דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Audax Private Equity מכריזה על השקעת אסטרטגית ב-BlueCat Networks
Audax Private Equity מכריזה על השקעת אסטרטגית ב-BlueCat Networks
חיים נוי 25/06/22 |  צפיות: 587

Audax Private Equity מכריזה על השקעת אסטרטגית ב-BlueCat Networks

טורונטו, 23 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Audax Private Equity (Audax) הודיעה על חתימת הסכם סופי לביצוע השקעת צמיחה אסטרטגית ב-BlueCat Networks (BlueCat), ספקית מובילה של תוכנות תשתית קריטיות למשימה. התנאים הכספיים של העסקה לא נחשפו.

BlueCat, שהקומה ב-2001, היא ספקית מובילה של תוכנות תשתית קריטיות למשימה עבור בקרת רשת, מיכון ואבטחה. הפלטפורמה Adaptive DNS™ שלה היא משאב דינמי, פתוח, מאובטח, ניתן להרחבה וממוכן התומך ביוזמות ההמרה הדיגיטלית המאתגרות ביותר, כגון אימוץ ענן היברידי, וירטואליזציה ופיתוח אפליקציות מהיר. כמה מהארגונים הגלובליים הגדולים ביותר, כולל 30% מ-Fortune 100, סומכים על BlueCat שתספק את הבסיס לאסטרטגיות המרה דיגיטליות, כגון מודרניזציה של תשתיות ויישומים, וינהל את סיכוני אבטחת הסייבר באמצעות אבטחת DNS פרואקטיבית.

"מאז הקמתנו לפני יותר משני עשורים, BlueCat שאפה להבטיח גישה אמינה, מאובטחת ומהירה ממשתמשים ומכשירים לעננים ואפליקציות - ולהפוך את ה-DNS למאפשר של המרה דיגיטלית ואימוץ ענן. השקעה זו מהווה ציון דרך משמעותי עבור החברה, הלקוחות, העובדים וכל בעלי העניין שלנו, כאשר אנו מתחילים את השלב הבא במסע הצמיחה שלנו. ל-Audax רקורד ארוך ורב מוניטין של שותפה מוצלח ועבודה בשיתוף פעולה עם חברות תוכנה וטכנולוגיה בתחום התשתיות והאבטחה, בפרט על ידי פריסת אסטרטגיית הבניה והרכישה שלה להרחבת הפתרונות המוצעים ומעבר לשווקים סמוכים, ואנו מצפים ליהנות מהמשאבים מוסיפי הערך של החברה", אמר סטיבן דוויטו, מנכ"ל BlueCat Networks.

"לאחר שעזרה לכמה מהארגונים הגדולים בעולם להתגבר על המורכבות ברשתות שלהם, BlueCat מחזיקה במודל עסקי איכותי וחדשני שנועד לצמיחה אורגנית ובלתי אורגנית כאחד", אמר אייבשו בהטיה, דירקטור ניהולי ב-Audax.

"חשוב לציין, BlueCat ממוקמת היטב כדי לנצל את הצמיחה במורכבות הרשת המונעת מהרחבת ההתקנים, אימוץ הענן ודרישות אבטחה אצל לקוחותיה הקיימים, ולהאיץ את הצמיחה עם לקוחות חדשים באמצעות השקעה נוספת בערוצי שותפות. אנו נרגשים לקבל את ההזדמנות הייחודית לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם סטיבן וכל צוות ההנהלה של BlueCat כדי לעזור לקחת את BlueCat לשלב הבא", אמר טימותי מאק, דירקטור ניהולי ב-Audax.

דאג גריסום, דירקטור ניהולי ב-MDP, אמר: "היה תענוג לעבוד עם סטיבן ועם כל צוות BlueCat ולעזור להם להצמיח את העסק ולהרחיב את המנהיגות של BlueCat כשותפה מהימנה של חברות המיישמות יוזמות של המרה דיגיטלית. אנו בטוחים של-BluCat יש עתיד מזהיר בשיתוף עם Audax".

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2022 וכפופה לתנאי סגירה מסוימים, לרבות תקופת ההמתנה הנדרשת על פי Hart-Scott-Rodino Act. עם הסגירה, Audax תהיה הבעלים של נתח השליטה ב-BlueCat, כאשר MDP תממש את השקעתה ב-BlueCat במלואה.

ויליאם בלייר ונומורה ניירות ערך אינטרנשיונל בע"מ משמשים כיועצים פיננסיים ל-BlueCat. Ropes & Gray משמשים כיועצים המשפטיים של Audax וקירקלנד ואליס משמשים כיועצים המשפטיים ל-BlueCat ול-MDP.

אודות BlueCat

BlueCat היא חברת Adaptive DNS™. המשימה של החברה היא לעזור לארגונים הגדולים בעולם לספק גישה אמינה ומאובטחת לרשת מכל מקום. לשם כך, BlueCat דמיינה מחדש את ה-DNS. התוצאה - Adaptive DNS™ - היא משאב דינמי, פתוח, מאובטח, ניתן להרחבה וממוכן התומך ביוזמות ההמרה הדיגיטלית המאתגרות ביותר, כמו אימוץ ענן היברידי ופיתוח מהיר של אפליקציות.

מטה החברה נמצא בטורונטו ובניו יורק ויש לה משרדים נוספים ברחבי העולם, כולל גרמניה, בריטניה, יפן וסינגפור.

למדו עוד bluecat.com.

אודות Audax Private Equity

Audax Group היא מנהלת השקעות אלטרנטיביות מובילה עם משרדים בבוסטון, ניו יורק וסן פרנסיסקו. מאז הקמתה ב-1999, החברה גייסה הון של למעלה מ-30 מיליארד דולר בעסקי הפרייבט אקוויטי והחוב הפרטי שלה. Audax Private Equityהשקיעה יותר מ-9 מיליארד דולר ב-150 פלטפורמות ויותר מ-1,100 חברות הרחבות, וכיום היא משקיעה מתוך קרן הפרייבט אקוויטי השישית שלה בסך 3.5 מיליארד דולר. באמצעות גישת ה-Buy &Build הממושמעת שלה, Audax Private Equity מבקשת לעזור לחברות פלטפורמה לבצע רכישות נוספות שמתדלקות צמיחה בהכנסות, מייעלות את הפעילות ומגדילות משמעותית את ערך ההון העצמי. עם יותר מ -300 עובדים, Audax היא שותפת הון מובילה עבור חברות בשוק הביניים בצפון אמריקה. לקבלת מידע נוסף, בקר באתר האינטרנט של Audax Private Equity: www.audaxprivateequity.com או עקבו אחרינו בלינקדאין.

אודות Madison Dearborn Partners, LLC

מדיסון דירבורן פרטנרס, Madison Dearborn Partners, LLC("MDP") היא חברת השקעות פרטית מובילה שבסיסה בשיקגו. מאז הקמתה של MDP ב-1992, החברה גייסה הון מצרפי של יותר מ-28 מיליארד דולר והשלימה למעלה מ-150 השקעות. MDP משקיעה בחמישה ענפים ייעודיים בתעשייה, כולל תעשיות בסיסיות; תוכנות ושירותים עסקיים וממשלתיים; שירותים פיננסיים ועסקאות; שירותי בריאות; ושירותי טלקום, מדיה וטכנולוגיה. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.mdcp.com.

ליצירת קשר

For Audax:

Julie Rudnick / Zachary Tramonti

FGS Global

[email protected]

For BlueCat:

Pierre Hamilton

Senior Manager, Corporate Communications

[email protected]

For Madison Dearborn Partners:

Jake Yanulis / Rohan Yaradi

Abernathy MacGregor

[email protected]



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI