דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר חגיגה של בילויים ומשחקים לפורים לילדים
חגיגה של בילויים ומשחקים לפורים לילדים
אייבן ס 01/03/15 |  צפיות: 3945

תחפושות, משלוחי מנות, מצעדים וחגיגות לילדים בחג הפורים

חג הפורים הוא אחד החגים הקצרים והעמוסים ביותר בלוח השנה במדינת ישראל. הילדים שלנו, ואנחנו בעקבותיהם, רצים בין פורימון אחד לפורימון אחר, בין בילוי לבילוי - ואנחנו צריכים להרכיב עבורם את החג המושלם שבו הם מכסים את המקסימום האפשרי של אטרקציות ומשחקים לפורים לילדים. עצם החג עצמו - על תחפושותיו וממתקי משלוח המנות שבו - מספיק כדי לרגש כל ילד ממוצע. אם נדע לאן לקחת את הילדים שלנו - נרוויח פי כמה.

לילדים בכל גיל - 5 אטרקציות לפורים לילדים מומלצות

  • את הילדים הקטנים שלנו מומלץ לקחת למשחקיות ג'ימבורי שונות. זאת משום שהמשחקיות מנצלות את חג הפורים להפנינג - כולל משחקים לפורים לילדים, איפור, תחרות תחפושות וכדומה. מאפשר לנו לנוח קצת מהמרדף אחר הילדים - תוך שהם נהנים מאוד.
  • ילדים מעט יותר גדולים ייהנו אם ננצל את חג הפורים וניקח אותם לסרטי תלת ממד - אפשרות מלהיבה המשלבת כיום בין תמונה, קול, תחושה ואפילו ריח. ישנם מקומות ספציפיים שבהם ניתן למצוא סרטי סימולטור שכאלה - ושווה לנצל את החופש וללכת אליהם.
  • ילדים בוגרים וסקרניים ייהנו בחג הפורים מהאפשרות לצאת לטיול או לסיור במוזיאון מתאים - חבל לפספס את ההזדמנות, כל עוד הם בחופשה. גם אם הילד לא מתלהב מהחג עצמו - ניתן עדיין לבלות בילוי משפחתי בחופשת החג.
  • בכל מקרה, את הילדים צריך לקחת לעדלאידע. החגיגה השנתית שמתרחשת בכמעט כל עיר היא הפנינג אחד ארוך וגדול - נציין לטובה את העדלאידע בחולון שהיא המושקעת ביותר שנה אחר שנה.
  • אחת החוויות החשובות ביותר לכל ילד בחג הפורים היא חוויית ההתחפשות והכנת התחפושת. מומלץ לשתף את הילדים בתהליך - ולהפוך את החג וההכנות אליו בבית לבלתי נשכחים.

בשביל לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר - לאחד אטרקציות לפורים לילדים

כשאנחנו מתכננים בילויים ומשחקים לפורים לילדים, כדאי לנו לחשוב על ניצול זמן מקסימאלי. החג קצר והאפשרויות רבות - ובהחלט כדאי לנו למצוא מקום שבו נוכל לשלב בין כמה אטרקציות לכמה גילאים במקביל. כך נוכל לתת לילדים שלנו להנות - ואנחנו נוכל גם קצת לנוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייבן ס


 


מאמרים נוספים מאת אייבן ס
 
הצגות, טיולים ומשחקיות - אטרקציות לפסח 2015
26/03/15 | אטרקציות
לאן לקחת את הילדים בפסח? החופשה הארוכה מאפשרת לנו למצוא מגוון אטרקציות ברחבי הארץ. איגדנו עבורכם כמה אפשרויות חביבות לבילוי עם הילדים בפסח

חגיגה של בילויים ומשחקים לפורים לילדים
איפה שווה לבלות בפורים? מהעדלאידע ועד טיולים ברחבי הארץ. הנה רשימה של אטרקציות ופעילויות לפורים לילדים ולהורים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI