דף הבית תיירות ונופש אטרקציות פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ
פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ
ליאור 17/11/14 |  צפיות: 12428

חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי. כיום, הורים רבים מנצלים את תקופת החופשה, בה הבנים והבנות הצעירים 'עושים חיים', לתכנון פעילויות זמן איכות משפחתיות או לפעילויות ערכיות המשלבות מסגרת, אחריות, לימודים, וכן, גם הרבה בילויים.

'החופש הגדול' מתקיים בארץ בקיץ, בתקופה המקבילה לחופשות התלמידים רוב מדינות העולם. זו היא תקופת הטיולים בחיק הטבע ותקופה נפלאה לחוויות משותפות עבור כל בני המשפחה. בחופשת הקיץ מתקיימים אירועי קיץ רבים, מופעים לילדים ולכל המשפחה, תערוכות אינטראקטיביות במוזיאונים, מגוון מסלולי טיולים בטבע.

מגוון האטרקציות המוצעות בתקופה זו הופך את 'החופש הגדול' לזמן המתאים ביותר למגוון פעילויות מתנה מרגשות עבור הצעירים, אם במסגרת חוויות משפחתיות או באופן עצמאי. השילוב של עונת הקיץ החמה והחופשה הארוכה מאפשר מגוון של טיולים נפלאים לבני הנוער כגון  טיול בר מצווה / בת מצווה.

זו תקופה פופולרית לטיולים משפחתיים, בארץ או בחו"ל. האפשרויות למסלולי טיולים הן רבות וכוללות טיולי חוויות אקסטרים כגון שייט קיאקים, מסלולי טיולים באזורי טבע מקסימים, טיולי אטרקציות מיוחדים, מסלולים לאתרים היסטוריים ומוזיאונים מפורסמים או אפילו ביקור משפחתי ב'דיסני וורלד'.

אף על פי שחופשת הקיץ  מעניקה מגוון אפשרויות בילוי משפחתיות, חלק גדול מההורים מוצאים עצמם מחויבים למסגרות העבודה השונות ולכן אינם יכולים למצות את אפשרויות זמן האיכות המשפחתי שמספקת עונת החופשה. דרך נפלאה לשלב עצמאות עם מסגרת אחראית היא  טיול מאורגן לחו"ל במסלול לצעירים. קיימים מגוון של מסלולים המיועדים במיוחד לבני נוער וחשוב להתאים את הטיול לאופיו של המטייל הצעיר: האם ייהנה מטיולי נוף, מסיורים מודרכים, או יעדיף לבלות עם החברים.

החופשה האידיאלית מאפשרת לבני המצווה הצעירים ליהנות מהחופש ולהוריהם 'לשחרר' אותם לעצמאות במסגרת השומרת על ביטחונם. מתנה מקסימה לתקופת החופשה היא מחנה קיץ בארה"ב. חוויה מסעירה של לינה בחו"ל, הרבה פעילויות ספורט וגיבוש חברתי, מפגשים (באנגלית) עם חברים חדשים המגיעים למחנה ממקומות שונים בעולם. מחנה קיץ מגבש את הילדים בפעילויות חברתיות, מעשיר אותם בידע ומעניק להם כלים לעצמאות.

אין ספק כי טיול מתנה לבר מצווה / בת מצווה מאפשר לצעירים חוויה מרגשת. ההתרגשות הגדולה מתחילה כבר משלב התכנון, ההכנות, האריזה ועד החזרה לארץ עם חוויות וזיכרונות. מטען האחריות הכרוכה בשהות הרחק מהבית מוסיף לצעירים מימד נוסף של צבירת מיומנויות וידע ומוסיף ערך רב לחוויות הטיול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאור


 


מאמרים נוספים מאת ליאור
 
פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ
17/11/14 | אטרקציות
חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי.

מתנות מיוחדות לבר ובת מצווה
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

ללמוד אנגלית בכיף בחופש הגדול
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI