דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית עבור 2022 Ventana Research Digital Innovation Awards
Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית עבור 2022 Ventana Research Digital Innovation Awards
חיים נוי 25/06/22 |  צפיות: 510

Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית עבור 2022 Ventana Research Digital Innovation Awards

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מופיעה לראשונה ברשימה הקצרה של האנליטיקה

לונדון וניו יורק ותל אביב, 23 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

Pyramid Analytics (Pyramid), ספקית פלטפורמת מודיעין פורצת דרך לקבלת החלטות, הודיעה כי החברה נבחרה כפיינליסטית עבורVentana Research Digital Innovation Awards, בטקס השנתי ה-15. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של החברה היא אחת משלושת המועמדים הסופיים בלבד בקטגוריית האנליטיקה. תחום הבינה העסקית והאנליטיקה בשוק התוכנה העולמי תחרותי ביותר. יש כ-120 ספקי תוכנה במרחב הזה. Ventana Research תכריז על הזוכה ב-29 ביוני 2022.

Ventana Research Digital Innovation Awardsמזהים את הטכנולוגיות והמוצרים המובילים שיש להם את ההשפעה הבולטת ביותר בשווקים הרלוונטיים שלהם, תוך הכרה בספקים חלוציים שתורמים להתקדמות בטכנולוגיה, מניעים שינויים ומגדילים ערך עבור ארגונים ברחבי העולם. הפיינליסטים של השנה מייצגים גל התקדמות טכנולוגית משמעותית בשימוש ב- בינה מלאכותית ובלימוד מכונה המוזרמים בכלים ויישומים המדגימים התקדמות מהותית, שלפי הניתוח של Ventana, יש להם את ההשפעה המשמעותית ביותר על התעשיה הטכנולוגית.

נקודות מפתח:

* Pyramid Analyticsהיא פיינליסטית בקטגוריית האנליטיקה של Ventana Research Digital Innovation Awards, הנערכת בפעם ה-15, עבור פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות פורצת הדרך שלה.

*פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid היא אחד משלושת מוצרי האנליטיקה בלבד שנבחרו בידי האנליסטים של Ventana Research. בפיינליסטים הנוספים נמצאת גם ותיקת התעשייה, Qlik.

* Ventana Researchתכריז על הזוכה ב-29 ביוני 2022.

*לחצו כאן כדי לתזמן הדגמה של פלטפורמת המודיעין לקבל החלטות של Pyramid .

מודיעין לקבלת החלטות הוא הדבר הגדול הבא באנליטיקה של ביג דאטה

החידוש המשמעותי הבא באנליטיקה הוא בינה מלאכותית (AI). יישום בינה מלאכותית בהכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי הנתונים הוא מה שמפריד בין מודיעין לקבלת החלטות לבין כלי בינה עסקית מסורתיים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau. הבינה המלאכותית מורידה את מחסום הכישורים הנדרש על ידי מיכון של העבודה היותר טכנית הדרושה להכנה ולניתוח נתונים וליצירה ושיתוף של דוחות ולוחות עבודה.

פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות מונעות נתונים עבור כל אחד כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל באופן ממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך אנליטי, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה.

ציטוטים

מארק סמית', מנכ"ל ומנהל מחקר ראשי ב-Ventana Research: "החשיבות של החדשנות הדיגיטלית הטכנולוגית להשגת ערך של כל ארגון חיונית כדי להיות פרודוקטיבי ועמיד בזמנים הטובים והרעים ביותר, ו-15 השנים שלנו בזיהוי ספקיות טכנולוגיה ממשיכות להיות מסורת ארוכת שנים של החברה שלנו.

"ברכות לפיינליסטים בשנה ה-15 של Ventana Research Digital Innovation Awards, על השאיפה שלהם למצוינות טכנולוגית ומסירותם לקידום תעשיית הטכנולוגיה כדי להשפיע ולהתכונן למוכנות הנדרשת על ידי כל ארגון".

עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף של Pyramid Analytics: "אני נרגש מכך ש-Pyramid היא פיינליסטית בקטגוריית האנליטיקה של Ventana Research Digital Innovation Awards. צוות מחקר האנליטקיה ב-Ventana - מארק סמית', דייב מנינגר ומאט אסלט - מביאים אמינות, ניסיון ומומחיות לסיקור הנתונים והאנליטיקה שלהם, ואין שני להם. בנוסף, Ventana נחשבת באופן נרחב כאובייקטיבית מובהקת במחקר שלה. להכרה מהצוות הזה יש משמעות רבה.

"חשוב לציין, Ventana Research היא אחת מקבוצה הולכת וגדלה של חברות ייעוץ בתעשייה שרואים את החדשנות שהביאה פלטפורמתהמודיעין לקבלת החלטות של Pyramid לבינה העסקית והאנליטיקה שלא השתנו במשך זמן רב מדי. ברור שהמודיעין לקבלת החלטות הוא העתיד של האנליטיקה. אנו משתמשים בבינה מלאכותית לא רק כדי לעבור מניתוח חזוי לניתוח בדיעבד - וזה לא דבר של מה בכך - אלא גם כדי להפוך לזמין את הכוח של החלטות מונעות נתונים עבור כל מי שמקבל אותן בארגון".

אודות פירמיד אנליטיקס

Pyramid היא הדבר הבא באנליטיקה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות האחודה שלנו מספקת תובנות לכל אחד לקבל החלטות מהירות ומודעות יותר. היא מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל וממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך באנליטיקה בסביבה ללא קוד. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות משלבת באופן ייחודי הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בסביבה אחת עם הכוונת בינה מלאכותית, מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת הצמיחה והחדשנות. הפלטפורמה של Pyramid מאפשרת גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה, מהצרכים הפשוטים ועד המתוחכמים. תזמנו הדגמה.

פירמיד אנליטיקס מאוגדת באמסטרדם ויש לה משרדים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל בלונדון, בניו יורק ותל אביב. הצוות שלנו חי ברחבי העולם כי גיאוגרפיה לא צריכה להיות מחסום לכישרון והזדמנות. בין המשקיעים ניתן למנות את H.I.G. Growth Partners, Jerusalem Venture Partners(JVP), Sequoia Capital ו- Viola Growth. קבלו מידע נוסף ב-Pyramid Analytics.

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52759357/en

ליצירת קשר

UK
Susie Evershed
Resonance
+44 7966 145092
[email protected]

US
Heather Racicot
Resonance
+1 360-632-5616
[email protected]

Chas Kielt
Vice President of Global Corporate Communications and Partner Marketing, Pyramid Analytics
617.687.3371
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI