דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים טרילר תציע זרימת וידיאו בשידור חי החל מ-12 באוקטובר - לטרילר כבר יש מיליונים בעתודה שנתרמה מראש עבור משפיעים
טרילר תציע זרימת וידיאו בשידור חי החל מ-12 באוקטובר - לטרילר כבר יש מיליונים בעתודה שנתרמה מראש עבור משפיעים
חיים נוי 08/10/20 |  צפיות: 1739

טרילר תציע זרימת וידיאו בשידור חי החל מ-12 באוקטובר - לטרילר כבר יש מיליונים בעתודה שנתרמה מראש עבור משפיעים

השידור החי של טרילר משלם פי שלושה יותר מתכונת השידור החי של טיקטוק

יוצרים ומשפיעים יקבלו פי 3 ממה שהם מקבלים בטיקטוק ועשרה משפיעים יקבלו תרומות של $50,000 כל אחד ישירות מטרילר

לוס אנג'לס, קליפורניה, 7 באוקטובר 2020, ((ACCESSWIRE:

החל מ-12 באוקטובר 2020, משתמשי טרילר Triller יוכלו להזרים תוכן וידאו בשידור ישיר, שירחיב עוד את היכולות של טרילר כשבסיס המשתמשים של הפלטפורמה החברתית גדל. התכונה החדשה הזאת תציע ליוצרים דרך חדשה להפיק כסף מהתוכן שלהם.

עם תכונת חומת תשלום ותרום עכשיו, יוצרים יוכלו לשדר בשידור חי בכל עת ולפתוח מסלולי הפקת כסף נוספים.

"אנחנו תמיד רוצים לשים את האומנים שלנו תחילה. השידור החי היה אחד הדברים הראשונים שהמשפיעים שלנו רצו. בתגובה, תכננו תוכנית שהיא טכנולוגיית השידור החי הכי טובה ומתוחכמת שיש. זה יהיה גורם משנה מצב עבור משפיעים", אמר בובי סרנבשט, מנהל טרילר ראשי ויו"ר פעיל. "מטריד אותנו שטיקטוק לוקחת נתח כזה גדול מהעבודה של האומנים", המשיך.

פלטפורמות חברתיות אחרות אמנם נותנות ליוצרים אפשרות להפיק כסף מהשידורים החיים שלהם, אבל רוב הכסף שנאסף בדרך כלל הולך לפלטפורמה עצמה. אבל טרילר ממשיכה להיות יישום שבו האומנים תחילה. כשרווחתם של היוצרים נמצאת בלב המודל העסקי שלה, טרילר תבטיח ש-70% מכל הכסף שנאסף בזמן שידורים חיים ילכו ישירות לאומן. טרילר גם הקצתה עתודת "שידור חי" של 5 מיליון דולר שנרכשה מראש עבור משפיעים על בסיס כל הקודם זוכה.

עשרת המשפיעים הראשונים שיגיעו ל-100,000 צופים בו-זמנית יקבלו כל אחד תרומה של $50,000 ישירות מהחברה. זאת הראשונה מהרבה תוכניות מבטיחות להפקת כסף עבור משפיעים. "כבר עשינו בדיקות פנימיות, ואם משפיעים ישתמשו ב-IG שלהם ובמדיה חברתית אחרת כדי לעודד את העוקבים שלהם להצטרף לשידור החי שלהם, זה מדד שיהיה להם קל יחסית להגיע אליו", אמר מייק לו, מנכ"ל טרילר.

"לדור הזה יש תיאבון עצום לתוכן בשידור ישיר, אנחנו רואים איך אירועים בשידור חי בפלטפורמות חברתיות צברו מיליוני צופים בו-זמנית. אנחנו רוצים שהמשתמשים שלנו ידעו שאנחנו ממשיכים לעדכן את היישום שלנו ולהוסיף תכונות חדשות על סמך מה שאנחנו יודעים שישפר להם את החוויה על סמך המשוב שלהם", המשיך בובי סרנבשט.

ההתפתחות האחרונה הזאת היא השילוב הסופי של Halogen Networks לתוך הפלטפורמה, שטרילר רכשה ביוני השנה מתוך כוונה לתת למשתמשי טרילר את האפשרות לצפות באירועים בשידור חי, כולל ספורט, הופעות מוסיקה ועוד.

אודות טרילר

טרילר הוא יישום סרטוני מוסיקה מופעל בינה מלאכותית שמאפשר למשתמשים ליצור סרטונים עם מראה מקצועי תוך שניות. תבחרו שיר, תבחרו את החלק של השיר שבו תרצו להשתמש, תעשו כמה טייקים, ובלחיצת לחצן יש לכם סרטון מוסיקה באיכות סלב שמככבים בו אתם והחברים שלכם. טרילר מסתמכת אך ורק על צמיחה אורגנית ויש לה יותר מ-250 מיליון הורדות, וסלבס כמו אלישה קיז, קרדי בי, מרשמלו, רודי ריץ' ואמינם משתמשים ביישום באופן סדיר כדי ליצור בעצמם סרטוני מוסיקה. טרילר נרכשה לאחרונה על ידי Proxima Media. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.triller.co ותעקבו אחרי @trillervids באינסטגרם.

אנשי קשר


[email protected]

מקור: Triller

** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך
בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מניות גדולים, Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: (NYXH מפרסמת את המידע הבא בעקבות הנפקת מניות חדשות.

Nyxoah - פרסום הנוגע להודעות שקיפות
בהתאם לסעיף 14 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מניות גדולים, Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: (NYXH מודיעה כי קיבלה הודעת שקיפות כמפורט להלן.

Vasion מכריזה על שינוי שם המוצר מ-PrinterLogic ל-Vasion Print לציון עידן חדש בתמורה הדיגיטלית
Vasion, חברה חדשנית מובילה בתחום האוטומציה מרובת אפליקציות, גאה להכריז כי שירות ההדפסה בענן ללא שרת שלה, PrinterLogic, ייקרא מעתה Vasion Print. שינוי אסטרטגי זה משקף את החזון המורחב של החברה ואת מחויבותה לאספקת פתרונות אוטומציה מקיפים מעבר לניהול הדפסה מסורתי.

נתוני המחקר המרכזי של DREAM הוצגו בעדכון המדעי של האגודה הבינלאומית לשינה מושרת 2024
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), מודיעה כי נתונים מהמחקר המרכזי של DREAM U.S. הוצגו במושב בעל פה בעדכון המדעי של האגודה הבינלאומית לשינה מושרת (ISSS) 2024, שהתקיים בין התאריכים 26-27 בספטמבר במיאמי, פלורידה.

Minovia Therapeutics מודיעה על אישור ה- FDA לבקשת IND לניסוי קליני שלב Ib של MNV-201 בתסמונת מיאלודיספלסטית בסיכון נמוך
Minovia Therapeutics Ltd, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הקליני המקדמת טיפולים בתאים מיטוכונדריאליים למחלות מיטוכונדריאליות ראשוניות ומשניות, הודיעה היום כי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישר את בקשתה לתרופה ניסיונית חדשה (IND) עבור MNV-201, מוצר תאי גזע אוטולוגיים המטופויטיים המוגברים במיטוכונדריה אלוגנית.

Minovia Therapeutics מודיעה על אישור ה- FDA לבקשת IND לניסוי קליני שלב Ib של MNV-201 בתסמונת מיאלודיספלסטית בסיכון נמוך
Minovia Therapeutics Ltd, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הקליני המקדמת טיפולים בתאים מיטוכונדריאליים למחלות מיטוכונדריאליות ראשוניות ומשניות, הודיעה היום כי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישר את בקשתה לתרופה ניסיונית חדשה (IND) עבור MNV-201, מוצר תאי גזע אוטולוגיים המטופויטיים המוגברים במיטוכונדריה אלוגנית.

יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע
יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע במסגרת פסגת מנהלי המידע הראשיים של IDC בערב הסעודית לשנת 2024

היכל התהילה של הרוקנרול חושף הרכב אורחים מיוחדים לטקס הכניסה לשנת 2024
קרן היכל התהילה של הרוק אנד רול נרגשת לחשוף הרכב יוצא דופן של אורחים מיוחדים שיעלו על הבמה כדי להציג, להופיע ולכבד את המצטרפים השנה בטקס הכניסה הנצפה מאוד ב-19 באוקטובר 2024, ב-Rocket Mortgage FieldHouse בקליבלנד. בין המשתתפים המופיעים ניתן למצוא את מרי ג'יי בלייג', שר, דייב מת'יוס בנד, Foreigner, פיטר פרמפטון, Kool & the Gang ודיון וורוויק, מה שמבטיח ערב בלתי נשכח של מוזיקה וחגיגה.

MPI מכריזה על איסטנבול טורקיה כעיר המארחת של EMEC 2025
Meeting Professionals International (MPI), איגוד הוועידות, התמריצים, הכנסים והתערוכות הגדול בעולם (MICE) עם קהילה גלובלית של 140,000 אנשי מקצוע ו- 13,000 חברות, נרגש להודיע כי כנס הוועידות והאירועים האירופי שלו לשנת 2025 (EMEC) יתקיים באיסטנבול, טורקיה, בין התאריכים 22-25 בפברואר 2025.

אנטרה ביו ו-OPKO Health מעדכנות על תוצאות PK/PD של טבליות פפטיד Oxyntomodulin פומיות (GLP-1/Glucagon) המיועדות להשמנת יתר והפרעות מטבוליות
אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), ("אנטרה"), מובילה בפיתוח פפטידים וחלבונים טיפוליים הניתנים דרך הפה, ו- OPKO Health, Inc. (נאסד"ק: OPK) (OPKO) הודיעו היום על תוצאות Topline Pharmacokinetic/pharmacodynamic (PK/PD) מהמחקר המשותף המתמשך שלהן המשלב אנלוגי אוקסינטומודולין ארוך טווח (OXM) קנייני שפותח על ידי OPKO וטכנולוגיית N-Tab™ הקניינית של אנטרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI