דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Lootverse הכריז על מדיה חברתית פנימית בעולם שלו
Lootverse הכריז על מדיה חברתית פנימית בעולם שלו
חיים נוי 25/06/22 |  צפיות: 468

 

Lootverse הכריז על מדיה חברתית פנימית בעולם שלו

מיאמי, 23 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

Lootverse, העולם המקביל הראשון שנחשף, הכריז על מדיה חברתית משלו. Lootfeed הוא מוצר אלפא וניתן לגשת אליו ישירות מהמפה האינטראקטיבית על ידי לחיצה על סמל החדשות בסרגל הכלים העליון. למרות שילוב תפקודיות דומה מפלטפורמות וכלים פופולריים הקיימים בשוק, הוא בולט מבין האחרים עם מערכת תשלומים חדשנית שנוצרה כדי לפתור בעיות כמו ספאם, בוטים, טרולים ועוד רבות אחרות.

Lootfeed מאפשר למשתמשים לפרסם טקסט, תמונות וסרטוני וידאו לעוקבים אחריהם ולקהל הגלובלי. הם יכולים גם לשלוח הודעות פרטיות, לבקש תמיכה ולחפש מידע בספרייה. בדיוק כמו בפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות, משתמשים יכולים ליצור אינטראקציות ולתקשר זה עם זה. חמשת הפוסטים והתגובות הראשונים הם בחינם. לאחר מכן, משלמים עמלה של 0.01 Lootian Ticket (LT), מטבע הפדיון של Lootverse, עבור כל פוסט, ו-0.001 LT לכל תגובה. על כל תגובה, לייק או דיסלייק, כותב הפוסט מקבל 0.005 LT.

לחיצה על הסמל Lootmark, המוצג כדגל בסרגל הכלים העליון של המפה, מאפשרת משתמשים לחפש אנשים אחרים (Lootizens), עסקים (מפעילי פורטל) וציוני דרך (יעדים) לעקוב אחריהם. כל פרופיל עם סימון Lootmark עולה לכל הפחות0.02 LT (בערך 0.14 דולר ארצות הברית). חצי ממנו עובר לבעל הפרופיל, והחצי השני נשרף. משתמשים יכולים גם להגדיר בנוסף "צנצנת קללות" שתזכה להפקדות בידי מסמני ה-Lootmark כהקשר להתנהגות טובה, והפקדות אלו יישרפו אם המשתמש שזכה לסימון מתנהג בצורה לא נכונה ומוחרם.

"אנו מאמינים שהמנגנון הזה ישלוט בספאם ויעניש באופן אוטומטי התנהגות שלילית. יתרון נוסף הוא שב-Lootfeed אין פרסום. מספר הפוסטים הגלובליים המותרים למשתמש מוגדר על פי הדירוג שלהם בהיכל התהילה, מה שמגביל תוכן מסחרי ומשאיר יותר מקום לאינטראקציות אורגניות", אמר ג'יימס דושן, מנכ"ל Loot NFT, החברה מאחורי Lootverse.

אודות Loot NFT

Loot NFT מנהלת את Lootverse, העולם המקביל הראשון שנחשף. ל-Lootverse יש 4,880 מחוזות עם תרבות, מערכת פוליטית ופעילות כלכלית משלהם, ובהם משתמשים יכולים להירשם, להחליף את הכסף הארצי שלהם ב-Lootian Credits כדי לקנות ולפתח את הקרקע שלהם, לשחק משחקים, לעשות קניות ועוד.

ליצירת קשר ולמידע נוסף

Tayce Bandeira Marchesi

[email protected]

מקור: Loot NFT.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI