דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות חברת טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר
חברת טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר
חיים נוי 16/02/20 |  צפיות: 6661

 

חברת טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר

שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל את מר טומי הילפיגר, דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה, ונור טגורי, עיתונאית, פעילה ונואמת

אמסטרדם, 13 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מכריזה על Apon Wellbeing ו-A Beautiful Mess כזוכים באתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר 2019. יותר מ-400 מועמדויות התקבלו למהדורה השנייה של התוכנית הגלובלית, שמטרתה לתמוך בהזנקים יזמיים ועסקים בשלב ההגדלה שמפתחים פתרונות שמקדמים שינוי כלילתי וחיובי באופנה.

"בחברת טומי הילפיגר אנחנו מחויבים לא לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם. מההתחלה ועד הסוף, קיבלתי השראה מהקבוצה המוכשרת הזאת של יזמים חברתיים שהחידושים שלהם עושים את סביבת אופנה ליותר כלילתית ובת קיימא", אמר טומי הילפיגר. "אני גאה לברך את הזוכים של השנה, Apon Wellbeing ו-A Beautiful Mess. זאת רק ההתחלה של ההזנקים האלה ונמשיך להדריך ולטפח את היזמים האלה שכל כך מחויבים לחולל שינוי חיובי בתעשייה שלנו".

"הזוכים באתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר השני מייצגים את העתיד של תעשיית האופנה", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "כשהתעשייה שלנו ממשיכה להתפתח במהירות, חשוב לשתף פעולה, גם בתוך סביבת האופנה וגם בחוץ, ולהביא חידושים שיש להם יכולת לשנות את העסק שלנו לטובה. ברכות לכל הזוכים והעולים לגמר!".

Apon Wellbeing קיבל €75,000. העסק בשלב ההגדלה מבנגלדש פותח חנויות במחירים הוגנים שמוכרות צורכי יומיום בתוך מפעלים, עם מוצרים שמוצעים בהנחה של 10% יחסית למחירים בחוץ ותוכנית נקודות שהעובדים צוברים בשביל ביטוח בריאות ושירותי בריאות חינם.

"כשאתם חדשים בשרשרת הערך של האופנה, תמיכה ממותג כמו טומי הילפיגר עוזרת ללא שיעור להזנקים ועסקים בשלב ההגדלה לצמוח ולהגדיל השפעה", אמר סאיף רשיד, המייסד והמנהל הכללי של Apon Wellbeing. "אבל הדבר הכי חשוב הוא התמיכה האסטרטגית וההדרכה שמציע אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר. התמיכה שחברת טומי הילפיגר נתנה לנו כבר עיצבה את המודל העסקי שלנו, האסטרטגיה, התקשורת ואיך אנחנו חושבים על העתיד".

גם ההזנק ההולנדי A Beautiful Mess קיבל €75,000. A Beautiful Mess מפעיל מתחם יצירתי כדי לעזור לפליטים להגיע לעצמאות חברתית וכלכלית על ידי יצירת מוצרי ביגוד בני קיימא.

"אנחנו צריכים שחקנים גדולים בתעשיית האופנה כדי להגדיל יוזמות אופנה מעגליות, וזה בדיוק מה שאתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר מציע", אמר נז קאוואן, המנהל של Beautiful Mess Makerspace. "גישה משולבת של שיתוף פעולה הכרחית אם אנחנו רוצים לשנות את שרשת האספקה של תעשיית האופנה. עם התמיכה של התוכנית הגלובלית הזאת, אנחנו פועלים להפיכת סביבת האופנה ליותר מעגלית, שקופה וכלילתית".

הזוכים קיבלו גם הדרכה במשך שנה ממומחים של טומי הילפיגר ושל INSEAD ברחבי העולם, בנוסף למקום בתוכנית היזמות החברתית של INSEAD (ISEP).

הזנק שלישי, Sudara, נבחר כ"בחירת חביב הקהל" וקיבל €10,000. Sudara, שנמצאת בהודו ובארצות הברית, היא חברת פיג'מות ובגדי בית בשלב ההגדלה שמפתחת מיומנויות מקצועיות ותפירה אצל נשים שברחו מסחר בנשים או נמצאות בסיכון גבוה לכך.

"המהות של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר היא להשתמש באופנה ככוח לטובה, וזה מעיד ישירות על המטרה של המותג שלנו", אמרה שנון קית, המייסדת והיו"ר של Sudara Inc.. אנחנו במיוחד נרגשות מהזכייה ב"בחירת חביב הקהל" כי זה מראה שמה שאנחנו עושות באמת מהדהד אצל הצוותים בחברת טומי הילפיגר, שמחויבים לחולל שינוי בתעשיית האופנה".

בתהליך רב שלבי שהתחיל במאי 2019 ונמשך כמה חודשים, יותר מ-420 מועמדים צומצמו לשישה עולים לגמר שהוזמנו לפתח ולשכלל את התוכנית העסקית שלהם עם תמיכה מצוות ייעודי של יזמים חברתיים מומחים. באירוע הגמר של התוכנית, שהתקיים ב-13 בפברואר 2020 בקמפוס של העתיד של טומי הילפיגר באמסטרדם, הולנד, ששת העולים לגמר הציגו את הרעיון העסקי שלהם בפני חבר שופטים יוקרתי, שכלל את מר טומי הילפיגר, דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה, נור טגורי, עיתונאית, פעילה ונואמת, מרטין הגמן, סמנכ"ל הכספים של טומי הילפיגר גלובל וסמנכ"ל התפעול של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה, וילמין פרלואופ, השותפה המייסדת של Social Impact Venture ,סטיבן סרנילס, מנכ"ל וחבר במועצת המנהלים, EVPA וקטרין לי, המנהלת הכללית של Fashion for Good.

החזון של טומי הילפיגר הוא ליצור אופנה שלא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם. מידע נוסף על פעילות הקיימות ארוכת הטווח של המותג, במיוחד בתחומים של כלילתיות ומעגליות, תמצאו באתר https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #TommyHilfiger ו-@TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

PVH קובעת את אמות המידה של הסגנון בהיותה אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של קרוב ל-9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
E-mail: [email protected]
Tel: +31 62904 2334

מקור: PVH Corp.

מולטימדיה

https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/Tommy-Hilfiger-Celebrates-Inclusive-Fashion-Landscape-Edition

תמונה

שנון קית (Sudara), ליסה פלין (Sudara), קטרין לי, יאסר ערפאת (Apon Wellbeing), סטיבן סרנילס, סאיף רשיד (Apon Wellbeing), דניאל גריידר, טומי הילפיגר, מרטין הגמן, נז קאוואן (A Beautiful Mess), פלר בקר (A Beautiful Mess) ונור טגורי (תמונה: Business Wire)



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI