דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר מכונת קפה למשרד- אל תשתי קפה תורכי
מכונת קפה למשרד- אל תשתי קפה תורכי
אריאל בן נון 18/06/14 |  צפיות: 2746

מכונות קפה למשרד הן פריט חובה בכל משרד. אם בבתים הפרטיים מכונות הקפה שולטות, קל וחומר במשרדים המארחים פגישות ומעסיקים מספר רב של עובדים. בתור לקוח עסקי הרוכש מכונות קפה למשרד עליך לשים לב לדגשים שפחות רלוונטיים ללקוח פרטי ואף לדעת את ההטבות המגיעות לך.


כבעל העסק, רוב החברות מראש ילכו לקראתך.
ראשית, לפני רכישת מכונות הקפה למשרד יש לוודא כי הדגם הנרכש הינו דגם קל לתפעול , ללא צורך בהיקף למידה גדול לפני כן. אם לקוח פרטי יכול להרשות לעצמו לבזבז חצי שעה על קריאת חוברת ההפעלה, במשרד אין פנאי לכך ומכונות הקפה במשרד צריכות להיות קלות לתפעול לאחר הסבר זריז .

בתור לקוח עסקי, לאחר שבחרת את מכונות הקפה למשרד ולפני הסגירה, עליך להציף את ההטבות המגיעות לך . בתור לקוח עסקי הינך לקוח הרוכש יותר קפסולות או כמות קפה טחון גדולה, יתכן ובעתיד אף תרכוש מכונות קפה נוספות, על כן, החברה ממנה בחרת לקנות את מכונות הקפה למשרד תשמח להעניק לך שירות מיוחד, אם רק תבקש.

שירותי הובלה :אין שום סיבה שתדאג להביא את מכונות הקפה למשרד בעצמך, או לדאוג להגעת קפסולות / הקפה הטחון. החברה ממנה רכשת את מכונות הקפה למשרד תשמח לעשות זאת עבורך, אלא אם מראש צוין אחרת במפורש.

שירותי תיקונים: מכונות קפה במשרד פעולות זמן רב יותר ממכונת קפה של אדם פרטי, ולכן מכונות קפה למשרד חשופות לתקלות רבות יותר. יש לברר מה מדיניות החברה בהתאם לתקלות, כמה זמן אורך התיקון והאם הטכנאי מגיע לבית העסק. כבעל העסק, רוב החברות מראש ילכו לקראתך.

הנחה עבור רכישת קפה גדולה: באם החברה המספקת את מכונות הקפה למשרד מספקת גם את הקפה, בקש הנחה בעבור היקף הקניה העתיד שלך- היקף גדול קבוע עבור כל העובדים מדי חודש בחודשו.

זכור כי בתור לקוח עסקי הנך לקוח מועדף, ככזה, בעת רכישת מכונות קפה למשרד ברר מה ההטבות שמוענקות ללקוח עסקי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל בן נון


 


מאמרים נוספים מאת אריאל בן נון
 
מכונת קפה למשרד- אל תשתי קפה תורכי
לקוח עסקי מרוויח הרבה יותר מלקוח פרטי. מלבד המחירים הטובים המוצעים מגוון תחומים עבור הלקוח העסקי, לרוב מגיעים גם שירותי וי.אי.פי. ללקוח העסקי, שלקוח פרטי אינו זכאי לקבלם. גם אם תיגש לרכוש מכונות קפה למשרד, יש כמה דברים שמגיעים לך, רק משום שאתה לקוח עסקי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI