דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מטבחים מודרניים
מטבחים מודרניים
portalmitbach 31/12/13 |  צפיות: 3758

מעוניין בטיפים שימושיים בנושא מטבחים מודרניים ? במאמר זה נ סביר לך כיצד יש לעצב את המטבח על מנת להופכו למטבח מודרני. מטבחים מודרניים רבים הם מטבחים עם ארונות חדשים ויפים בעלי מקום אחסון גדול, מקום לשים כיריים גדולות על גבי שיש המטבח, מקום לכיורים משיש למטבח, ובאופן כללי – אפשרות גדולה לחופש תנועה ויצירת מקום מרווח למשתמשים במטבח. חשוב לבחור במטבחים מודרניים אשר ישביעו את שביעות רצונך ויגרמו למטבח שלך להיראות כהמטבח של המחר. להלן מקבץ טיפים שימושיים בנושא:

אתר מעצב פנים בעל רקע בעיצוב מודרני

מעצב פנים שכזה צריך להתמחות בבניה מודרנית, ולא בבניה הקלאסית הכפרית. מעצב פנים שכזה יוכל להמליץ לך על ארונות המטבח, מדפי המטבח, סוג השיש, ועוד. חשוב להתייעץ עם מעצב פנים שעובד בחברה בעלת שם בתחום מטבחים מודרניים על מנת שתוכל לזכות לשירות טוב ובטוח במאת האחוזים.

מקם מדפים עבור מכשירי חשמל רבים

בשעה שאתה ומעצב הפנים חושבים על אופן המידוף , כבר בשלב זה יש לחשוב על מכשירים חשמליים שהיית מעוניין שיהיו לך בדירה. מכשירים אלו יילקחו בחשבון בשעה שחושבים על כמות המדפים הרצויה. ישנם מכשירים שעצם הכנסתם למטבח הופכת אותו למטבח מודרני לפחות מבחינה טכנולוגית: מכונת קיצוץ ירקות, מערבל מזון, מכונת קפה, ועוד.

בדוק מידות של מקרר

בשעת תכנון עיצוב מטבחים מודרניים עלייך לקחת בחשבון מידות אלו ולהקצות להן מקום במטבח. חשוב להיצמד רק לדגמים של מקררים בעלי גובה כמו של הדירה שלך, ואנו ממליצים לקחת טווח ביטחון של כמה סנטימטרים במידה ותרצה להניח על המקרר חפצים מסוימים באופן זמני עד אשר תמקמם במקום טוב יותר.

האם המטבח הוא גם פינת האוכל ? חשוב על עיצוב השולחן

טיפ זה חיוני למטבח המשמש גם כפינת אוכל. במטבח שכזה חשוב לבדוק גם עיצוב שולחנות מטבח וכיסאות מטבח שישמשו אותך ואת משפחתך לארוחות המשותפות. יש לבחור בשולחן וכיסאות הממחישים מטבחים קלאסיים לבנים.

בטרם הרכישה ודא את שילוב סך כל חלקי המטבח בצורה משכנעת

חשוב לוודא שסך כל רכיבי המטבח אותם תבקש לרכוש תואם אחד את השני מבחינה עיצובית. אנו ממליצים על חוות דעת נוספת מפי מעצב פנים בטרם אישור העסקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 portalmitbach

http://www.xn--5dbfkchyc.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת portalmitbach
 
מטבחים מודרניים
מעוניין בטיפים שימושיים בנושא מטבחים מודרניים ? במאמר זה נ סביר לך כיצד יש לעצב את המטבח על מנת להופכו למטבח מודרני.

עיצוב מטבחים
מי מאיתנו לא ראה בזמנו את הסדרה העל-זמנית "בית קטן בערבה" וחלם על מטבח שכולו עשוי עץ כפרי גס, בצבע בולט של חום כהה, ללא פורמייקות, אריחים ומכשירי חשמל נוצצים, מפה משובצת בצבעים אדום ולבן פרוסה על השולחן.

כיורי איכות
01/08/13 | CRM
בימינו , ימים בהם רמת החיים של כל אחד מאיתנו עלתה פלאות יחסית לתקופה של עד אמצע שנות התשעים. יחד עם רמת החיים וגם איכות החיים שעלתה , כך גם השפע שבו אנו נתקלים כאשר אנו יוצאים לחנויות הקמעוניות ומחפשים מוצר מסוג מסוים הוא ללא כל ספק רב. כיורים כמו כל מוצר אחר שאנו רוכשים לביתנו מצויים בשלל צבעים וצורות וסוגים. יש כיורים משיש יש כיורים מאוניקס , יש כיורים מרובעים, כיורים אליפטיים וכן הלאהה , כי קצרה היד מלכתוב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI