דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ריהוט גן מעץ מלא – כדאי לרכוש או לא?
ריהוט גן מעץ מלא – כדאי לרכוש או לא?
outdoordesign 17/10/14 |  צפיות: 17624

רבים נוהגים להתלבט לגבי רכישה של ריהוט גן מעץ מלא. מהצד האחד, העץ המלא הוא חומר נהדר ויפה. יש סוגים רבים של עץ מלא במגוון רחב של מחירים ושל איכויות, אבל המשותף לכולם הוא שהם נראים ממש טוב. העין האנושים מאוד אוהבת רהיטים מעץ מלא, ותמיד הם נראים בעינינו קורצים, מפנקים ונעימים.

מהצד השני, כאשר אנחנו רוכשים ריהוט גן, חשוב לנו מאוד שהוא יהיה עמיד. אנשים רבים מפחדים כי ריהוט גן מעץ לא יכול להחזיק מעמד בפני פגעי מזג האוויר השונים, וכי עם הזמן האיכות של החומר תלך ותדעך.

במאמר הזה נעזור לכם להחליט האם ריהוט גן מעץ מלא הוא מתאים לכם, לצרכים שלכם ולמטרות שלכם.

ראשית, חשוב להבין כי ריהוט גן חייב להיות נוח. המטרה הראשונה והעיקרית של ריהוט גן היא להיות פרקטי. אנחנו רוכשים ריהוט גן על מנת שנוכל לשבת בגן, להנות, לנוח, להירגע ולשאוף אוויר צח. אי אפשר לעשות זאת אם הריהוט אינו נוח. אי אפשר לארח בני משפחה וחברים אם אין להם מקום נוח לשבת בו. לכן, תמיד תקפידו על רכישה של ריהוט גן נוח ונעים לישיבה. לגבי העץ המלא, אין לכם מה לדאוג. מדובר בחומר מאוד נוח, אשר ניתן לגלף אותו באופן שיהיה מאוד נוח ומפנק לישיבה. כמו כן, תמיד ניתן להוסיף כריות לאקסטרה נוחות ולישיבה נעימה אף יותר.

שנית, לגבי העמידות. קודם כל, העץ המלא הוא חומר מאוד חזק ועמיד. אין לכם ממה לחשוש בכל הקשור לעמידות החומר, לשמירה על האיכות שלו או לכך שהוא יישבר או יינזק בפגעי מזג האוויר השונים. אבל זה תלוי בקצת השקעה מכם, בניגוד לחומרים עמידים אחרים כגון האבן הטבעית או הראטן.

כאשר אתם רוכשים ריהוט גן מעץ, אתם צריכים להיות מוכנים לשני דברים עיקריים. ראשית, חשוב כי תרכשו גם כיסויים מתאימים לריהוט שלכם, על מנת לעזור לו ולהגן עליו מפני השמש והרטיבות. שנית, חשוב כי תצבעו אותו פעם בשנה. זה לא ממש קשה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 outdoordesign


 


מאמרים נוספים מאת outdoordesign
 
ריהוט גן מעץ מלא – כדאי לרכוש או לא?
רבים נוהגים להתלבט לגבי רכישה של ריהוט גן מעץ מלא. מהצד האחד

ריהוט גן איכותי ומומלץ
17/10/14 | שיפוצים
המגוון כיום בשוק ריהוט הגן הוא עצום. יש המון סוגים ודגמים שונים של ריהוט גן,

מדוע ריהוט גן מאבן טבעית הוא השקעה ארוכת טווח
17/10/14 | ריהוט
רבים לא נוהגים להסתכל על ריהוט גן מאבן טבעית כהשקעה ארוכת טווח, ואנחנו רוצים לספר לכם מדוע למעשה יהיה זה חכם להסתכל על המצב באופן כזה.

מדוע אבן היא חומר נהדר לבניית ריהוט רחוב
07/09/14 | ריהוט
האלמנט החשוב ביותר בריהוט רחוב הוא עמידותו בפני פגעי מזג האוויר השונים. בסופו של דבר, ריהוט רחוב מוצב בחוץ, לכל אורך שעות היממה ולכל אורך ימות השנה

ריהוט גן מאבן
02/09/14 | גינון
האבן היא אחד החומרים העתיקים ביותר עימם האדם למד לעבוד. יש לכך סיבה טובה מאוד – האבן היא חומר מעולה, חזק, עמיד, כבד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI