דף הבית בידור ופנאי תיאטרון ביקורת: כוכבת פנטום האופרה בקונצרט עם הזמר הבינלאומי צחי סיטון - ממתק של הופעה - מוזיאון תל אביב והיכלי התרבות בארץ
ביקורת: כוכבת פנטום האופרה בקונצרט עם הזמר הבינלאומי צחי סיטון - ממתק של הופעה - מוזיאון תל אביב והיכלי התרבות בארץ
חיים נוי 02/04/22 |  צפיות: 1345

ביקורת: כוכבת פנטום האופרה בקונצרט עם הזמר הבינלאומי צחי סיטון - ממתק של הופעה - מוזיאון תל אביב והיכלי התרבות בארץ

מאת חיים נוי

ברודווי ישראל – המופע המוזיקלי עם כוכבת המחזמר פנטום האופרה בברודווי ארין ליקרוי עם הזמר צחי סיטון , בעל קריירה בינלאומית, הוא קונצרט מלהיב, תוסס ומרגש , ממתק של הופעה. המופעים עלו בהיכלי התרבות ברחבי הארץ ובמוזיאון תל אביב.

המופע מורכב ממיטב הלהיטים של מחזות הזמר שעלו על בימות ברודווי ובתוספת נופך ישראלית של מיטב השירים ממחזות הזמר הישראלים. צחי סיטון שאירח את הזמרת האמריקנית הנודעת, אחראי למופע הקולח שאין ספק שהוא מעניק חוויה תיאטרלית-מוזיקלית מענגת לחובבי הז'אנר.

צחי סיטון הוא זמר ושחקן נודע, בעל קול בס-בריטון מהמעולים בישראל. יש לו יכולות ווקאליות מצוינות , קול נעים והוא פרפורמר משובח ומקצועי. צחי משמיע סדרת שירים סוחפת וידועה מתוך מחזות הזמר הנודעים, כסולן ובדואט עם הזמרת האמריקנית. ארין ליקרוי ביצעה ממיטב השירים הנודעים מתוך פנטום האופרה וכמו כן שירים ממחזות זמר רבים נוספים ואפילו הפגינה יכולת נפלאה בביצוע מרגש לשיר עברי, חורשת האקליפטוס.

לראשונה בישראל, הגיעה כוכבת פנטום האופרה ארין ליקרוי Eryn LeCroyהיישר מניו יורק לרגל מופעי המחווה החגיגיים לברודווי בשיתוף הזמר והשחקן הישראלי צחי סיטוןIsaac Sutton.

המופע "ברודווי-ישראל", מופע בינלאומי חוצה יבשות, כולל את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר מתוך המחזמר פנטום האופרה, כמו גם מיטב השירים ממחזות הזמר שהועלו על במות ברודווי לאורך השנים - החל מהקלאסיקה האמריקנית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.

ארין ליקרוי הקסימה בביצוע מיטב הלהיטים מתוך פנטום האופרה, מחזמר אשר הפך אותה לשם דבר בארה"ב, בו גילמה את התפקיד הראשי של קריסטין בברודווי. .

ארין ליקרויי ביצעה גם דואטים יחד עם צחי סיטון, אשר ביצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים מוכרים ואהובים.

המופע כולל שירים מתוך פנטום האופרה, צלילי המוזיקה, גבירתי הנאווה, הלו דולי, מצחיקונת, קאטס ועוד...

לארין ליקרוי יש מנעד קולי מקסים, יכולות ווקאליות מרשימות והיא בהחלט גם שחקנית משובחת ובעלת יכולות תנועה. היא התפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הראשי בפנטום האופרה, כמו גם תפקידים ראשיים במחזות הזמר: SWEENEY TODD , ASSASSINS, JEKYLL AND HYDE.

לאחר סיבוב ההופעות בארץ, תחזור ארין לניו יורק ותגלם תפקיד ראשי נוסף בברודווי במחזמר הידוע : 1776.

צחי סיטון - זמר, שחקן ומפיק ישראלי בעל קריירה בינלאומית, מככבגם בתיאטרון הבימה וברחבי הארץ עם המופעים המצליחים "הערב מחזמר" ו - "לאס וגאס - תל אביב" - מופע מחווה לעיר ההימורים הגדולה. לאחרונה השיק מופע חדש בהבימה "פרס ישראל - המוזיקה, הזוכים, הזיכרונות" - מופע מחווה לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. בקיץ האחרון הושק שיתוף פעולה עם כלת פרס ישראל נורית הירש כאורחת כבוד במופע. בשנים האחרונות, מעבר להפקות שלו, הוא מרבה להופיע במחזות זמר ואופרות, ביניהם המחזמר הצרפתי "רומיאו ויוליה" בתיאטרון גשר.

סיטון מופיע בניו יורק באולמות המטרופוליטן רום וסטודיו 54 הנודע Feinstein's - ומרבה לשתף פעולה עם כוכבות ברודווי בארה"ב ובארץ. החל משנת 2018 הביא ארצה לסיבובי הופעות משותפים את כוכבות ברודווי הנודעות CARRIE ST. LOUIS, DELANEY WESTFALL, AMANDA JANE COOPER.

סיטון הופיע גם עם כוכבת ברודווי זוכת פרס הטוני KRISTIN CHENOWETH , שהתפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הנודע במחזמר "WICKED". הדואט שלהם בוצע על במת ה- MAYO ARTS.

להקת הנגנים המעולה תרמה רבות לערב המהנה. רביב לייבזירר פסנתר וניהול מוזיקלי, שי רן על הקונטרבס, הנרי ורד על התופים.

מושיקו בן חמו עיצב את התאורה המופלאה שהציפה בחגיגת אורות את הבמה וגם את האולם ותרמה רבות לאפקטים המוצלחים של ההופעה המרהיבה.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתי"ם, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום- תמי שחם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI