דף הבית בניין ואחזקה גינון ריהוט גינה
ריהוט גינה
אלמוג גרציאן 09/11/14 |  צפיות: 12707

ריהוט גינה

 

המונח ריהוט גינה מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומטרות שלשמן יועדו ובמאמר זה ננסה לפרט את המובנים השונים והמשמעויות, כך שלכם יהיה יותר קל להבין ולבחור.

ראשית – ניתן להתייחס למשמעות במובן של לאן מיועד הריהוט. זה יכול כמובן להיות כפשוטו, כלומר ריהוט לגן או הגינה הביתית, אך גם ריהוט למרפסת שמש, ריהוט להצבה בפטיו פנימי ואף ריהוט המיועד לגג הבית, כולם יכולים להיכנס תחת המונח ריהוט גינה במשמעותו הרחבה, ולעיתים נצטרך לדייק יותר בהסברינו ודרישותינו בכדי למצוא את מה שאנו באמת מחפשים.

שנית, תחת ריהוט גינה נוכל למצוא כמות עצומה ומגוון רחב של מוצרים: ריהוט גן מעץ, ריהוט גן מאלומיניום, ריהוט ראטן ועוד. נדנדה לגינה אף היא הינה כמובן פריט ריהוט גן ואף כסאות פלסטיק או רהיטי גן מפלסטיק בכלל הינם פריטי ריהוט גינה.
כפי שראיתם, לא מספיק לציין שאנו מחפשים ריהוט גינה, אלא כדאי ורצוי לדייק ולכוון לאילו חומרי גלם ואיזה סגנון עיצוב אנו מחפשים, זאת בדגש על העיצוב הקיים במרחב הפנאי שלנו, הצבעים השולטים וכמובן – למה אנו מצפים מפינת הפנאי שלנו: האם אנו מעוניינים לארח חברים ומכרים לארוחה על שולחן גן או שאנו מחפשים מערכת ישיבה לגינה, כזו מפנקת למטרת סתלבט עם קפה ועוגה?

אם נפנה לחנות מקצועית המתמחה בתחום, נוכל לרוב למצוא את מלוא מגוון האפשרויות, כך שנוכל להתרשם, לנסות ולדמיין את מרחבי הפנאי שלנו עם הרהיט החדש. בחנות איכותית תמצאו בדרך כלל יועץ ריהוט גינה מקצועי, שיוכל לברר עמכם את דרשותיכם וחלומותיכם, בצד האפשרויות העומדות בפניכם מבחינת התנאים הקיימים וגודל השטח ויוכל להציע בפניכם את הסטים שיתאימו לכם ביותר.

חשוב לשמוע מהיועץ מהם היתרונות והחסרונות של כל מוצר – האם נדרשת תחזוקה מיוחדת, מה אורך החיים של המוצר, בהתחשב בכמות השמש או מפגעים אחרים שיש באזורכם וכו'. כך תוכלו להחליט בצורה בטובה ביותר ולהיות שלמים עם החלטתכם.

כדאי לזכור שבסופו של יום (וגם במהלכו), פעמים רבות נעדיף לשבת מחוץ לבית ולא בפנים וליהנות מרהיטי הגן שלנו, לכן חשוב לבחור בתבונה את הסט שנאהב ביותר, כזה שימש אותנו בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלמוג גרציאן


 


מאמרים נוספים מאת אלמוג גרציאן
 
ריהוט גינה
09/11/14 | גינון
המונח ריהוט גינה מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומטרות שלשמן יועדו ובמאמר זה ננסה לפרט את המובנים השונים והמשמעויות, כך שלכם יהיה יותר קל להבין ולבחור.

דלתות פנים
06/11/14 | ריהוט
בחירה נבונה לדלתות פנים הבית חשובה , באשר רובן דלתות ייבוא , ארצות הייצור העיקריות מהן מייבאים הן איטליה וסין בשל יכולות התיעוש הגבוהות שגורמות למחירים מעולים בקניה בשערי מפעל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI