דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היטאצ'י אנרג'י תומכת בהולכת חשמל מתחדשת וגדולה בין קנדה לניו יורק
היטאצ'י אנרג'י תומכת בהולכת חשמל מתחדשת וגדולה בין קנדה לניו יורק
חיים נוי 21/09/22 |  צפיות: 393

היטאצ'י אנרג'י תומכת בהולכת חשמל מתחדשת וגדולה בין קנדה לניו יורק

מערכת ההולכה HVDC Light®תעביר אנרגיה מתחדשת ליותר ממיליון בתים בניו יורק ותסייע בהשגת יעדי האקלים של המדינה

ציריך, שוויץ, 20 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Transmission Developers Inc, חברת פורטפוליו של Blackstone המתמחה בפיתוח אנרגיה מתחדשת, לספק תחנת ממיר זרם ישיר במתח גבוה (HVDC) המהווה חלק מרכזי בפתרון ההולכה לחיבור HVDC של Champlain Hudson Power Express(CHPE) בין קוויבק, קנדה ואזור המטרו של העיר ניו יורק, ארצות הברית.

הקישור יאפשר אספקה של כוח מים נקי ומתחדש בין קנדה לניו יורק, ויתרום לחוק מנהיגות האקלים וההגנה הקהילתית של ניו יורק (CLCPA), שמטרתו שהמדינה תונע על ידי 70 אחוז אנרגיה מתחדשת עד 2030. *1 CHPE צפוי להפחית את פליטת ה-CO2 ב-3.9 מיליון טון מטרים בממוצע בשנה, שווה ערך להוצאת 44% מכלי הרכב הנוסעים מהעיר ניו יורק. *2

באמצעות טכנולוגיית HVDC Light® של היטאצ'י אנרג'י, CHPE תעביר עד 1,250 מגה-וואט של חשמל, מספיק כדי להניע מיליון משקי בית בניו יורק. הקישור יעביר חשמל ביעילות במשך יותר מ-600 ק"מ (372 מייל) מתחת לאדמה מהרטל, קנדה, דרך אגם שמפליין ונהר ההדסון, לתחנת ממיר HVDC באסטוריה, קווינס. *1

"למערכות HVDC יש פוטנציאל עצום לספק כמויות גדולות של חשמל ישירות לערים, וזה חיוני להבטחת חשמל בר קיימא ובמחיר סביר היום ובעתיד", אמר ניקלאס פרסון, מנכ"ל עסקי שילוב הרשת של Hitachi Energy. "אנו גאים למלא תפקיד מכריע בהשקעה חשובה זו במעבר של צפון אמריקה לאנרגיה מתחדשת ולניטרליות פחמנית".

"טכנולוגיית ה-HVDC המובילה בשוק של Hitachi Energyתבטיח העברה יעילה ואמינה של אנרגיה מתחדשת ליותר ממיליון בתים בניו יורק ותסייע בהשגת יעדי האקלים של המדינה", אמר מנכ"ל מפתחי ההולכה דונלד ג'סום. "אנו מצפים להתחיל בפעילות בנייה בהמשך השנה ולספק שפע של אנרגיה נקייה ומתחדשת לתושבי ניו יורק".

דרישות החשמל בערים גדלות והולכות, במיוחד באזורים מאוכלסים בצפיפות שבהם הקרקע כבר נדירה, וקשיים עלולים להתעורר כאשר יש להבטיח זכות קדימה חדשה לקווי הולכה מסורתיים. טכנולוגיית HVDC מאפשרת לספק כמויות גדולות של חשמל באיכות גבוהה היכן שהוא נחוץ ביותר עם שליטה מלאה ועם טביעת רגל קומפקטית מאוד באמצעות כבלים תת קרקעיים או תת-ימיים מחוץ לטווח הראייה.

מערכת CHPE השלמה, שתחנות ממיר ה-HVDC הן הטכנולוגיה המאפשרת, צפויה ליצור יותר מ-1,400 מקומות עבודה במהלך הבנייה, ובמהלך 30 השנים הראשונות לפעילותה לספק כמעט 50 מיליארד דולר בהטבות כלכליות למדינת ניו יורק. *1

עבור האתר בניו יורק, היטאצ'י אנרג'י תספק את תחנת ממיר HVDC Light, שתמיר את כוח ה- DC מקנדה להספק AC ותהפוך אותו לזמין עבור רשת החשמל בניו יורק.

Kiewit, אחת מחברות ההנדסה והבנייה הגדולות והמוערכות ביותר בצפון אמריקה, תהיה אחראית על העבודות האזרחיות של תחנת הממיר בניו יורק. שיתוף הפעולה עם Kiewit ישלב את יכולות הליבה של שתי החברות כדי לספק את הפתרון הטוב מסוגו.

הערה לעורכים:

פתרון ה-HVDC של היטאצ'י אנרג'י משלב מומחיות מובילה בעולם בשסתומי ממיר HVDC; פלטפורמת הבקרה הדיגיטלית *3MACH™, שנאי כוח ממירים ומתגים במתח גבוה; כמו גם לימודי מערכת, תכנון והנדסה, אספקה, פיקוח התקנה והזמנות.

HVDC Light® היא טכנולוגיית ממיר מקור מתח שפותחה על ידי היטאצ'י אנרג'י. זוהי הטכנולוגיה המועדפת על יישומי רשת רבים, כולל מדינות מקשרות, שילוב של אנרגיות מתחדשות וחיבורי "חשמל מהחוף" למתקני ייצור ימיים. התכונות המגדירות של HVDC Lightכוללות תחנות ממיר קומפקטיות במיוחד והפסדים חשמליים נמוכים במיוחד.

היטאצ'י אנרג'י הייתה חלוצה בטכנולוגיית HVDC המסחרית לפני כמעט 70 שנה וסיפקה יותר ממחצית מפרויקטי ה-HVDC בעולם.

*1 Champlain Hudson Power Express

*2 May 2021 PA Analysis Report

*3 Modular Advanced Control for HVDC (MACH™)

אתר האינטרנט של HVDC:

https://www.hitachienergy.com/offering/product-and-system/hvdc

אודות Hitachi Energy

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בר קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

https://www.hitachienergy.com
https://www.linkedin.com/company/hitachienergy
https://twitter.com/HitachiEnergy

אודות Hitachi, Ltd

היטאצ'י מניעה את עסקי החדשנות החברתית, ויוצרת חברה בת קיימא עם נתונים וטכנולוגיה. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה באמצעות פתרונות Lumada הממנפים IT, OT (טכנולוגיה תפעולית) ומוצרים, תחת המבנה העסקי של מערכות ושירותים דיגיטליים, אנרגיה ירוקה וניידות, התעשייה ומערכות רכב. מונעים על ידי ירוק, דיגיטלי וחדשנות, אנו שואפים לצמיחה באמצעות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. ההכנסות המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2021 (שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022) הסתכמו ב-10,264.6 מיליארד ין (84,136 מיליון דולר אמריקני), עם 853 חברות בנות מאוחדות וכ-370,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, בקרו באתר החברה בכתובת https://www.hitachi.com.

קבצים מצורפים:

The Champlain Hudson Power Express (CHPE) HVDC interconnection

New York City, United States

לפרטים נוספים

Jocelyn Chang

Hitachi Energy Ltd.

+41 79384 7775

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI