . ניתן להניח פח קטן אם שקית לפסולת זו בחדר השירותים , ניתן לקנות פח בכול חנות לכלי בית .

שערות במערת הביוב ניתן למנוע בעזרת רשת לסיפון בחדרי המקלחת והשירותים וכן גם במטבח ניתן להשיג רשתות אלה בכול חנות לכלי בית , בעזרת הרשתות נפחית את כמות שערות במערכת הביוב וכך יהיה לנו פחות סתימות בנכס .

שומנים במערכת הביוב ניתן למנוע שימונים במערכת הביוב בכך שאת כול נוזלי השומנים נשפוך לפח האשפה ולא בכיור , כאשר השומנים נפגשים במערכת הביוב אם מתחברים ויוצא מן גוש לבן של שומנים שבגללו יש לנו סתימות , מומלץ לזרוק את השומנים בפח האשפה בתוך שקית .

מאמר זה נכתב על ידי א.ח שירותי אינסטלציה אינסטלטור במודעין מידע נוסף והסביבה , כמו כן ניתן להיכנס לאתר הבית שלנו לפרטים נוספים – 052-420-3059


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי

צידקי מנעולים



 


מאמרים נוספים מאת רועי
 
איך זה קרה פתאום ?
הזול עולה ביוקר

סוגים שונים של צילינדרים מה ההבדלים ?
צידקי מנעולים מתעסק בתחום המנעולים כבר יותר משנתיים באזור המרכז , מנעולן במודיעין והסביבה , מהיר אדיב ואמין 24-6 למעט שבת , פריצה והחלפת כול סוגי המנעולים , פתיחת דלתות לבית ולרכב , עבודות מסגרות , תוספות נעילה , התקנת מנעול כספת , התקנת דלתות פלדה , התאמת מפתחות , התקנת ומכירה של כספות ביתיות , החלפת מנגנונים , ייושר דלת פלדה , מומחה לדלתות פלדה , הרמת דלתות פלדה , חידוש דלתות פלדה , מכירת מנעולים קודים מכאני (מנעול שבת) , התקנת מנעול קודים מכאני (מנעול שבת) , החלפת ידיות וכו..

מנעולן בשבת ? כדיי לחכות או להזמין עכשיו
מנעולן בשבת ? כדיי לחכות או להזמין עכשיו

א.ח שירותי אינסטלציה
סתימה בבית - מתי זה יגמר ?
מהי מערכת הביוב בבית ? איך נוצרת סתימה בבית ? איך מזהים את הסתימה בבית ? איך מתמודדים אם סתימה בבית ? איך שומרים ומונעים סתימות של מערכת הביוב בבית ? כול זה במאמר הבא
שלום אני א.ח שירותי אינסטלציה אינסטלטור במודיעין ואני רוצה לתת כמה טיפים ועצות שימושיות על מערכת הביוב בבית , עצות וטיפים אלה אני מעניק בחינם לקהל הרחב .
מהי מערכת הביוב בבית ? שאלה מצוינת לכול בית או עסק יש מערכת ביוב , מערכת הביוב נמצאת בדרך כלל מתחת לרצפה ויש קופסאות ביקורת שצצות על הרצפה שתפקידם


צילינדר אם כפתור (פרפר) יש לכם בבית ?
23/07/13 | מיתוג
שלום שמי צידקי מנעולים מנעולן במודיעין , אני רוצה לכתוב במאמר זה על צילינדר כפתור ,

המים בשירותים לא יורדים ? סתימה בכיור ? הבית עולה במים ?
08/07/13 | שיפוצים
המים בשירותים לא יורדים ? סתימה בכיור ? הבית עולה במים ?

צידקי מנעולים
07/07/13 | מיתוג
קודן אלקטרוני בכניסה לבניין ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI