דף הבית קניות וצרכנות אופנה למה לקנות בגדי תינוקות ממותגים?
למה לקנות בגדי תינוקות ממותגים?
נטלי ולדמן 06/09/13 |  צפיות: 4113

כמעט על כל בגד שאנו קונים ישנה תווית כלשהי- תפורה באיזור העורף או בתפר הצידי של הבגד. לעיתים היא אפילו מודפסת בחלק הפנימי על מנת שלא תפריע לנו.לפתקית הקטנה הזו יש חשיבות רבה- והיא המידע שאנו יכולים להפיק ממנה, כאשר החשוב ביותר הוא החברה האחראית על יצורו של אותו הפריט.

המידע הזה משמעותי ושימושי כאשר אנו קונים בגדים לעצמינו, אך עוד יותר כאשר אנו קונים בגדיתינוקות ובגדים לילדים שלנו.

מדוע חשוב לדעת מהו המקור של הבגד? כמובן שלא רק השם חשוב או כמה נחשבת ויוקרתית הפירמה. מניסיון אישי, אנחנו יודעים שמותגים מסוימים הם ערובה לאיכות,עמידות ואורך חיים. למותגים מסוימים יש סטנדרטים גבוהים- ולא יצא ממפעלם בגד עם לוגו שלהם שאין לו את חותמת האיכות הקפדנית לה הםמתחייבים.

ישנן חברות שישימו את שמן על כל פריט, אך חברות המותגים מודעות לכך שישנו ערך אמיתי בסטנדרטים ואמות מידה קפדניות עבור המוצרים שהן משווקות.

כדאי ושווה להכיר כמה מהמותגים הללו, אשר מתחייבים לסטנדרטים גבוהים בכל שלב בייצור הבגד- על אחת כמה וכמה כשמדובר בבגדי תינוקות וילדים.

בין היתר, הסיבה שאנו מוכנים לשלם מעט יותר עבור מוצר מסוים היא שאנו יודעים בוודאות שהוא הולך להחזיק פרק זמן ארוך יותר משמעותית- העלות פר שימוש עבוראותו הפריט עדיין תהיה נמוכה יותר למשך הזמן.

לדוגמה, בגדי תינוקות וילדים הנתונים לבלאי גדול של לכלוך וכביסות מרובות- בגד ממותג ואיכותייותר נמצא גם עמיד יותר לכביסות ולשחיקה שהן גורמות לבגד, לעומת פריט זול ולא איכותי שנהפך ל"סמרטוט" לאחר מספר מועט של כביסות ולא ניתן עוד להשתמש בו.

בגד איכותי לתינוק ולילד גם יכול לעבור לילד הבא או לבן משפחה אחר אחרי שהילד גדל- ועדיין לשרת אותם בצורה מוצלחת וטובה, כאשר הואכמעט באותו מצב בו הוא נרכש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נטלי ולדמן


 


מאמרים נוספים מאת נטלי ולדמן
 
מסיבת רווקות: איך לארגן ערב כיפי לכלה
19/11/13 | חתונות
לא פעם נשים שעומדות להתחתן תוהות האם לוותר על מסיבת רווקות וזאת כי הן גם כך עמוסות בארגונים, מפחדות שיותר מידי קבוצות של בנות לא יתחברו, לא רוצות להישאב לקלישאה של מסיבה עם חשפן וכדומה.

מתנה ליולדת: 6 רעיונות שכולן ישמחו לקבל
קניית מתנה ללידה יכולה להיות אחד הדברים הכיפיים ביותר... הכל כל כך קטן וחמוד שבא פשוט לקנות הכל! אבל איך אפשר לדעת מה האמא לעתיד צריכה או רוצה?

למה לקנות בגדי תינוקות ממותגים?
06/09/13 | אופנה
מדוע חשוב לדעת מהו המקור של בגדי תינוקות? כמובן שלא רק השם חשוב או כמה נחשבת ויוקרתית הפירמה. מניסיון אישי, אנחנו יודעים שמותגים מסוימים הם ערובה לאיכות, עמידות ואורך חיים.

תם עידן החשפן: רעיונות למסיבת רווקות ב-2014
מסיבת רווקות זה שילוב של כיף וזמן איכות עם הכלה, רגע לפני שהיא הופכת להיות אישה נשואה. אם פעם היה נהוג להזמין חשפן או סקסולוגית, הרי שהיום לא חסרות אופציות פחות מביכות ויותר מאחדות ומהנות.

7 טיפים איך לארגן מסיבת רווקות מקורית
מסיבת הרווקות היא ללא ספק גולת הכותרת של הימים אשר לפני החתונה. מסיבת רווקות הינה חשובה ומיוחדת מאוד עבור הכלה ולא פחות כיפית ואטרקטיבית עובר שאר האורחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI