דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בעקבות משבר חדלות הפירעון של 3AC, OKX משיקה חשבון משנה לאחזקת מסחר כדי "לפתור בעיות אמון"
בעקבות משבר חדלות הפירעון של 3AC, OKX משיקה חשבון משנה לאחזקת מסחר כדי "לפתור בעיות אמון"
חיים נוי 22/06/22 |  צפיות: 439

בעקבות משבר חדלות הפירעון של 3AC, OKX משיקה חשבון משנה לאחזקת מסחר כדי "לפתור בעיות אמון"

*מצב החשבון החדש ביותר של OKX מספק למשקיע שליטה, שקיפות ואת ניהול הסיכונים הנדרש כדי למזער הפסדי משקיעים מוסדיים בסביבת שוק תנודתי

*פתרון המשנה למסחר באחזקה כולל את ההתערבות של OKX כדי לוודא שמנהל הכסף שהוקצה למשקיע ממלא את חובות האמון שלו

ויקטוריה, סיישל, 21 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

OKX, פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה בעולם, הודיעה על השקת מוצר חדש, חשבון משנה לאחזקת מסחר, ללקוחות המעוניינים ליהנות מאסטרטגיות של צוות מסחר למשקיעים מוסדיים ולמשקיעים בעלי שווי נטו גבוה.

בחשבון המשנה לאחזקת מסחר OKX פועלת כצד שלישי מהימן בין המשקיע למנהל הכספים או צוות המסחר שלו. המוצר מפחית את הסיכונים שעומדים בפני המשקיעים בכך שהוא מעניק להם שליטה רבה יותר בהשקעות שלהם וכן מספק ניהול סיכונים רב-שכבתי. הוא גם מספק שקיפות רבה יותר בכך שהוא מאפשר למשקיעים לעקוב מקרוב אחר השימוש במינוף וברווח בזמן אמת, ולגשת ולשתף רשומות מסחר מאומתות של OKX.

היידר רפיק, מנהל שיווק גלובלי ראשי ב-OKX, אמר: "אירועי חדלות הפירעון הבולטים לאחרונה לימדו אותנו שלמשקיעים רבים שמפקידים את הכספים שלהם בידי פעילים בשוק או קרנות גידור, אין שליטה, או אפילו נראות, לגבי האופן בו מנוהל הכסף שלהם. נסחר. חברות אלה מספקות ניהול סיכונים ושקיפות מפוקפקים, ובמקרים מסוימים, הדבר אף הוביל לכאורה לשימוש בכספי המשקיעים עבור ביטחונות תחזוקתיים. אנו משיקים את חשבון המשנה לאחזקת מסחר ב-OKX כדי לספק שליטה ושקיפות נחוצים ולעזור לכל אחד בתעשייה".

בכל הנוגע לשליטה, משקיעים יכולים להגדיר מגוון זכויות גישה בחשבון המסחר, בעוד שגוף צד שלישי וצוותי מסחר אינם מורשים להעביר כספי משקיעים באופן ישיר. פרוטוקולי ניהול סיכונים מקיפים מונעים בנוסף מנכסים להפוך לביטחונות כפולים, ומאפשרים למשקיעים לגשת לתכונות כגון רמת אזהרה, רמת הקפאת מסחר וכן מתג חיסול מוצר. לבסוף, ביקורת חוזים חכמה שמציעה OKX פירושה שבדיקת נאותות מתבצעת על ידי צד שלישי מהימן.

לניקס ליי, מנהל שווקים פיננסיים ב-OKX, אמר: "לאחר שהופקו לקחים מהתקלות האחרונות בהן היו מעורבים כמה חברות שאינן מנוהלות היטב, אנו מאמינים שחשוב שלתעשייה הקריפטוגרפית יהיה צד שלישי בלתי תלוי ומהימן שימלא את תפקיד האפוטרופוס לסוגי ההשקעות האלה. אפוטרופוס זה יספק סליקה וגם ניהול סיכונים מתאים. אנחנו צריכים למצוא דרך להפריד את אסימוני הלקוחות מהארנקים הפנימיים של המנהלים תוך בדיקה שהמנהלים ממלאים את חובות הנאמנות שלהם ללקוחות שלהם וגם לקהילות הרלוונטיות. אנחנו גם צריכים להבטיח שיש שקיפות למשקיעים ולקהילות בכל הנוגע לאופן שבו הכספים שלהם מוחזקים, נסחרים או מנוצלים כבטחונות".

חשבון המשנה לאחזקת מסחר של OKX מאפשר למנהל הכספים או לצוות המסחר לגשת למגוון רחב של מוצרים במרחבי ה-CeFi וה-DeFi על מנת למלא את התחייבויותיהם למשקיעים. בנוסף, במהלך תקופת המשמורת, צוות המסחר מצויד גם כדי להגן על מידע המסחר האסטרטגי והעמדה הקניינית שלו.

עם השקה זו, OKX מתבססת על רשומות ניהול הסיכונים שמאפשרות לה להגן על יותר מ-500 מיליון UST בכספי משתמש לפני ההתרסקות LUNA/UST של מאי. OKX תמשיך לשלב אסטרטגיות ניהול סיכונים מקיפות כדי להבטיח שמשתמשים יוכלו להשקיע בבטחה ובאחריות כאחד.

מידע נוסף על חשבון המשנה לאחזקת מסחר של OCX תמצאו כאן .

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

אודות OKX

OKX היא אפליקציית מסחר קריפטוגרפית מובילה, ואקו סיסטם של Web3. OKX זוכה לאמונם של יותר מ-20 מיליון לקוחות גלובליים ביותר מ-180 שווקים בינלאומיים, והיא ידועה בהיותה אפליקציית המסחר הקריפטוגרפי המהירה והאמינה ביותר לבחירה עבור משקיעים וסוחרים מקצועיים ברחבי העולם.

מאז 2017, OKX משרתת קהילה גלובלית של אנשים החולקים אינטרס משותף והוא השתתפות במערכת פיננסית חדשה שנועדה להיות מגרש בו כולם משחקים בשווה. אנו שואפים ללמד אנשים על הפוטנציאל של שווקי הקריפטוגרפיה וכיצד להשקיע ולסחור באחריות. מעבר לאפליקציית המסחר של OKX, OKX Wallet הוא ההצעה האחרונה שלנו לאנשים המעוניינים לחקור את עולם ה-NFT והמטאברס תוך מסחר באסימוני GameFi ו-DeFi.

לקבלת מידע נוסף על OKX, הורידו את האפליקציה שלנו או בקרו בכתובת: okx.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI