דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר קייטרינג
קייטרינג
קייטרינג כדיתה 07/01/14 |  צפיות: 2983

כשאנו בוחרים חברת קייטרינג, יש לבדוק אם חברת הקייטרינג תתאים לאירוע. יש הרבה שוני בין חברות קייטרינג, אם האוכל הוא בשרי או חלבי, אם מדובר במזנון או ישיבה בשולחנות שהמלצרים מגישים, הזמינות של חברת הקייטרינג והמחיר שהוא משתנה בין חברות קייטרינג. יש לתת חשיבות בין התאמת האירוע לקייטרינג. אם תערכו אירוע בצהריים שהוא אירוע עסקי או אירוע של קידום מכירות למוצר , רוב הסיכויים שהאוכל יהיה קליל יותר. האוכל שיוגש באירועים אלה, יהיה גבינות, בלינצ'ס מאפים, דגים וירקות. אם מדובר בחתונה גדולה או אירוע משפחתי גדול אחר, האוכל שיוגש יהיה עשיר ומורכב יותר. המשקאות שיוגשו יהיו משקאות חריפים ובירות בתוספת למשקאות הקלים.

הקייטרינג ישקף את מהות האירוע

קייטרינג, אמור לשקף את מהות האירוע. יש כאלה שמתלבטים בין קייטרינג בשרי לחלבי או אולי אוכל בסגנון מסוים. יש תמיד לעסוק סקר בין החברות השונות. כל חברת קייטרינג מציעה סגנונות קייטרינג מיוחדים משלה כמו: קייטרינג חלבי, בשרי מאכלים איטלקיים, צרפתים בסגנון אמריקאי, אסאדו ועוד. הבחירה של חברת קייטרינג, תלויה בטעימה של האוכל בו היא מתמחה. חשוב כי ההכנה של האוכל תתבצע סמוך למועד האירוע. מומלץ תמיד להיות נוכחים באירועים של חברות קייטרינג, על מנת להתרשם ולבחור. יש לוודא, אם חברת הקייטרינג משתמשת בחומרי גלם טריים או קפואים. יש לקחת בחשבון את מיקומה של חברת הקייטרינג, היות וחברת קייטרינג שממוקמת רחוק אולי לא תגיע בזמן לאירוע. ישנן הרבה חברות של קייטרינג המציעות מאכלים בעיצובים מיוחדים. יש להתאים את סוג התפריט לאירוע. חשוב לבדוק את כמות אנשי הצוות.

קייטרינג בשירות אוכלוסיות שונות

בגלל הריבוי של חברות הקייטרינג בארץ, ישנן חברות הסעדה המתמחות באירועים שונים. קייטרינג לחתונה, קייטרינג לשבת חתן, קייטרינג כשר לאוכלוסייה הדתית, למוסדות חינוך, למפעלים ולאירועים משפחתיים גדולים כמו חתונות, בר מצוות, בריתות ועוד. על מנת להבטיח את הצלחת האירוע יש להתאים את האירוע לסוג הקייטרינג. אם הייתם באירוע שהתרשמתם מהמזון שהוגש לטובה, תמיד כדאי כי תשאלו מי החברה על מנת שתבטיחו לעצמכם חברת קייטרינג מוצלחת לאירוע הבא שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קייטרינג כדיתה

כדיתה קייטרינג חלבי כשר למהדרין - http://www.cadita.com/



 


מאמרים נוספים מאת קייטרינג כדיתה
 
קייטרינג
כשאנו בוחרים חברת קייטרינג, יש לבדוק אם חברת הקייטרינג תתאים לאירוע. יש הרבה שוני בין חברות קייטרינג, אם האוכל הוא בשרי או חלבי, אם מדובר במזנון או ישיבה בשולחנות שהמלצרים מגישים, הזמינות של חברת הקייטרינג והמחיר שהוא משתנה בין חברות קייטרינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI