דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר הגרלת 123 מבית מפעל הפיס
הגרלת 123 מבית מפעל הפיס
עוז דוידי 07/04/14 |  צפיות: 3567

הגרלת 123 מבית מפעל הפיס הינה הגרלה יומית, בה יש לנחש 3 מספרים בלבד לפי סדר ההגרלה שלהם (משמאל לימין). ההגרלה מתקיימת כל יום: בימים ראשון-חמישי בשעה 21:00, ביום שישי בשעה 13:00 ובמוצאי שבת בשעה 22:45. הפרס מחושב לפי הסכום בו קנינו את כרטיס ההגרלה כפול 600.

הטופס

טופס ההגרלה של 123 מורכב מחמש טבלאות אשר בכל טבלה שלוש שורות. בכל שורה יש לסמן ספרה אחת בלבד מבין הספרות 0-9, כאשר בשורה העליונה מסמנים את המספר שמקווים שיעלה ראשון בהגרלה וכן הלאה. ניתן לבחור למלא בין טבלה אחת לכל החמש. בנוסף ניתן לבחור כמה לשלם על כל טבלה, סכום שבין שקל אחד ל500 שקלים. את הטופס אפשר למלא ידנית עם מספרים שהמשתתף בוחר, או באמצעות מכונות אוטומטיות שמגרילות מספרים באופן אקראי.

משחק רגיל

כללי המשחק הרגיל הם פשוטים – רק מי שמצליח לנחש את כל שלושת המספרים לפי סדר עלייתם בהגרלה הוא זוכה בפרס, כאשר סכום הזכייה הוא הכסף שהושקע בשליחת הכרטיס כפול 600. אין פרסי ביניים.

משחק משולב

במשחק משולב יש מספר אפשרויות לזכייה בפרס לפי הטבלה הבאה:

ניחוש

פי כמה

3 ספרות בסדר הנכון

100

3 ספרות בסדר לא נכון

25

2 ספרות בסדר הנכון

5

ספרה אחת בסדר הנכון

1

הגרלת 123 היא הגרלה שיש בה סיכויים רבים לזכות. חברת לוטונט משתפת את לקוחותיה בהגרלת 123 ומאפשרת למנויים לבחור מספרים מ"מאגר המספרים החכם" שלה, שמורכב מסטטיסטיקות על הגרלות קודמות שנערכו. המנויים יכולים לבחור אחד מבין מגוון המסלולים האטרקטיביים שלוטונט מציעה ובכך להגדיל את הסיכויים לזכייה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז דוידי


 


מאמרים נוספים מאת עוז דוידי
 
הגרלת 123 מבית מפעל הפיס
מהי הגרלת 123? כיצד משתתפים בה? ובכמה כסף אפשר לזכות?

סוגי המנויים של לוטונט
לוטונט מציעה מספר סוגי מנויים להגדלת הסיכויים לזכייה בלוטו. מה הם סוגי המנויים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI