דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ קיבוץ צובה
קיבוץ צובה
israeligroupactivities 08/02/15 |  צפיות: 3104

כבר מזמן ידוע שקיבוץ צובה מהווה יעד תיירותי מוצלח, הן עבור אורחים פרטיים והן עבור אירועים משפחתיים אן עסקיים. קיבוץ צובה מציע מגוון אופציות על מנת לחגוג כל סוג של אירוע משמח, ואין זה משנה אם מדובר על בת מצווה, שבת חתן או יום הולדת עגול, כיוון ששפע האטרקציות לצד מגוון אולמות האירועים מאפשר לכל משפחה או חברה לבחור את חבילת החגיגה הנכונה במיוחד עבורה. על הפרק עומדים טיולים מאורגנים בסביבה הקרובה, סדנאות חווייתיות בחוות השוקולד, בילוי אטרקטיבי אקטיבי בקיפצובה, (פארק משחקים מושקע שמשתרע על פני 12 דונם), ביקור ביקב הבוטיק צובה- כולל טעימות והסבר על תהליך הייצור, לינה במלון צובה האיכותי שמותאם במיוחד עבור משפחות וכדומה.

אנשי מקצוע

כאשר בוחרים לחגוג בקיבוץ צובה ניתן גם ליהנות מהתשתית הקיימת שהותאמה לאחר מחשבה וניסיון רב וגם ממגוון אנשי המקצוע בתחום הקמת אירועים, כך שניתן להיעזר באנשי המקצוע של הקיבוץ לטובת בניית מערך האירוע, עיצוב האולם, אספקת מערכת סאונד איכותית, שירותי תאורה ועוד, כך שכל שצריך זה להביע רצון, (הפקת אירוע משפחתי, הפקת אירוע עבור וועדי עובדים וכדומה), ולהשאיר את הירידה לפרטים למומחים.

כל הסיבות

מלבד העובדה שקיבוץ צובה מציע יקב, חוות שוקולד, פרק משחקים קיפצובה, אולם אירועים ומלון ברמה גבוהה, גם מדובר על מיקום מרכזי עבור לא מעט אנשים, (הקיבוץ שוכן במרחק נסיעה של 20 דקות מירושלים וכ45 דקות מת"א), הוא מוקף נוף מדהים שבן רגע מכניס לאווירה רגועה ונעימה, ומסביב מחכות לא מעט נקודות טיולים מובחרות, כאשר חלקן מתמקדות בהיסטוריה יהודית וחלקן באוצרות טבע מרתקים. כאשר מוסיפים לכל זאת את שפע האטרקציות המהנות- ניתן להבין כיצד במהרה קיבוץ צובה הוכתר כאתר תיירותי מובחר ונהדר.

נפתח התיאבון

אין לדבר על חופשה מבלי להזכיר ארוחה טובה, ועל כן יש לציין שבקיבוץ צובה ממתינים עבור קבוצות אורחים בחירה בין הסעדה חלבית או בשרית, כאשר התפריטים ראשית כל איכותיים ושנית מאוד מגוונים, כאשר ניתן לבחור בין ארוחה במרפסת של מלון צובה שצופה אל עבר נוף עוצר נשימה של הרי ירושלים הייחודיים, או לחלופין בחדר אוכל בעל אווירה נוסטלגית נעימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 israeligroupactivities


 


מאמרים נוספים מאת israeligroupactivities
 
קיבוץ צובה
כבר מזמן ידוע שקיבוץ צובה מהווה יעד תיירותי מוצלח, הן עבור אורחים פרטיים והן עבור אירועים משפחתיים אן עסקיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI