דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים הקיץ בא: בריכת שחיה intex
הקיץ בא: בריכת שחיה intex
מיכל ז 08/06/14 |  צפיות: 12953

אין כמו בריכת שחיה פרטית בחצר של הבית! עכשיו כשהחום הגדול של הקיץ כבר הגיע, זה זמן טוב לרכוש בריכה שאפשר יהיה להתקין אותה בחצר הבית, ולהעביר אותה לאן שרוצים בעת הצורך.

בריכת שחיה intex היא הבחירה הכי טובה, ויש לכך 2 סיבות עיקריות:

  1. עמידותואיכות- חברת intex מתעסקת בתכנון ובייצור של בריכות שחיהכבר שנים רבות! לאורך כל השנים שבהן היא פועלת, היא תמיד דאגה לעמודבסטנדרטים הגבוהים ביותר לאורך כל שלבי התכנון והייצור. כמו כן, היא משתמשתבפטנט שהיא עצמה אחראית לו, כך שהבריכות שלה הן בעלות עמידות ואיכות גבוהותבמיוחד.
  2. גמישות: בריכתשחיה intex לא מקובעת למקום אחד. אם מתקינים אותה כמו שהיא, ולא "סוגרים" עליהעם דק קבוע, אפשר להזיז אותה לכל מקום שרוצים וכל זמן שרוצים. על כן, בקיץהיא יכולה לעמוד בחוץ כל הזמן, וכשהקיץ נגמר אפשר לסגור ולאחסן אותה עד לקיץהבא.

חשוב לומר גם שהחלקים של הבריכה שנועדו לנקות את המים מורכבים באופן כזה ששומר על הבטיחות של כל מי שנמצא בתוך הבריכה כאשר היא מלאה במים, וכמובן שזה נותן לבריכת השחיה של intex עוד יתרון גדול מאוד על פני המתחרות שלה.

אחסון בריכת שחיה intex

כיוון שבריכת שחיה פרטית היא הוצאה לא קטנה, בהחלט מומלץ לאחסן אותה בצורה הטובה ביותר כדי למנוע נזקים לבריכה. גם כאשר מדובר בבריכת שחיה של חברת intex המוצלחת, על אף כל העמידות והאיכות שלה, צריך לשמור עליה מפני נזקים.

כדי למנוע נזקים, מומלץ לאחסן את הבריכה באזור שבו אין בסביבה חפצים חדים שיכולים לחדור מבעד ליריעה שלה או אפילו מבעד לאחת השכבות שיוצרות את היריעה. אומנם יש ערכות תיקון לבריכות השחיה של אינטקס שבהן יש את כל מה שצריך כדי לתקן חורים, אבל מומלץ כמובן להימנע מהיווצרות חורים כמה שניתן.

תחזוקה

על אף האיכות והעמידות הגבוהה של בריכת שחיה intex עדיין חשוב לדאוג לתחזוקה נכונה שלהן. ראשית חשוב לנקות היטב את המים שבתוך הבריכה, אם באופן ידני ואם על ידי מכשירים אלקטרוניים מיוחדים.

בנוסף, חשוב לבדוק אותן מעת לעת, את כל הצד החיצוני ואת כל הצד הפנימי, כולל קרקעית הבריכה, כדי לוודא שאין חורים כלשהם.

לסיכום, אם אתם רוצים קיץ כיף ומהנה יותר, בריכות שחיה של אינטקס הן הפתרון הכי טוב! עם תחזוקה ואחסון נכונים, הבריכות יכולות להישאר אתכם שנים על גבי שנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI