דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Legit Security מגלה ומסייעת לתקן פגיעויות בשרשרת האספקה ​​של תוכנה בפרויקטי קוד פתוח של Google Firebase ו-Apache
Legit Security מגלה ומסייעת לתקן פגיעויות בשרשרת האספקה ​​של תוכנה בפרויקטי קוד פתוח של Google Firebase ו-Apache
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 357

Legit Security מגלה ומסייעת לתקן פגיעויות בשרשרת האספקה ​​של תוכנה בפרויקטי קוד פתוח של Google Firebase ו-Apache

תל אביב, 14 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Legit Security, חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה תאגידית לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה של הארגון, הודיעה כי גילתה פגיעויות התקפה על שרשרת אספקת התוכנה בפרויקטים פופולריים בקוד פתוח מגוגל ואפאצ'י. הפגיעות שהתגלתה משפיעה על GitHub, מערכת ניהול קוד מקור פופולרית ביותר שנמצאת בליבת שרשרת אספקת התוכנה של ארגונים רבים ומשמשת מפתחי תוכנה באופן גלובלי. צוות המחקר של Legit Security מצא סוג חדש של פגיעות CI/CD בשם GitHub Environment Injection המאפשרת לתוקפים להשתלט על צינור ה-GitHub Actions CI/CD בפרויקט פגיע. כל משתמש GitHub יכול לנצל את הפגיעות הזו כדי לשנות את קוד המקור של הפרויקט, לגנוב סודות, לנוע לרוחב ולתקוף בתוך הארגון, ובסופו של דבר ליזום התקפת שרשרת אספקה ​​דמוית SolarWinds. הפגיעות נמצאה בפרויקט Google Firebase ובפרויקט מסגרת אינטגרציה פופולרי מאוד מבית אפאצ'י. גוגל ואפאצ'י אישרו את הפגיעויות ותיקנו אותן לאחר החשיפה הראשונית של Legit Security. Legit Security פרסמה באתר האינטרנט שלה בלוג גילוי טכני הכולל הנחיות לארגונים לתיקון פגיעות זו.

צוות המחקר של Legit Security גילה כי מטען בעל מבנה מיוחד שנכתב למשתנה סביבת GitHub בשם GITHUB_ENV יכול לאפשר לתוקף לבצע קוד בצינור היעד ובכך לשנות את קוד המקור או לסכן את המאגר עצמו. כל משתמש GitHub יכול ליזום התקפה כזו והיא קלה מאוד ליישום. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור "בקשת משיכה" או שינוי מוצע לקוד המקור. עצם הגשת בקשת המשיכה תפעיל את פעולת הבנייה עם הפגיעות ותבצע פשרה מוצלחת והתוקף לא צריך לקבל אישור סקירת קוד ממתחזק קוד המקור כדי שזה ייכנס לתוקף.

הצוות Legit Security חשף את הבעיות הללו בפני מנהלי פרויקטים של גוגל ואפאצ'י, יחד עם הנחיות לתיקון, ואימת שהחולשות הללו לא נוצלו בידי שחקן מרושע. הפרויקטים תוקנו וכעת בטוחים. עם זאת, אלו אינם הפרויקטים היחידים הרגישים להתקפה מסוג זה. מכיוון שהשימוש בקובץ GITHUB_ENV נחשב כיום לדרך "הבטוחה" לשנות משתני סביבה ב-GitHub Actions, מאגרים רבים משתמשים בתזרימי עבודה שכותבים נתונים לא מהימנים לקובץ זה, מה שמשאיר אותם חשופים להתקפות שרשרת אספקה.

"סוג זה של פגיעות מצטרף לפגיעויות רבות אחרות בשרשרת אספקת התוכנה והתקפות שמכוונות לפרויקטים פופולריים בקוד פתוח, כולל GitHub, שהוא הגדול ביותר והמארח דה פקטו של רוב פרויקטי הקוד הפתוח", אמר ליאב כספי, מנהל טכנולוגיה ראשי ומייסד שותף ב-Legit Security. "אנחנו, כקהילת אבטחה, חייבים לבנות את הכלים והתהליכים כדי להתמודד עם האיומים הללו ולאפשר לארגונים לסמוך על תוכנה ולהשתמש בה בבטחה. כאן ב- Legit Security המשימה שלנו היא לאבטח את שרשרת אספקת התוכנה של כל ארגון ואנו מבצעים מחקרי אבטחה פעילים, ומשתפים פעולה ביוזמות להשגת מטרה זו".

לדברי Gartner®, כמעט מחצית מהארגונים ברחבי העולם יחוו מתקפה על שרשראות אספקת התוכנה שלהם עד 2025, גידול של פי שלושה מ-2021. חלה עלייה עצומה בניסיונות לפגוע בפרויקטים של קוד פתוח ובשירותי בניית CI/CD, כולל GitHub Actions, כדי לאפשר התקפות נרחבות באמצעות שרשראות אספקת תוכנה.

לניתוח מעמיק של הפגיעות GitHub Environment Injection, יחד עם מידע רחב יותר והדרכה כיצד להגן על הארגון שלכם מפני התקפות שרשרת אספקת תוכנה, בקרו באתר ובבלוג של Legit Security.

אודות Legit Security

Legit Security מגינה על שרשראות אספקת התוכנה מפני התקפה על ידי גילוי ואבטחת הצינורות, התשתית, הקוד והאנשים באופן אוטומטי, כך שעסקים יכולים להישאר בטוחים ובה בעת לאפשר שחרור תוכנה מהיר. Legit Security מספקת פתרון תוכנה כשירות קל ליישום התומך במשאבים בענן ובאופן מקומי ומשלב יכולות גילוי וניתוח אוטומטיים עם מאות מדיניות אבטחה שפותחו בידי מומחי תעשייה עם ניסיון אמיתי באבטחת SDLC. פתרון משולב זה שומר על אבטחת מפעל התוכנה שלך ומספק ביטחון מתמשך שהיישומים שלכם מושקים ללא פגיעויות.

קשרי מדיה

Media Contact

Tony Keller

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI