דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל חבילות נופש בלונדון- חופשה עירונית רומנטית
חבילות נופש בלונדון- חופשה עירונית רומנטית
מור סופרן 17/07/14 |  צפיות: 5237

לונדון היא עיר כיפית, מעניינת ורומנטית מאוד. עם האווירה האפרורית, ההיסטוריה העשירה ומגוון אפשרויות הבילוי והתרבות, אפשר להעביר בה חופשה רומנטית במיוחד של סוף שבוע ואף הרבה יותר. חבילות נופש בלונדון הן דרך מעולה להתרשם מכל מה שיש לעיר להציע, מבלי להשקיע אנרגיה וכסף בחיפושים אחר טיסות, מלונות ודרכי התניידות.

להלן כמה הצעות אטרקטיביות במיוחד לבילוי רומנטי בעיר הקסומה הזאת.

לונדון איי:

גלגל ענק שמיועד לתצפית על העיר מגובה של 135מטרים. הגלגל ממוקם בגדה הדרומית של התמזה והיום הוא אחד מסמלי העיר. סיבוב על גבי הגלגל אורך כשלושים דקות, בתוך בועה שקופה. כמובן, השעה הרומנטית ביותר ליהנות מסיבוב בגלגל היא שעת השקיעה או מיד לאחריה כשניתן לחזות בלונדון המוארת באורות זוהרים. אפשרות יקרה אך רומנטית במיוחד היא לשכור בועה פרטית.

קיו גארדנס:

הגנים הבוטניים המלכותיים השוכנים לצד גדת התמזה ממערב ללונדון, הם אחת האטרקציות המקסימות בעיר. בגנים ניתן לשוטט בין חממות פרחים, בית דקלים ויקטוריאני ובית חבצלות מים. ניתן לסייר בגני קיו בסיורים רגליים מודרכים וכן באוטובוס המציע הסברים מעניינים ותחנות בנקודות מעניינות.  

פארק המפסטד היט:

מי שמחפש קצת ירוק גם בעיר ייהנה מאוד במקום זה. פארק רחב ידיים המוקף טירות מפוארות של עשירי העיר. בפארק אגמים המשמשים כבריכות שחייה- אחת לגברים והשנייה לנשים.

הייד פארק:

פארק המפורסם במיוחד בפינת הנואמים שלו, אליה נוהרים מדי יום ראשון תושבי העיר אשר רוצים מאוד לנאום ולשאת את משנותיהם המשונות בפני זרים. עוד בפארק אגמים גדולים, פרחים מקסימים וגלריה מעניינת. בימי החורף ניתן להתרשם מהאגמים הקפואים עליהם מהלכות ציפורים.

קמדן:

חובבי התרבות, הקניות והסטייל ייהנו במיוחד בשכונה ייחודית זו, על שווקיה המעניינים והאנשים המיוחדים המסתובבים בה. כיף לשבת באחד מבתי הקפה או הברים בשכונה זו ופשוט להביט בעוברים ובשבים.

ועדיין לא הזכרנו את מגוון המופעים, ההצגות ומחזות הזמר השונים שלונדון מציעה מדי יום. אין ספק כי חבילות נופש בלונדון הן דרך נפלאה להעביר חופשה רומנטית מושלמת!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור סופרן


 


מאמרים נוספים מאת מור סופרן
 
חבילות נופש בלונדון- חופשה עירונית רומנטית
ביקור בלונדון הוא חוויה מרגשת בפני עצמה. המדינה שממנה הכל התחיל - בירת התרבות המערבית במיטבה. חבילות נופש בלונדון הן חוויה עצומה ונהדרת והיא ממלאת את המבקרים בה בכל טוב. כל האטרקציות התיירותיות והפחות תיירותיות בלונדון יפתחו את המבקר בה לשלל תרבויות - מקומיים ומהגרים - שמביאים איתם סיפורים שונים ומשונים מכל העולם.

טיול ירח דבש לפיליפינים
הפיליפינים מציעים את כל מה שצריך להיות בירח דבש מושלם- חופים זהובי חול, משקאות טרופיים מעולים, שמש, אנשים מסבירי פנים, נופים יפהפיים, שופינג וריזורטים מפנקים. ניתן לבלות בהם חודש או ליהנות משבוע מפנק, רומנטי ושליו במיוחד בנופים יפהפיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI