דף הבית אימון אישי אימון לחינוך כמה נקודות בנוגע לחיסכון הפנסיוני שלכם
כמה נקודות בנוגע לחיסכון הפנסיוני שלכם
גיל שושי 20/08/13 |  צפיות: 2837

למה אתם חייבים לתכנן בצורה מיטבית את החיסכון הפנסיוני שלכם

תחילת, אמצע שנות השלושים, שני ילדים קטנים ועוד אחד בדרך, משכנתא נסבלת ואישה אוהבת. יום אחד בעבודה שלכן אליכם סוכן ביטוח והוא התחיל לדבר איתכם על חיסכון פנסיוני . זה נשמע לכם מה זה רחוק והזוי. אתם? פנסיה? תכנון פנסיוני? מכסימוםביטוח חיים האמת היא שכן! אתם! פנסיה! תכנון! ובעיקר עכשיו כשאתם יחסית צעירים ועוד יכולים לעשות צעדים נכונים עם ראיה קדימה תוך כדי חשיבה על פתרונות פרישה . יש סיבות מצוינות לכך: חיים הרבה יותר שנים ורצוי שתוכלו לשמור על רמת החיים אליהם אתם רגילים כשאתם עובדים, חוץ מזה חסכון פנסיוני זה אומר לא מעט חלופות. הסיבה האחרונה היא העובדה שפנסיה הפכה לרכיב חובה במשכורת. נשאלת השאלה מי ינהל עבורכם את החיסכון הפנסיוני.

כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לשים לב בהקשר של החיסכון הפנסיוני שלכם

בדקו היטב מי  הגוף שאמור לנהל את קרן הפנסיה שלכם. נכון להיום רוב בתי ההשקעות רואים את תחום קרנות הפנסיה כעוד מוצר פיננסי אחד מתוך קבוצה גדולה של מוצרים שהם משווקים.

חשוב שתדעו לאילו תשואות הגיעה קרן הפנסיה שלכם לאורך כמה שנים. תשואה חיובית ויציבה מעידה על איכות המנהלים של קרן הפנסיה. ניהול של קרן פנסיה משלב שתי דיסיפלינות, האחת באה מתחום ניהול ההשקעות והשנייה מתחום הניהול הביטוחי. השילוב האופטימלי בין שניהם יוצר קרן פנסיה מנצחת.

רצוי שתכירו את גובה דמי הניהול של קרן הפנסיה. קחו בחשבון שדמי הניהול הם עיקרם של הרווחים בקרן הפנסיה. תדעו כי ישנה הלימה ברורה בין גובה דמי הניהול לבין האיכות של המנהלים בקרן. מקצועני קרנות פנסיה עולים הרבה כסף. בתור עמיתים שווה לכם להשקיע בהם יותר.

תבדקן מהי הרווחיות אותה מציג הגוף הפיננסי שעומד מאחורי ניהול קרן הפנסיה. יש קשר ישיר בין אחוזי הרווחיות לבין כמות הלקוחות עבורם מנהלת החברה השקעות מקופות גמל דרך קרנות פנסיה ועד תיקי השקעות.

בתור עמיתים בקרן הפנסיה תרצו לדעת שאתם לא לבד כמה אנשים נוספים מבוטחים בקרן הפנסייה. המספר הכולל של עמיתים בקרן הוא אחד העדויות הברורות לאיכותה של הקרן.

חשוב שתכירו את המושג סטיית תקן הוא קנה המידה לסיכון אותו לוקחים מנהלי קרן הפנסיה. סטיית התקן היא תולדה של מדיניות השקעות ספציפית קחו בחשבון שישנה רמת סיכון המקובלת בשוק ושימו לב שהקרן בה אתם מתכוונים להיות מבוטחים לא סוטה ממנה.

בדקו את גובה הביטוח למקרה של מוות או נכות, נתון זה הוא בר חשיבות רבה ביותר וכדאי שתבדקו אותו לפני שאתם הופכים לעמיתים בקרן הפנסיה המסוימת.

הכירו את המושג מדיניות חיתום של קרן הפנסיה לפני שאתם פונים להצטרף תצטרכו לבדוק אם הפרופיל האישי שלכם מאפשר לכם בכלל להצטרף לקרן הפנסיה הגדרה זאת נקראת מדיניות חיתום והיא משתנה מקרן אחת לשנייה.

קראו היטב את תקנון קרן הפנסיה ושימו לב לכמה פרטים: ריבית, מדיניות השקעות, והתארכות תוחלת החיים. תקנון קרן הפנסיה הוא בעצם ספר הפעלה שעל  פיו מתנהלת הקרן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל שושי


 


מאמרים נוספים מאת גיל שושי
 
מדוע כדאי לכם לרכוש מרצדס E300
אין כל ספק כי רכישה של מרצדס חדשה דורשת כיס עמוק למדי אבל יחד עם זאת לאור שפע

מרצדס C200 מול מרצדס C250
שיא אמיתי של פינוקים. מכונית שעושה ה

מרצדס GLK 250 הרכב הבא שלכם
כשבוחנים את החבילה הטכנולוגית שנמצאת בתוך הרכב תבינו שמדובר על הטוב ביותר שרק ניתן

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - רכב היברדי מוביל
אנחנו לא יכולים להרחיב את המאמר מבלי שנזכיר את חברת כולמוביל שהיא היבואנית של דגמי

מידע על מיצובישי פאג'רו
אנחנו לא יכולים להרחיב את המאמר מבלי שנזכיר את חברת כולמוביל שהיא היבואנית של דגמי

כמה נתונים על מיצובישי פאגרו
יבואנית מיצובישי מציעה לכם כמה דגמים מסוג פג'רו. קודם כל ישנו הדגם הקצר

כמה נתונים על יונדאי I10
אם השתכנעתם כי מדובר על רכישה ראויה אנחנו ממליצים לכם בחום רב

כמה נתונים על יונדאי I10
אם השתכנעתם כי מדובר על רכישה ראויה אנחנו ממליצים לכם בחום רב

כל היתרונות של מוצרי ספיגה למבוגרים דיפנד
רכישה של תחבושות ותחתונים לאנשים מבוגרים עשויה להתגלות כמביכה למדי. בכל זאת מדובר

כל מה שתבקשו לדעת על מוצרי ספיגה למבוגרים מבית דיפנד
רכישה של תחבושות ותחתונים לאנשים מבוגרים עשויה להתגלות כמביכה למדי. בכל זאת מדובר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI