דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר סוככים איכותיים
סוככים איכותיים
סולריס סוככים 16/10/13 |  צפיות: 2870

סוככים הם פתרונות הצללה המיועדים לחנויות צמודות קרקע, בריכות של בתי מלון, ועוד. הסוככים נועדו להגן עלייך מפני השמש, והם מהווים פתרונות הצללה נפוצים למדיי.

סוככי זרועות

הסוככים הנפוצים ביותר בשוק. מורכבים על זרועות מתכת ומופעלים בעזרת מנוע. סוככים אלה נועדו להצללת מרפסות וחנויות צמודות קרקע. הסוככים הללו בדרך כלל ניקנים בחבילה סגורה ועל כן מיועדים להרכבה. ספר הוראות ההרכבה פשוט ונוח. ניתן תמיד להתייעץ עם הספק אודות הרכבה זו.

סוככי מרקיזה

סוככים בצורת רבע מעגל. הם נועדו לאיטום חנויות קטנות הנמצאות בפינת הרחוב, מכשירי כספומט של בנקים, ועוד מקומות קטנים ופינתיים בהם אנו נמצאים באופן תדיר. סוככי המרקיזה קלים אף הם להרכבה והתקנה.

סוככים קבועים

סוככים הנקנים כמקשה אחת ללא הרכבה. כל שנדרש הוא להבריג את הסוכך לחלון הדורשז הצללה. סוככים אלה נחשבים לחזקים במיוחד ועמידים בפני כל עונות השנה. הסוככים הקבועים פחות נפוצים בשוק היום, אך יתרונם הוא שאינך צריך לשלוט בהם או לפתוח אותם או לסגור אותם. הם נשארים סטטיים לצמיתות, כל עוד הם מורכבים במעלה החלון שלך.

סוככי מסילה

סוככים צמודי חלון המשמשים מעין תריס ללא שלבים. מדובר ביריעת בד המסתובבת סביב ציר עגעגל שאחראי להורדתה או העלאתה. סוככים המבוססים על מסילה נועדו לחנויות אשאינן חפצות בסוכך קבוע כלשהו אלא מעוניינות לשלוט בקלות בפתיחה ובסגירה. ישנם גם לא מעט בתי אב בישראל שרכשו סוכך זה במקום תריס. הסוכך מהסוג הזה גם מלווה משרדי ביטוח והייטק רבים ברחבי הארץ.

לסיכום

במאמר זה סופק הסבר אודות סוגי סוככים. חשוב כי תבחר סוכך שמתאים לצרכים שלך לאור הכתוב כאן. חשוב לבצע סקר שוק עבור הסוכל בו אתה מעוניין, להתייעץ עם חברים ומכרים, ולבסוף – להתייעץ עם גורמים אמנותיים שונים כמו מעצבי פנים או אדריכלי ערים. במעמד הקנייה, קנה סוכך שאת אוהב, ומתיישב כייאות עם ההתייעצויות השונות. חשוב לקרוא מעט מידע על סוככים על מנת להקל עלייך בבחירה, וכן על מנת לתת לך הזדמנות להיחשף לסוגים נוספים של סוככים אותם תוכל לחשוב לקנות. במקרה כזה, חשוב לערוך סבב התייעצויות נוסף על מנת לוודא שהבחירה החדשה מתאימה לצרכים שלך, מבלי הפתעות מיותרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סולריס סוככים

סולריס סוככים - http://www.solaris-ltd.co.il



 


מאמרים נוספים מאת סולריס סוככים
 
סוככים איכותיים
סוככים הם פתרונות הצללה המיועדים לחנויות צמודות קרקע, בריכות של בתי מלון, ועוד. הסוככים נועדו להגן עלייך מפני השמש, והם מהווים פתרונות הצללה נפוצים למדיי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI