דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ צימרים בכפר תבור גם מתאימים לנופש בכנרת
צימרים בכפר תבור גם מתאימים לנופש בכנרת
יובל בר 22/02/15 |  צפיות: 3480

הכנרת היא ללא ספק אחת מהמקומות היפים ביותר בישראל. אגם הכנרת כמטרתו הוא מקור המים העיקרי של ישראל, אבל, הכנרת גם משמשת כמקום נופש לאזרחי ישראל. בגלל שהכנרת הוא אגם גדול כל כך הוא פשוט מקום מרהיב שהופך לאתר נופש מצוין לנופשים בקיץ. משפחות, צעירים ומבוגרים מגיעים לכנרת בכדי להשתכשך במימיה. בכלל בשנים האחרונות יש יותר ויותר נופשים בכנרת. עם העלייה המחודשת במפלס הכנרת והמשך הפופולאריות של הכנרת כאזור נופש. הכנרת היא מקום מצוין לבצע בו חופשה קצרה עם המשפחה.

בגלל שהכנרת היא מקום נופש מאוד פופולארי, לא מפתיע שהוקמו עשרות צימרים מסביב לשפת אגם הכנרת. הצימרים הללו מציעים לינה בקרבה של כמה מטרים מהכנרת.על פניו זה נשמע כמו מקום נופש מצוין לנופשי הכנרת, זה מאוד נוח לנפוש ממש על שפת הכנרת, אך המציאות מראה תמונה אחרת – הרבה פעמים לא כדאי להזמין נופש בצימרים שליד הכנרת. לכך יש כמה סיבות:

· לא כל צימר שמפרסם שהוא יושב על שפת הכנרת באמת קרוב לכנרת שיהיה ניתן ללכת ברגל ממנו לחוף. המיקום של חופי הרחצה של הכנרת והצימרים הרבה פעמים גורם לכך שבכל זאת צריך לקחת אוטו ולשלם על חניה בחוף. כך שמעבר לחסכון של כמה דקות נסיעה, זה ששילמת המון לנפוש על הכנרת לא עוזר לכם.

· אם כבר דיברנו על מחירים, רוב הצימרים שעל שפת הכנרת מתמחרים את מחיר הלינה לא על איכות החדר או השירות, אלא רק על בסיס המיקום. כך שרוב המקרים אתם תשלמו הרבה כסף על צימר לא איכותי, רק בגלל שהוא קרוב לשפת הכנרת.

· שאתם נופשים בצימר ליד הכנרת אתם לא ממקסמים את הנופש שלכם. לכנרת תקדישו אולי יום אחד של הנופש, את השאר תבלו בטיולים בסביבה כך שהצימר שבחרת על שפת הכנרת לא תורם לכם הרבה.

מומלץ ללון בכפר תבור

צימרים בכפר תבור הם אופציה נהדרת ללינה כאשר נופשים בכנרת. הם גם נמצאים באזור קרוב מאוד לאגם הכנרת, פחות מ-30 דקות נסיעה ברכב, גם מציעים חדרים באיכות גבוהה בהרבה מהצימרים שממוקמים על שפת הכנרת, והכי חשוב הם מציעים לינה במחירים זולים יותר מהצימרים שעל שפת הכנרת. ככה ניתן ליהנות יותר מהחופשה שלכם. גם לנפוש במקום נפלא ויפיפה כמו כפר תבור, גם לנפוש בקרבה של הכנרת ולהיות במהלך החופשה בכנרת, גם הזמין מקום במחיר אטרקטיבי ונכון וגם לנפוש בצימרים באיכות גבוהה ביותר.

או שאפשר ללון באזור המושבה האזורית שרונה

צימרים בשרונה מציעים איכות חדרים מדהימה במחירים זולים. שרונה ממוקמת צפונית-מערבית לכנרת במרחק של עד עשרים דקות נסיעה. אזור שרונה קרוב גם לעפולה וגם לטבריה, ובנוסף מאוד קרוב לאטרקציות רבות באזור שמורות הטבע של אזור אגם הכנרת. אזור שרונה מצוין ללינה שקטה ושלווה עם המשפחה באזור הצפון ליד הכנרת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל בר

צימר בר בכפר שבמושב שרונה

אירוח כפרי ופסטורלי

אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il



 


מאמרים נוספים מאת יובל בר
 
איפה אפשר למצוא צימרים בכינרת והסביבה?
אם אתם מחפשים לנפוש באזור של הכנרת ואינכם יודעים היכן מומלץ לחפש צימרים טובים הקרובים לכנרת, המאמר הזה הוא בשבילכם

צימרים בכפר תבור גם מתאימים לנופש בכנרת
מרבית המבקרים בכנרת מחפשים צימר על שפת ים הכנרת בלבד. דווקא מקומות כמו כפר תבור יכולים להיות מקומות מצוינים ללינה לנופשים בכנרת גם לינה בזול יותר וגם לינה שבמקום יפה כמו כפר תבור

אפשר לחגוג יום הולדת גם בצימר
ימי הולדת הם ימים מאושרים ונהדרים. אם אתם מחפשים לעשות משהו ביום ההולדת יש הרבה רעיונות נפלאים, וחופשה בצימר היא אחת מהם

גם אתם יכולים לקחת חופשה קולינארית בצפון
חופשה קולינארית הופכת בשנים האחרונות למבוקשת יותר בקרב ישראלים רבים, אך הרבה מהם מוותרים על נסיעה לחו"ל בחופשה קולינארית. אבל, יש פתרון מצוין וזול לחופשה קולינארית בצימר בצפון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI