דף הבית בניין ואחזקה ריהוט פינות ישיבה
פינות ישיבה
[email protected] 28/10/13 |  צפיות: 2796

במאמר זה תמצא את המדריך המלא עבור קניית פינות ישיבה.. המדריך יעסוק בסבב התייעצויות שונות שעלייך לערוך, סבב קריאות ועיונים, וכן מספר פעולות באינטרנט. המדריך יהיה קצר ופשוט, ויאפשר לך לרכוש פינות ישיבה יפות שיחמיאו לביתך ויוסיפו רבות למראהו החיצוני:

בצע סקר שוק אודות פינות ישיבה

סקר שוק זה יבוצע באמצעות האינטרנט. באמצעות סקר זה תוכל לראות מערכות ישיבה רבות. מוטב להכין רשימה גדולה ככל הניתן ובה יופיעו שמות הספקים שמצאת, סוגי מערכות ישיבה, מספר הטלפון, ופרטי איש הקשר אצל הספק. שמור פרטים אלו להמשך התהליך.

התייעץ עם אנשים שקנו בעבר פינות ישיבה

אנשים אלו יוכלו להשיא לך מספר עצות מועילות בתחום פינות ישיבה או כורסאות. הם יוכלו לספר לך על פינות ישיבה מומלצות, לדווח על ספקים מקצועיים שכדאי לעבוד איתם, וכן להביע את התרשמותם האישית ממערכות הישיבה הנמצאות בביתם. חשוב לאסוף כמה שיותר מידע אודות ספקים פוטנציאליים ולהמשיך לשלב הבא.

עיין בפורומים לשיתוף מידע

פורומים אלו נמצאים ברשת האינטרנט, ובאמצעותם תוכל לקרוא דברי ביקורת אודות פינות הישיבה. חשוב לקרוא כמה שיותר, על מנת לגבש דעה על דגמים מומלצים, ולהתמקד בהם.

התייעץ עם מעצב פנים

הצג למעצב הפנים את הדגמים השונים של הסלונים שראית, וסייע לו לעזור בעיצוב הבית שלך: מעצב הפנים חייב להיות מוזמן לביתך על מנת שיוכל להשוות בין הנעשה בו לבין התמונות שאתה מציג לו. בסופו של דבר הוא יציג לך את דעתו או ימליץ על פינות ישיבה אלטרנטיביות שטרם הכרת קודם לכן.

עיין בכתבי עת העוסקים בפינות ישיבה

כתבי עת אלו יכולים להימצא בקטלוגים השונים בחנויות הרהיטים, במדורי הפרסומות בעיתונים היומיים, בעלונים המחולקים באמצעות דיוור ישיר, ובכל אמצעי מדיה אחר בו יש פרסומות. ככל שתעיין ביותר חומר כתוב, ובפרט חומר כתוב שיווקי אודות מערכות ישיבה, תוכל לצבור ידע ונסיון רחבים יותר, ולקרוא על דרכים לשמר את הרהיטים שתקנה במסגרת פינות ישיבה: לנקות אותם, להבריש אותם נגד אבק, וכל פעולה אחרת שתמנע מהם להתבלות. קריאה רבה אמורה לאפשר גם לך לשמור על המראה החדש של הרהיטים של מבלי אגירה של בלאי נצבר במידה רבה. ככל שתקפיד לקרוא יותר, יהיה לך קל יותר לשמור בצורה זו על פינות הישיבה שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
פינות ישיבה
28/10/13 | ריהוט
במאמר זה תמצא את המדריך המלא עבור קניית פינות ישיבה. המדריך יעסוק בסבב התייעצויות שונות שעלייך לערוך, סבב קריאות ועיונים, וכן מספר פעולות באינטרנט. המדריך יהיה קצר ופשוט, ויאפשר לך לרכוש פינות ישיבה יפות שיחמיאו לביתך ויוסיפו רבות למראהו החיצוני:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI