דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים OKX משיקה את Block Trading כחידוש האחרון עבור סוחרי מטבעות קריפטוגרפים מוסדיים ומקצוענים
OKX משיקה את Block Trading כחידוש האחרון עבור סוחרי מטבעות קריפטוגרפים מוסדיים ומקצוענים
חיים נוי 02/07/22 |  צפיות: 475

OKX משיקה את Block Trading כחידוש האחרון עבור סוחרי מטבעות קריפטוגרפים מוסדיים ומקצוענים

Block Trading הוא החידוש האחרון של OKX שנועד לאפשר לסוחרים מוסדיים ומקצועיים לבצע עסקאות גדולות, ללא סיכון של גלישת מחירים

OKX מציעה את פלטפורמת מסחר הבלוקים היחידה לקריפטוגרפיה המשלבת מסחר ספוט ונגזרות תוך תמיכה בחוזים עתידיים, אופציות ומסחר החלפה תמידי

ויקטוריה, סיישל, 30 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

OKX, פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה בעולם, השיקה את Block Trading, אפשרות למשתמשים מקצועיים ומוסדיים לבצע עסקאות גדולות בניהול משא ומתן פרטי מתוך ספרי ההזמנות.

OKX היא הבורסה הקריפטוגרפית היחידה שמספקת פלטפורמת מסחר בלוקים המאפשרת למשקיעים לבצע עסקאות ספוט, חוזים עתידיים, אופציות ועסקאות החלפה תמידיות בתחום הקריפטוגרפי, כמו גם עסקאות המשלבות מספר חלקים, מעבר לדלפק. בעת ביצוע אסטרטגיות מסחר עם מספר חלקים בפלטפורמה, הסוחרים נהנים מתמחור תחרותי ומקלות שימוש, כולל ביצוע סחר אטומי בלחיצה אחת. מכיוון שעסקאות מבוצעות מעבר לדלפק, סוחרים נמנעים מהסיכון של גלישת מחירים - הפער בין מחיר המכירה המצוטט לבין מחיר המכירה בפועל.

פלטפורמת Block Trading של OKX ייחודית בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לשלב עסקאות ספוט ונגזרות בפלטפורמה אחת ולסחור במספר מטבעות בעסקה אחת. היא ייחודי גם בזכות התמיכה שלה במסחר של חוזי החלפה, חוזים עתידיים וחוזי אופציות תמידיים עם מטבעות קריפטוגרפים חלופיים פופולריים, כגון סולנה (SOL), כבסיס. הפלטפורמה מאפשרת עסקאות משולבות חלקים, כולל התפרסות עתידית, עסקאות באסטרטגיית אוכף ועסקאות משיכה, בין היתר.

לניקס לאי, מנהל שווקים פיננסיים, OKX, אמר: "בעת שהשוק הקריפטוגרפי מתבגר ומשקיעים מקצועיים ומוסדיים יותר נכנסים אליו, OKX מציגה מסחר בלוקים כדי להבטיח שלמשתמשים אלה יהיו את הכלים הדרושים להם כדי להשקיע היטב. מסחר בלוקים ב-OKX, מעבר לכך שהוא מאפשר למשקיעים לבצע עסקאות גדולות במחירים נוחים יותר, הוא גם מאפשר להם לעשות זאת בלי הסיכון שהמסחר שלהם יגרום לגלישת מחירים".

כדי לבצע מסחר בלוקים ב-OKX, סוחרים מגישים תחילה בקשה להצעת מחיר (RFQ) המשדרת את בקשתם לצדדים נגדיים נבחרים, אשר לאחר מכן מציעים הצעת כמות בתגובה. אם הסוחר מקבל את הצעת הכמות, העסקה מבוצעת מחוץ לפנקסי ההזמנות באמצעות מנוע המסחר של OKX. משקיעים יכולים לגלות עוד על אופן הפעולה של ה-Block Trading של OKX ב-OKX Learn.

קלמנט פלורנטינה, מנכ"ל Darley Technologies, אמר, "OKX תמיד הייתה אחת הבורסות הידידותיות ביותר למשתמש עבור סוחרים מוסדיים כמונו, עם תכונות כמו שולי פורטפוליו המספקים יעילות הון גדולה יותר. מסחר בלוקים ב-OKX פותח בפנינו הזדמנויות נוספות להשתמש באסטרטגיות מתוחכמות, מרובות מכשירים, מבלי שהצד שכנגד יצטרך לדאוג מגלישה או ביצוע". Darley Technologies היא חברת מסחר בתדירות גבוהה המספקת מיצירת שוק והענקת נזילות במגוון בורסות בולטות.

בהמשך, Block Trading ב-OKX תורחב כדי להציע אסטרטגיות מותאמות, מוצרי OTC נוספים ואינטגרציות עם פרוטוקולי נגזרים של Dei.

OKX היא הבורסה הקריפטוגרפית החזקה בעולם עבור סוחרים מוסדיים, במקום השני בעולם בנפח המסחר בנגזרות. הפלטפורמה הייתה גם הראשונה שהציגה מצב שולי פורטפוליו עבור שוליים עם ריבוי מטבעות, ועם פונקציונליות של קיזוז סיכונים, ומציעה 500+ צמדי ספוט ו-250+ חוזים נצחיים ליניאריים והפוכים, וכן חוזים עתידיים.

מידע נוסף על חשבון המשנה לאחזקת מסחר של OCX תמצאו כאן .

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

אודות OKX

OKX היא אפליקציית מסחר קריפטוגרפית מובילה, ואקו סיסטם של Web3. OKX זוכה לאמונם של יותר מ-20 מיליון לקוחות גלובליים ביותר מ-180 שווקים בינלאומיים, והיא ידועה בהיותה אפליקציית המסחר הקריפטוגרפי המהירה והאמינה ביותר לבחירה עבור משקיעים וסוחרים מקצועיים ברחבי העולם.

מאז 2017, OKX משרתת קהילה גלובלית של אנשים החולקים אינטרס משותף והוא השתתפות במערכת פיננסית חדשה שנועדה להיות מגרש בו כולם משחקים בשווה. אנו שואפים ללמד אנשים על הפוטנציאל של שווקי הקריפטוגרפיה וכיצד להשקיע ולסחור באחריות. מעבר לאפליקציית המסחר של OKX, OKX Wallet הוא ההצעה האחרונה שלנו לאנשים המעוניינים לחקור את עולם ה-NFT והמטאברס תוך מסחר באסימוני DeFi.

לקבלת מידע נוסף על OKX, הורידו את האפליקציה שלנו או בקרו בכתובת: okx.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI