דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היטאצ'י אנרג'י תומכת בצעד ענקי בהולכת האנרגיה של גרמניה
היטאצ'י אנרג'י תומכת בצעד ענקי בהולכת האנרגיה של גרמניה
חיים נוי 03/08/22 |  צפיות: 454

היטאצ'י אנרג'י תומכת בצעד ענקי בהולכת האנרגיה של גרמניה

מערכת ההולכהHVDC Light®תוליך כמויות עצומות של אנרגיה מתחדשת עבור כ- 5 מיליון משקי בית ותעזור לגרמניה להשיג את יעד ניטרליות הפחמן שלה לשנת 2045.

ציריך, שוויץ, 3 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם, הודיעה היום כי זכתה בהזמנה גדולה מ-TenneT ו-TransnetBW, שניים מארבעת מפעילי מערכות ההולכה בגרמניה, לספק פתרון הולכה עבור המתח הגבוה SuedLink DC4 חיבור זרם ישר (HVDC) בין צפון ודרום הארץ.

SuedLink DC4 הוא אחד מפרויקטי רשת החשמל והולכת האנרגיה החשובים ביותר בגרמניה. הוא ימלא תפקיד מכריע בהולכת האנרגיה של גרמניה, יאפשר הפחתת השימוש בדלקים מאובנים ויסייע למדינה להשיג ניטרליות פחמן עד 2045.*1

באמצעות שימוש בטכנולוגיית Hitachi Energy’s HVDC Light® פרויקט SuedLink DC4 יעביר עד 2,000 מגה וואט של חשמל נטול פליטות, המספיק כדי הפעלת 5 מיליון משקי בית בגרמניה.*2 הקישור יוליך חשמל ביעילות ל-550 ק"מ מתחת לאדמה, ב-±525 קילוולט, ויעביר אנרגיית רוח מצפון לדרום תעשייתי, או לחילופין אנרגיה סולארית מדרום לצפון בעת ​​הצורך.

"אנו גאים לשחק תפקיד מכריע בהשקעה חשובה מאוד זו במעבר של גרמניה לאנרגיה מתחדשת ולניטרליות פחמן", אמר ניקלס פרסון, מנהל עסק אינטגרציית הרשתות שלHitachi Energy . "HVDC Light היא הטכנולוגיה שמאפשרת העברות של אנרגיה מתחדשת בקנה מידה גדול, הן ביבשה והן מהחוף".

"SuedLink תהווה את עמוד השדרה של הולכת האנרגיה בגרמניה. עם הענקת מערכת הזרם הישר במתח גבוה DC4 ל-Hitachi Energy, אנו מתקדמים כעת לקראת מימושו של חיבור החשמל החשוב הזה", אומר טים מאיירג'ורגנס, מנהל התפעול הראשי של TenneT.

Hitachi Energy תספק ל- HVDC Light תחנת ממיר בכל קצה של SuedLink DC4 כדי להמיר מתח AC מרשת החשמל לזרם DC לצורך מסירה דרך הקישור, וחזרה לזרם AC לצורך העברה לרשת המקבלת. החוזה כולל מקטעי כבלים בשלוש תחנות כדי להאיץ את זיהוי התקלות בקישור.

כחלק מהמחויבות ארוכת הטווח שלה למעבר האנרגיה של גרמניה, Hitachi Energy זכתה או השלימה לאחרונה הזמנות לפתרונות המשלבים אנרגיה מתחדשת בקנה מידה גדול*3. אלו כוללות את תחנות הממיר ל*4 NordLink - HVDC המחבר בין גרמניה לנורבגיה, תחנות הממיר בנות 900 מגה וואט לחיבור חוות הרוח הימית DolWin5 בים הצפוני הגרמני, פתרון הרשת המשולבת Kriegers Flak המחבר את רשתות החשמל הגרמניות. עם שתי חוות רוח ימיות בים הבלטי ודנמרק, ופתרונות חשמל איכותי כדי לאפשר יותר זרימת אנרגיה מתחדשת מצפון לדרום גרמניה.

הערה לעורכים:

פתרון ה-HVDC של Hitachi Energyמשלב מומחיות מובילה בעולם בשסתומי ממיר HVDC; פלטפורמת*5 הבקרה הדיגיטלית MACH™, המאפשרת אינטגרציה של אנרגיות מתחדשות ומנהלת הפרעות מתח ותדרים ברשת; שנאי כוח ממירים ומתגים במתח גבוה; כמו גם לימודי מערכת, תכנון והנדסה, אספקה, פיקוח התקנה והזמנה.

HVDC Light® היא טכנולוגיית ממיר מקור מתח שפותחה על ידי Hitachi Energy. זוהי הטכנולוגיה המועדפת עבור יישומי רשת רבים, כולל מדינות מקשרות, שילוב של מקורות מתחדשים וחיבורי "כוח מהחוף" למתקני ייצור ימיים. המאפיינים המגדירים של HVDC Light כוללים תחנות ממיר קומפקטיות ייחודיות והפסדי חשמל נמוכים במיוחד.

Hitachi Energy היא חלוצה בטכנולוגיית HVDC המסחרית שהחלה לפני כמעט 70 שנה וסיפקה יותר ממחצית מפרויקטי ה-HVDC בעולם.

*1 Generationenvertrag für das Klima
*2 Suedlink - TenneT
*3 Hitachi Energy HVDC projects in Germany
*4 NordLink
*5 Modular Advanced Control for HVDC (MACH™)

אתר האינטרנט של HVDC:

https://www.hitachienergy.com/offering/product-and-system/hvdc

אודות Hitachi Energy

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

אודות Hitachi, Ltd

היטאצ'י מניעה את עסקי החדשנות החברתית, ויוצרת חברה בת קיימא עם נתונים וטכנולוגיה. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה באמצעות פתרונות Lumada הממנפים IT, OT (טכנולוגיה תפעולית) ומוצרים, תחת המבנה העסקי של מערכות ושירותים דיגיטליים, אנרגיה ירוקה וניידות, התעשייה ומערכות רכב. מונעים על ידי ירוק, דיגיטלי וחדשנות, אנו שואפים לצמיחה באמצעות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. ההכנסות המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2021 (שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022) הסתכמו ב-10,264.6 מיליארד ין (84,136 מיליון דולר אמריקני), עם 853 חברות בנות מאוחדות וכ-370,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, בקרו באתר החברה בכתובת https://www.hitachi.com.

קבצים מצורפים:

SuedLink DC4

NordLink, Wilster, Germany

לפרטים נוספים

Jocelyn Chang

Hitachi Energy Ltd.

+41 79384 7775

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI