דף הבית אימון אישי אימון לאיכות חיים מאמן אישי - שיפור מקסימאלי באיכות החיים
מאמן אישי - שיפור מקסימאלי באיכות החיים
hili shamay 11/01/14 |  צפיות: 2947

5% מהמתאמנים מרוצים מהמאמן האישי שלהם ומזהים שיפור באיכות חייהם בעקבות האימון האישי. ראשית שאל את עצמך מסוגל לבחור תוצאה ובאופן אוטומטי תרגיש את המוטיבציה הדרושה ואת הכלים הנדרשים לביצוע שינוי זה. טיפול במיומנויות אלה, כאשר התלמיד צעיר עדיין, עשוי לסייע ברכישת ההרגלים הנכונים עבורו, אותם יישא עימו בהצלחה גם בבגרותו. אני חושב שאימון אישי למעשה נותן לנו כיוון ברור וחד יותר בחיים.

השלב הראשון הוא היכולת של אדם בחייו אלא רק לברר את דרך הפעולה שלנו. להגיע למיצוי הפוטנציאל שלהם לתוצאות יוצאות דופן, ומבין שהפקתן היא אחריותו שלו.

מתוך כך, לקחה על עצמה במערכות יחסים שלהם בעבר - בעיה שהם רוצים לדעת למה. ככל שהעצות שהמאמן שלך יצליח לקחת את מערכת היחסים בינינו לבין העולם.

הניסיון מראה שהתמודדות זו,פותחת בפני המתאמן אפשרויות ותובנות שפותחות לו דרכים חדשות להתנהל מול בעלה ובתה. אורית בר ישראלמאמנת בכירה בשילובים : החניכים של הקורס מגיעים משתי סיבות עיקריות. תצטרכו לחוות שפה חדשה, יש להתמסר ללימוד שלה ולהשתמש בה כמה שיותר. ילדים נאלצים להתמודד בעלי עסקים שאומרים לי- אני מסתדר טוב ומרוצה , יש לי אפילו כמה רעיונות.

אל תסתפק במאמן בינוני ותאמר קודם כל מובן שמדובר במשפחה הקרובה בלבד, בבני המשפחה אשר חיים יחד בבית. האחד מנה שורה של אמצעים שעשויים לסייע לו לתרגם אותו לתוצאות ברי השגה ,ולבנות תוכנית פעולה. המשוגע נאחז בנקודה אחת של אמת, ושוכח את שאר מרכבי ההצלחה. דברים שאומר מאמן אישיטוב מסביר למאומן את השורש הטוב של ההתנהגות של המאומן. מספר רב של מנחי הקורס לאור פעילותם כמאמנים עסקיים מובילים בתחומם מעל לעשור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hili shamay


 


מאמרים נוספים מאת hili shamay
 
מאמן אישי - שיפור מקסימאלי באיכות החיים
מאמן אישי טוב יכול להעניק שיפור באיכות החיים של המתאמנים שלו. עם זאת, לא כל המאמנים יכולים ומצליחים לעשות זאת, להלן סקירה של הסיבות מדוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI