דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים 10 דברים שאסור לשכוח כשמארגנים יום הולדת לילדים
10 דברים שאסור לשכוח כשמארגנים יום הולדת לילדים
לירון אוחיון 15/04/15 |  צפיות: 5641

יום הולדת של הילדים שלנו הוא מרגש אותנו כהורים אך יתרה מזאת מעלה את רף האושר אצל ילדנו.
תכנון יום הולדת צריך להיעשות בקפידה תוך מתן דגש לכל הפרטים הקטנים על מנת שיום ההולדת יהיה מוצלח וכולם יהנו.

תכנון יום ההולדת משתנה מגיל לגיל בהתאם לרצונם של הילדים אך גם מוגבל במסגרת תקציבית של ההורים, לכן אין פרמטרים קבועים בתכנון של יום הולדת. מה שכן חשוב הוא לערב את הילדים בתכנון ולתת להם לקחת חלק פעיל בתכנון המסיבה ולנסות לעבור איתם על מה יותר חשוב להם ביום ההולדת.


להלן 10 טיפים לתכנון יום ההולדת:


1.  הודעה מראש - לפני הכל יש לידע את המוזמנים כשבועיים לפני האירוע, על מנת שישריינו את התאריך המדובר, ולא יקבעו תוכניות לזמן בו מתקיימת היום הולדת.
2.  נושא המסיבה - להתאים את נושא היום הולדת לילד החוגג, לדוגמא: ילד שאוהד את קבוצת הכדורגל ברסה יעדיף שהיום הולדת יהיה סביב אותו נושא: דגלים של קבוצת הכדורגל, משחקים סביב אותו תחום הספורט, קישוטים התואמים את קבוצת הכדורגל כגון: עיצובי בלונים התואמים את דגל הקבוצה, בלונים וסרטים צבעוניים התואמים את צבעי קבוצת הכדורגל וכדומה.
3.  הורים - ילדים קטנים בגילאי 4-5 נוטים לבוא מלווים עם הוריהם, מה שגורם להם לשבת לצד ההורה ולא לקחת חלק פעיל בהפעלות. לכן מומלץ לידע את ההורים שאין צורך בנוכחותם ביום ההולדת, או לחילופין לסדר מקום שבו הם יושבים בנפרד מילדיהם. לדוגמא: יום ההולדת יתקיים בחצר הבית וההורים ישבו באזור הסלון או המטבח.
4.  בחירת מפעיל - היום ברוב ימי ההולדת ההורים מזמינים מפעיל כגון קוסם שלמעשה דואג לכך שהילדים יהיו מועסקים ומרוכזים בפעילויות שונות. חשוב שכל מה שמסוכם יהיה מעוגן בחוזה.
5.  גיל החוגגים - חשוב להתאים את אופי הפעילויות לגיל החוגגים, ילדים בגילאים קטנים נוטים לאבד ריכוז בקלות לכן חייבים להתאים להם פעילות בהתאמה.
6.  בדיקה מול ההורים לרגישויות - ישנם ילדים הסובלים מאלרגיות למאכלים שונים, או ילדים שהם ביישנים או מופנמים יותר וצריך לקחת את הפרמטרים הנ"ל בחשבון על מנת שכל הילדים ייהנו באותה מידה.
7.  משך זמן ההפעלה - חשוב לברר מול המפעיל מה זמן ההפעלה על מנת להודיע להורים מתי יש לאסוף את הילדים, ולהמשיך את תכנון היום הולדת, לדוגמא: מתי להגיש כיבוד, מתי לבצע את פתיחת המתנות וכדומה.
8.  פרסים - בכל יום הולדת חייבים להיות פרסים לילדים, יש מפעילים שמגיעים עם הפרסים וזה כלול במחיר או בתוספת תשלום, ויש מקרים בהם אחריות ההורים היא לרכוש פרסים עבור הילדים.
9.  כיבוד- ברוב המקרים מגישים חטיפים, או חצאי פיתות עם חומוס או שוקולד, או מזמינים פיצה ועוגת יום הולדת. ילדים תמיד יעדיפו עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות מאשר עוגה מעוצבת.
10.  שקיות הפתעה- אין יום הולדת בלי שקיות הפתעה. שקית קטנה מלאה ממתקים קטנים, והפתעה קטנה.

אצלנו באינטרקליק תהנו מהפעלות לילדכם במחירים אטרקטיביים, פעילויות חינוכיות והעשרה לילדים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירון אוחיון


 


מאמרים נוספים מאת לירון אוחיון
 
10 דברים שאסור לשכוח כשמארגנים יום הולדת לילדים
ום הולדת של הילדים שלנו הוא מרגש אותנו כהורים אך יתרה מזאת מעלה את רף האושר אצל ילדנו. תכנון יום הולדת צריך להיעשות בקפידה תוך מתן דגש לכל הפרטים הקטנים על מנת שיום ההולדת יהיה מוצלח וכולם יהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI