דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר בנייה קלה
בנייה קלה
טופ ליין סוככים 03/12/13 |  צפיות: 2630

בנייה קלה היא שיטה שמשתמשים בה לייעול הבנייה בזמן קצר באמצעות מבנים מודולריים. בבניה הקלה ניתן לראות מבנים מוסדיים כמו בתי ספר, בתי חולים, מפעלים ומשרדים. בשיטת בנייה קלה, ניתן לחסוך באנרגיה ובכוח אדם, כי מבנים ניידים אורכים פחות זמן מאשר בנייה קונבנציונלית. הובלת חומרי הגלם ושעות העבודה בשטח הם חיסכון של יותר מחמישים אחוז!. חברות שמספקות מבנים ניידים, דואגות לקבלני משנה ולאישורי הבנייה הדרושים עבור בנייה קלה. מי שחושב כי הבנייה הקלה היא בעיצוב משעמם, טועה בגדול, היום, יש אפשרות גם לעיצוב מבנים ניידים. את העיצוב מתכננים לפני תחילת הבנייה. יש לציין כי הבידוד באמצעות מבנים טרומיים הוא יעיל יותר מאשר מבני בטון שאנו מכירים כך שניתן לומר שהיתרון הנוסף הוא גם חיסכון באנרגיה כמו חימום או קירור של המבנה.

בנייה קלה משתכללת עם השנים

היום כבר ניתן להוסיף קומה שנייה לכל מבנה נייד בתנאי שמכינים את ההכנה לקומה השנייה עוד בהנחת הקומה הראשונה. יש לציין, כי הבנקים אינם נותנים משכנתא עבור מבנים שנבנו באמצעות בנייה קלה, אך מעניק הלוואה מיוחדת בתנאים ממש טובים. כדאי לבדוק עם הרשויות המקומיות את ההיתרים הדרושים להקמת מבנה נייד. מבנים ניידים, יושבים על עמודי בטון שנבנות באופן נפרד. יש לברר את העלות של הכנת הקרקע לפני שתרכשו מבנה ניד. הצעת המחיר לגב רכישת מבנים ניידים, תכלול את הכנת הקרקע, עלות ההובלה, זמן הייצור ותוספות שונות כמו עיצובים ותוספות מיוחדים כמו: סוככי מסך או סוככי זרועות ועוד... בנייה קלה עבור מגורים יכולה לספק פתרון נהדר בעלות נמוכה ובאיכות גבוהה.

בנייה קלה כי מגיע לנו יותר בהרבה פחות כסף

המחירים של בנייה של בית בשיטה הקונבנציונלית הם ממש הון עתק, והרבה זוגות שחולמים על בית פרטי עם חצר יכולו רק לחלום, אבל היום, עם התפתחות הטכנולוגיה בענף הבנייה, יש לציין כי הרבה זוגות כבר רכשו בית הבנוי באמצעו הבנייה הקלה והם מרוצים. במדינת ישראל מדברים בזמן האחרון הרבה על סכנת רעידות אדמה ואנו עדים לחיזוק המבנים באמצעות פרויקט תמ"א 38. באמצעות מבנים ניידים או יותר נכון בנייה קלה, הסכנה היא אפסית, היות ומשקל של מבנה נייד הוא שליש ממשקל של מבנה העשוי מבטון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טופ ליין סוככים

טופ ליין סוככים - http://www.top-line.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת טופ ליין סוככים
 
פרגולות אלומיניום
מתעניין בפרגולות אלומיניום ? חושב להשביח את הפרגולות שיש לך בספא, בבית העסק, או במסעדה ? מאמר זה יסייע לך להשיג מידע על פרגולות אלומיניום.

בנייה קלה
בנייה קלה היא שיטה שמשתמשים בה לייעול הבנייה בזמן קצר באמצעות מבנים מודולריים. בבניה הקלה ניתן לראות מבנים מוסדיים כמו בתי ספר, בתי חולים, מפעלים ומשרדים.

סוככי זרועות
סוככי זרועות הם סוככים המושמים על מוטות מתכת המשמשים כזרועות. רוב הסוככים מהסוג הזה מגיעים להרכבה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI