דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הפעלה למסיבת רווקות בירושלים
הפעלה למסיבת רווקות בירושלים
שגית 01/03/14 |  צפיות: 2862

ללא ספק, ההחלטה העיקרית העומדת בפני זו שהוטלה עליה משימת ארגון מסיבת הרווקות היא בחירת נושא הערב או הפעלה למסיבה, שכן פעמים רבות הפעלה זו תהיה האלמנט המרכזי במסיבה. לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירת הפעלה בה כל המשתתפות ירגישו בנוח לקחת חלק ויוכלו ליהנות ממנה. העובדה שהמארגנת של מסיבת רווקות בדרך כלל אינה מכירה את כל המוזמנות מקשה עוד יותר על תכנון הערב.

כאשר מארגנים מסיבת רווקות בירושלים, יש לקחת בחשבון את האופי המיוחד של העיר ותושביה. בירושלים אוכלוסיה מגוונת, וחלק ניכר ממנה הינו בעל אופי דתי או מסורתי. גם אם הכלה אינה מנהלת אורח חיים דתי, רוב הסיכויים שבקרב חברותיה, בנות משפחה או המכרות אשר יקחו חלק במסיבה יהיו נשים דתיות או שומרות מסורת. לכן, צריך לקחת בחשבון שסדנא עם סקסולוגית, לדוגמא, אולי תגרום לחלק מן המוזמנות לחוש שלא בנוח.

הפעלות למסיבת רווקות אשר ידועות כמוצלחות ביותר הן סדנאות ריקוד, שכן הריקוד מטבעו הינו פעולה כיפית ומשחררת מאד. סדנאות ריקוד במסיבות רווקות מקימות את כולן מהכיסאות, ועוזרות להכניס את כולן לאווירת חגיגה אשר משמחת את הכלה לעתיד. ההפעלה הפופולארית ביותר היא סדנת ריקודי בטן. בד בבד עם העלייה בפופולאריות של המוסיקה המזרחית, אשר מושמעת בימינו בכל אירוע, ללא קשר לגיל או עדה, גם ריקודי בטן הפכו לדבר מקובל ואהוב, וניתן לראות נשים, וכן, גם גברים, 'מנענעים' בכל מסיבה. לכן, מעבר לשעה של חוויה כיפית, הזמנת רקדנית בטן למסיבת רווקות תאפשר למשתתפות ללמוד צעדי ריקוד בהם ישתמשו על רחבת הריקודים גם בחתונה.

יתרון נוסף בבחירת סדנת ריקודי בטן למסיבת רווקות הוא העובדה כי ריקוד זה יכול להתאים לכל אישה, צעירה או מבוגרת, ללא קשר למבנה הגוף או למשקל, כך שכולן יוכלו להרגיש בנוח וליהנות. חשוב לציין שכיום ניתן למצוא בחוגי ריקודי בטן גם נשים דתיות רבות, כך שגם משתתפות מסורתיות ודתיות יחושו בנוח להשתתף. היות ומסיבת רווקות הינה בהשתתפות נשים בלבד, אין מניעה כי יצטרפו לחגיגה...

מומלץ להזמין רקדנית בטן ירושלמית לאירוע אשר מתקיים בעיר הבירה, מכיוון שעלות הזמנת רקדנית מחוץ לעיר בדרך כלל תהיה גבוהה יותר. שיקול נוסף בבחירת הרקדנית צריך להיות רמת המקצועיות שלה וכן ניסיונה. כדאי להזמין רקדנית אשר הינה גם מורה מנוסה לריקוד, שכן לרוב יהיה מדובר על קבוצה של נשים בעלות רקע וניסיון שונה בריקוד. על הרקדנית לדעת להעביר סדנא באופן בו נשים שאינן בעלות ניסיון בריקוד יחושו בנוח לרקוד ולנסות ללמוד תנועות חדשות, אך אלו שרקדו בעבר יחושו אתגר ולא ישתעממו. מורה לריקוד בעלת ניסיון בהעברת סדנאות והפעלות חד-פעמיות תדע להתאים את הסדנא כך שכולן ייהנו, גם נשים שלא רקדו מעולם וגם אלו שכבר התנסו בריקוד ובריקודי בטן בפרט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שגית

המרכז לריקודי בטן מציע שיעורי ריקודי בטן בירושלים לנשים. בנוסף, המרכזמציע הופעות, סדנאות ריקודי בטן והפעלות לסוגי אירועים שונים ברחבי הארץכגון מסיבות רווקות, ימי הולדת, ימי כיף, סדנאות עבור תלמידי מחול ולהקותועוד. ניתן להזמין רקדנית בטן או מספר רקדניות בטן וכן להזמין סדנאות אשר מועברות בשפות שונות (אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית).
כל זאת, בנוסף להפקות במה, מופעי מחול מזרחי מקצועיים העולים בתיאטראות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים על המרכז לריקודי בטן וליצירת קשר לחצו: ריקודי בטן



 


מאמרים נוספים מאת שגית
 
הפעלה למסיבת רווקות בירושלים
ללא ספק, ההחלטה העיקרית העומדת בפני זו שהוטלה עליה משימת ארגון מסיבת הרווקות היא בחירת נושא הערב או הפעלה למסיבה, שכן פעמים רבות הפעלה זו תהיה האלמנט המרכזי במסיבה. לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירת הפעלה בה כל המשתתפות ירגישו בנוח לקחת חלק ויוכלו ליהנות ממנה. כאשר מארגנים מסיבת רווקות בירושלים, יש לקחת בחשבון את האופי המיוחד של העיר ותושביה. בירושלים אוכלוסיה מגוונת, וחלק ניכר ממנה הינו בעל אופי דתי או מסורתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI