דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן כיצד תכניסו יותר אור טבעי לביתכם? הישדעתם שאור שמש הוא בריא יותר וחסכוני יותר
כיצד תכניסו יותר אור טבעי לביתכם? הישדעתם שאור שמש הוא בריא יותר וחסכוני יותר
raviv 09/12/13 |  צפיות: 3513

הכנסת אור טבעי לתוך חלל המגורים הפכה בשנים האחרונות לאחד מהתחומים המאתגרים ביותר בכל הקשור להליכי התכנון והבנייה של הבית המודרני. כיום, יותר ויותר בתים פרטיים בישראל בוחרים לעשות שימוש בתכנון פונקציונאלי בכל הקשור להכנסת האור הטבעי לתוך חלל המגורים, וכל זאת על מנת ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות המתקשרים לאיכות החיים, איכות הסביבה והחיסכון לאורך זמן במקורות אנרגיה.


האור הטבעי ואיכות החיים!
מחקרים רבים הנערכים בתחום מזג האוויר והשפעתו על מצב הרוח מעידים כי קיים קשר ישיר בין אור טבעי לבין מצב רוחם של האנשים. מחקרים אלו מצביעים גם על קשר ישיר בין ביצועיו הקוגניטיביים של האדם החשוף לאור טבעי לבין ביצועיו של אדם הנמצא במקומות חשוכים וסגורים יותר.
הכנסת האור הטבעי לתוך חלל המגורים הפרטי שלכם, מאפשרת לכם ליהנות מאווירה שמחה יותר ומדוכדכת פחות, דבר המשפר באופן טבעי את איכות החיים.


האור הטבעי ואיכות הסביבה
סיבה נוספת להכנסתו של האור הטבעי לתוך חלל המגורים הפרטי שלכם קשורה לאיכות הסביבה. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, כל אחד ואחת מאיתנו מחויב לעשות כל שביכולתו על מנת לנהל אורח חיים "ירוק" יותר המגן על סביבת המגורים והחיים של כולנו.
הכנסת האור הטבעי לתוך חלל המגורים מובילה לחיסכון משמעותי של מקורות אנרגיה, ובייחוד במהלך חודשי הקיץ בהם אור היום נמשך לאורך שעות רבות וממושכות, דבר המאפשר לכם ליהנות מהאור הטבעי החודר אל תוך הבית כתחליף לבזבוז אנרגיה באמצעות הפעלת גופי תאורה ומוצרים חשמליים נוספים.


הכנסת אור טבעי לחלל המגורים הינה פעולה אותה מומלץ ליישם כבר בהליכי התכנון המקדימים של הבנייה או השיפוץ. הגדרת גודל הפתחים והתאמתם לכיוון השמש במהלך שעות היום, הן פעולות אשר יכולות להוביל לחשיפה טובה יותר לקרני השמש החודרות אל תוך חלל המגורים שלכם, וכפועל יוצא מכך מאפשרים לכם ליהנות מכל היתרונות המופיעות לעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 raviv


 


מאמרים נוספים מאת raviv
 
כיצד תכניסו יותר אור טבעי לביתכם? הישדעתם שאור שמש הוא בריא יותר וחסכוני יותר
09/12/13 | נדל"ן
מהן הדרכים להכניס יותר אור טבעי לתוך חלל הדירה, ומה הקשר בין האור הטבעי לבין השמירה על איכות הסביבה? על כך ועוד בשורות הבאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI