דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מיני ברים- תקינות וחדשנות
מיני ברים- תקינות וחדשנות
מיכל ז 05/08/13 |  צפיות: 3152

אם אתם רוצים לקנות מיני בר או בר ריצפתי לבית, יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים איזה בר מים לקחת ולפני שאתם עושים רכישה וסוגרים עסקה.

דבר ראשון שכדאי לבדוק הוא את התקניות של כל החלקים הכי חשובים, שבלעדיהם הבר לא יספק לכם מים נקיים. שימו דגש על מערכות למניעת אבנית , שהיא זו שתשמור על המים שלכם נקיים. כמו כן, אל תפסחו על בדיקה של מנגנון הקירור והחימום של המים, שגם הם חשובים והכרחיים לשימוש במכשירים, ובלעדיהם יהיה לכם צורך במקרר ובקומקום החשמלי בדיוק כמו לפני רכישת המכשירים.

אם אתם קונים מכשיר חדש לגמרי מחברה אמינה, אין סיבה לדאגה. כמובן שיש מקרים נדירים שבהם לקוח מקבל מכשיר חדש שיצא עם תקלה מקו הייצור, והתקלה לא אובחנה. במקרה הזה, כל מה שצריך לעשות זה להגיע לסניף בו המכשיר נקנה, יחד עם המכשיר עצמו, להציג קבלה, ואם לאחר בדיקה של המכשיר יסתבר שאכן יש תקלה, החברה תיתן לכם מכשיר חדש במקומו.

אבל, אם אתם קונים מיני בר קומפקט בר יד שנייה, וגיליתם תקלה רק אחרי שכבר שילמתם לקחתם, פחות או יותר אכלתם אותה, ולכן אסור לכם לוותר על הבדיקה.

הדבר השני שצריך לבחון לפני בחירה ורכישה של מיניבר מים או בר ריצפתי הוא הפונקציות שיש למכשיר. מה מתאים לכם ומה אתם צריכים? האם שני ברזים - ברז למים חמים וברז למים קרים - יספקו אתכם? או שאולי הייתם רוצים אפשרות לשלוט בטמפרטורות של המים הקרים והחמים וגם שתהיה לכם אפשרות להביא את המים החמים לרתיחה כמו זו של קומקום חשמלי?

דבר שלישי, הגודל של המכשיר, וזה ייקבע לפי המקום שבו תרצו לשים את המכשיר ומה שיהיה לכם יותר נוח. תוכלו לבחור בין בר ריצפתי לבין בר קומפקטי שאפשר להניח אותו על השיש. כמו כן, צריך להחליט גם מהיכן המכשיר יקלוט את מי השתייה.

וכמובן, צריך לקחת בחשבון את המחירים ואת התקציב שעומד לרשותכם. אם חשוב לכם מכשיר דיגיטלי, אבל אין לכם מספיק כסף בזה הרגע, חכו קצת זמן ותחסכו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI